Counter-Strike 2 dostaje niestandardowe mapy w nowej aktualizacji Workshopu

Counter-Strike 2 zyskuje dostęp do własnych map dzięki nadchodzącej Aktualizacji Warsztatu, o czym Valve oświadczyło na stronie Counter-Strike.

Warsztat

„Twórcy map społeczności mogą przesyłać swoje mapy na warsztat, a serwery mogą je hostować” – dopisało Valve. „Jeśli chcesz wypróbować niektóre mapy w trybie offline, zasubskrybuj je na warsztacie i wejdź do menu Odtwarzanie.”

Dzisiaj mamy wiele innych aktualizacji dotyczących narzędzi warsztatowych, wraz z licznymi poprawkami i dostosowaniami w CS2. Sprawdź notatki, zagraj w kilka gier i daj znać swoją opinię!

Nowe możliwości treningowe

Fani są zadowoleni z aktualizacji z różnych powodów, z których najważniejszym jest dodanie nowych możliwości treningowych. CS:GO, poprzednik CS2, miał wiele przydatnych map, na których można było wypróbować różne strategie i ćwiczyć. Jednak po wydaniu CS2 te mapy nagle zniknęły. Teraz jednak zostały one przywrócone, co cieszy graczy.

Pełna lista aktualizacji

Warsztat

– Włączono możliwość przesyłania map CS2 na warsztat

– Serwery społecznościowe mogą hostować mapy z warsztatu

– Dodano funkcje malowania metalu i szorstkości za pomocą koloru do wykończeń jednokolorowych, hydrograficznych i sprayowych w Edytorze przedmiotów

– Dodano opcję przełączania „Automatycznej korekcji kolorów PBR” dla wszystkich rodzajów naklejek w Edytorze przedmiotów

– Różne aktualizacje pomocy systemu Edytora przedmiotów, w tym „mat_fullbright 10” do testowania PBR

– Różne aktualizacje narzędzi warsztatowych

Rozgrywka

– Naprawiono problem, w którym komendy użytkownika były ignorowane w przypadku słabych warunków sieciowych

– Naprawiono przypadek, w którym broń wystrzeliwała szybciej niż zamierzone

– Naprawiono przypadek, w którym klienci pokazywali kilka strzałów z broni za jednym faktycznym strzałem

– Naprawiono przypadek, w którym gracze tracili swoją broń między rundami dodatkowego czasu

– Naprawiono przypadki, w których porzucone bronie wypadają spoza obszaru rozgrywki

– Martwi gracze teraz widzą swoje własne ciała w pozycji, w jakiej zginęli

– Granaty atrapowe estetycznie oddziałują z obłokami dymu

– Granaty dymne mają teraz minimalny czas wybuchu, aby zapobiec przedwczesnemu detonacji, jeśli utkną w szczelinach

– Gracze teraz ignorują pojedyncze zdarzenia zadające mniej niż jeden punkt obrażeń

– Ataki nożem teraz priorytetowo nakierowane są na wrogów i trafią tylko sojuszników, jeśli nie ma w zasięgu wrogów

– Ataki nożem nie przewidują już efektów obrażeń ani dźwięków na klientach

– Atak nożem natychmiast po przełączeniu na nóż zawsze zadaje pełną ilość obrażeń

– Dla danej lokalizacji na mapie, wysokość oczu jest teraz stała, niezależnie od sposobu, w jaki gracz tam dotarł

Mapy

Inferno:

– Naprawiono wygładzanie w różnych obszarach

– Naprawiono różne mikroprzepaście

– Naprawiono znikające siatki w nieboskłonie

– Usunięto ptaki, które były mylone z granatami

Serwery

– Dodano ustawienie sv_maxuptimelimit, które po pewnej liczbie godzin pracy serwera prosi o jego wyłączenie

– Obsługa parametru wiersza polecenia -sv_maxuptimelimit, który losowo wybiera limit czasu pracy na jedną instancję w zakresie, np. parametr wiersza polecenia „-sv_maxuptimelimit 48-72” spowoduje, że serwer gry samoczynnie wyłączy się gdzieś między 48 a 72 godzinami, wydając polecenie „sv_shutdown” na serwerze gry

– Dodano rejestr czasu uruchomienia serwera gry

– Serwery gry będą teraz drukowały globalne wiadomości czatu, gdy gracze potwierdzają nowo zdobyte przedmioty podczas połączenia z serwerem gry

– Naprawiono błąd, który pokazywał 100% utraty pakietów natychmiast po połączeniu

– Naprawiono błąd, który powodował, że ping na tablicy wyników utrzymywał się na wartości niższej niż rzeczywista wartość pinga

Inne

– Poprawiono renderowanie naklejek

– Dodano liczbę wygranych i wygranych do menu konkurencyjnej rozgrywki na mapach

– Naprawiono różne drobne błędy interfejsu użytkownika

– Naprawiono różne problemy z przedmiotami i naklejkami

– Naprawiono różne błędy związane z interfejsem inspekcji przedmiotów

– Naprawiono problem z teksturą agenta Trapper Aggressor

– Poprawiono wydajność animacji gracza na klientach i serwerach

– Pojemnik na granaty dymne zmienił się na materiał chromowy

– Efekt „Podświetl gracza” nie dotyczy już martwych graczy

– Dostosowano wartość progu głosu dla mikrofonu

Źródło : nl.ign.com