Counter-Strike 2 zyskuje dostęp do własnych map dzięki nadchodzącej Aktualizacji Warsztatu, o czym Valve oświadczyło na stronie Counter-Strike.
Warsztat
„Twórcy map społeczności mogą przesyłać swoje mapy na warsztat, a serwery mogą je hostować” – dopisało Valve. „Jeśli chcesz wypróbować niektóre mapy w trybie offline, zasubskrybuj je na warsztacie i wejdź do menu Odtwarzanie.”
Dzisiaj mamy wiele innych aktualizacji dotyczących narzędzi warsztatowych, wraz z licznymi poprawkami i dostosowaniami w CS2. Sprawdź notatki, zagraj w kilka gier i daj znać swoją opinię!
Nowe możliwości treningowe
Fani są zadowoleni z aktualizacji z różnych powodów, z których najważniejszym jest dodanie nowych możliwości treningowych. CS:GO, poprzednik CS2, miał wiele przydatnych map, na których można było wypróbować różne strategie i ćwiczyć. Jednak po wydaniu CS2 te mapy nagle zniknęły. Teraz jednak zostały one przywrócone, co cieszy graczy.
Pełna lista aktualizacji
Warsztat
– Włączono możliwość przesyłania map CS2 na warsztat
– Serwery społecznościowe mogą hostować mapy z warsztatu
– Dodano funkcje malowania metalu i szorstkości za pomocą koloru do wykończeń jednokolorowych, hydrograficznych i sprayowych w Edytorze przedmiotów
– Dodano opcję przełączania „Automatycznej korekcji kolorów PBR” dla wszystkich rodzajów naklejek w Edytorze przedmiotów
– Różne aktualizacje pomocy systemu Edytora przedmiotów, w tym „mat_fullbright 10” do testowania PBR
– Różne aktualizacje narzędzi warsztatowych
Rozgrywka
– Naprawiono problem, w którym komendy użytkownika były ignorowane w przypadku słabych warunków sieciowych
– Naprawiono przypadek, w którym broń wystrzeliwała szybciej niż zamierzone
– Naprawiono przypadek, w którym klienci pokazywali kilka strzałów z broni za jednym faktycznym strzałem
– Naprawiono przypadek, w którym gracze tracili swoją broń między rundami dodatkowego czasu
– Naprawiono przypadki, w których porzucone bronie wypadają spoza obszaru rozgrywki
– Martwi gracze teraz widzą swoje własne ciała w pozycji, w jakiej zginęli
– Granaty atrapowe estetycznie oddziałują z obłokami dymu
– Granaty dymne mają teraz minimalny czas wybuchu, aby zapobiec przedwczesnemu detonacji, jeśli utkną w szczelinach
– Gracze teraz ignorują pojedyncze zdarzenia zadające mniej niż jeden punkt obrażeń
– Ataki nożem teraz priorytetowo nakierowane są na wrogów i trafią tylko sojuszników, jeśli nie ma w zasięgu wrogów
– Ataki nożem nie przewidują już efektów obrażeń ani dźwięków na klientach
– Atak nożem natychmiast po przełączeniu na nóż zawsze zadaje pełną ilość obrażeń
– Dla danej lokalizacji na mapie, wysokość oczu jest teraz stała, niezależnie od sposobu, w jaki gracz tam dotarł
Mapy
Inferno:
– Naprawiono wygładzanie w różnych obszarach
– Naprawiono różne mikroprzepaście
– Naprawiono znikające siatki w nieboskłonie
– Usunięto ptaki, które były mylone z granatami
Serwery
– Dodano ustawienie sv_maxuptimelimit, które po pewnej liczbie godzin pracy serwera prosi o jego wyłączenie
– Obsługa parametru wiersza polecenia -sv_maxuptimelimit, który losowo wybiera limit czasu pracy na jedną instancję w zakresie, np. parametr wiersza polecenia „-sv_maxuptimelimit 48-72” spowoduje, że serwer gry samoczynnie wyłączy się gdzieś między 48 a 72 godzinami, wydając polecenie „sv_shutdown” na serwerze gry
– Dodano rejestr czasu uruchomienia serwera gry
– Serwery gry będą teraz drukowały globalne wiadomości czatu, gdy gracze potwierdzają nowo zdobyte przedmioty podczas połączenia z serwerem gry
– Naprawiono błąd, który pokazywał 100% utraty pakietów natychmiast po połączeniu
– Naprawiono błąd, który powodował, że ping na tablicy wyników utrzymywał się na wartości niższej niż rzeczywista wartość pinga
Inne
– Poprawiono renderowanie naklejek
– Dodano liczbę wygranych i wygranych do menu konkurencyjnej rozgrywki na mapach
– Naprawiono różne drobne błędy interfejsu użytkownika
– Naprawiono różne problemy z przedmiotami i naklejkami
– Naprawiono różne błędy związane z interfejsem inspekcji przedmiotów
– Naprawiono problem z teksturą agenta Trapper Aggressor
– Poprawiono wydajność animacji gracza na klientach i serwerach
– Pojemnik na granaty dymne zmienił się na materiał chromowy
– Efekt „Podświetl gracza” nie dotyczy już martwych graczy
– Dostosowano wartość progu głosu dla mikrofonu
Źródło : nl.ign.com