Nowy update dla Counter-Strike 2, wydany 2 listopada, przynosi wiele nowych funkcji, zwłaszcza w warsztacie, obok niezbędnych poprawek i usprawnień rozgrywki. Warsztat został znacznie ulepszony. Gracze mogą teraz przesyłać mapy do CS2, co pozwala serwerom społecznościowym poszerzyć swoją ofertę o treści stworzone przez użytkowników. Edytor przedmiotów również został ulepszony, dając projektantom większą kontrolę nad estetycznymi detalami swoich tworów za pomocą nowych opcji malowania metalności i szorstkości. Ponadto, wprowadzono aktualizacje w systemie pomocy dla edytora przedmiotów, w tym nową funkcję testowania Physical Based Rendering (PBR).
Aktualizacje rozgrywki
Prowadzą do rozwiązania wielu błędów. Kluczowe poprawki obejmują naprawę problemów, gdzie polecenia graczy były pomijane podczas lagów, naprawę zbyt szybkiego wystrzeliwania broni oraz eliminację kilku dźwięków strzałów za jeden strzał. Aktualizacja zapewnia większą spójność i uczciwość, na przykład upewnienie się, że gracze zachowują swoje bronie między rundami w dogrywce i wprowadzenie zmian w interakcjach z granatami.
Patch Notes Counter-Strike 2 2 listopada
Warsztat
- Włączono możliwość przesyłania map CS2 do warsztatu
- Serwery społecznościowe mogą hostować mapy z warsztatu
- Dodano opcje malowania metalności i szorstkości do wykończeń Solid Color, Hydrographic i Spray-Paint w edytorze przedmiotów
- Dodano opcję przełączania automatycznej korekcji koloru PBR dla wszystkich typów naklejek w edytorze przedmiotów
- Różne aktualizacje w systemie pomocy dla edytora przedmiotów, w tym „mat_fullbright 10” do testowania PBR
- Różne aktualizacje narzędzi warsztatu
Rozgrywka
- Naprawiono przypadki, w których polecenia użytkowników były ignorowane przy złych warunkach sieciowych
- Naprawiono przypadki, w których broń strzelała szybciej niż zamierzenie
- Naprawiono przypadki, w których klienci pokazywali wiele strzałów za jednym rzeczywistym strzałem
- Naprawiono przypadki, w których gracze tracili swoje bronie między rundami dogrywki
- Naprawiono przypadki, w których upuszczone bronie wypadły poza obszar rozgrywki
- W widoku pierwszej osoby martwi gracze teraz widzą swoje własne manekiny na pozycji, na której zgodnie z opóźnieniem kompensującym lag zostały zniszczone
- Granaty imitują dekoracyjnie zasłony dymne
- Granaty dymne mają teraz minimalny czas wybuchu, aby zapobiec przedwczesnemu detonacji, jeśli utkną w szczelinach
- Gracze teraz ignorują indywidualne zdarzenia uszkodzeń, które zadają mniej niż jeden punkt obrażeń
- Ataki nożem teraz będą priorytetowo skierowane na wrogów i będą trafiały tylko w partnerów drużyny, jeśli nie ma wrogów w zasięgu
- Ataki nożem nie przewidują już efektów obrażeń ani dźwięków na kliencie
- Atak nożem natychmiast po przejściu na nóż zawsze zadaje pełną ilość obrażeń
- W przypadku danej lokalizacji na mapie, wysokość oczu jest teraz stała bez względu na to, jak gracz tam dotarł
Mapy
INFERNO
- Naprawiono wstawiony clipping w różnych miejscach
- Naprawiono mikroszczeliny
- Naprawiono znikające siatki w horyzoncie niebieskim
- Usunięto ptaki mylone z granatami
Serwery
- Dodano ustawienie sv_maxuptimelimit, aby żądać wyłączenia serwera po określonej liczbie godzin działania
- Wsparcie dla opcji wiersza poleceń -sv_maxuptimelimit, aby losowo wybierać limit czasu pracy na instancję w określonym zakresie, np. parametr wiersza poleceń „-sv_maxuptimelimit 48-72” zabezpieczy, że instancja serwera gry samo wyłączy się gdzieś między 48 a 72 godziny, wydając polecenie „sv_shutdown” na serwerze gry.
- Dodano rejestry czasowe rozruchu serwera gry
- Serwery gier teraz wyświetlają globalne wiadomości czatu, gdy gracze potwierdzają nowo zdobyte przedmioty będąc podłączonymi do serwera gry
- Naprawiono błąd, który wyświetlał natychmiastowy 100% utraty pakietów po połączeniu
- Naprawiono błąd, w którym opóźnienie pingów w tabeli wyników mogło utknąć na niższej wartości niż rzeczywisty ping
Różności
- Poprawiono renderowanie naklejek
- Dodano liczbę zwycięstw i wymaganą liczbę zwycięstw do kafelków map w menu Competitive Play
- Naprawiono różne drobne błędy w HUD
- Naprawiono różne błędy ze skórkami i naklejkami
- Naprawiono różne błędy z interfejsem inspekcji przedmiotów
- Naprawiono problem z pokrywaniem nóg agenta Trapper Aggressor
- Poprawiono wydajność animacji graczy po stronie klienta i serwera
- Puszki z granatami dymnymi zostały zmienione na materiał chromowy
- Opcja „Boost Player Contrast” nie ma już zastosowania do martwych graczy
- Zmieniono wartość progu głosu mikrofonu
Nie przegap naszych aktualności!
Źródło : www.futuregamereleases.com