BLAST Premier przedłuża umowę z CS.MONEY na 4 rok


Wiodący organizator turniejów e-sportowych BLAST Premier i platforma CS.MONEY do handlu skórkami ogłosili rozszerzenie współpracy – przenosząc umowę na czwarty rok.

Transakcja jest pierwszą z wielu umów handlowych, które BLAST będzie odnawiać do 2022 r., ponieważ firma nadal zwiększa wartość swojego globalnego portfolio partnerskiego zgodnie z odnowionym rozwojem komercyjnym i planami przyszłego wzrostu.

Współpraca będzie koncentrować się na angażowaniu fanów e-sportu i Counter-Strike w szerokie spektrum skórek dostępnych do handlu i kupowania online.

Transakcja jest pierwszą z wielu umów handlowych, które BLAST będzie odnawiać do 2022 r., ponieważ firma nadal zwiększa wartość swojego globalnego portfolio partnerskiego zgodnie z odnowionym rozwojem komercyjnym i planami przyszłego wzrostu.

W ramach partnerstwa BLAST i CS.MONEY będą współpracować przez cały rok nad serią materiałów premium, kierowanych przez graczy, a także będzie właścicielem segmentu telewizyjnego „Play of the Day”. CS.MONEY będzie mieć dostęp do wielu fizycznych i cyfrowych zasobów brandingowych podczas siedmiu wydarzeń BLAST Premier w 2022 roku, które zazwyczaj docierają do globalnej publiczności w ponad 150 terytoriach w 18 różnych językach.

W ciągu ostatnich kilku lat partnerstwo zasłynęło z ukochanej zawartości skórek CS:GO, w której najlepsi gracze na świecie biorą udział w wielu wyzwaniach i grach, które podkreślają ich wiedzę i miłość do skórek.

Oliver Clarke, Head of Brand Partnerships w BLAST, powiedział: „Przedłużenie sponsoringu na czwarty rok jest świadectwem wiary i satysfakcji, jaką CS.MONEY wykazała w tym partnerstwie, które budowaliśmy od 2019 roku. ich praca jest pokazana przez ich platformę handlu skórkami, która stała się synonimem naszego turnieju Counter-Strike i mamy nadzieję, że będziemy dalej rozwijać to w 2022 roku. Cztery lata to dużo czasu w e-sporcie i jesteśmy naprawdę dumni z dostarczonej zawartości i aktywacji podczas tego okresu.”

Artsiom Rabtsau, dyrektor ds. marketingu w CS.Money, powiedział: „Skórki przez długi czas były naturalną częścią ekosystemu Counter-Strike, wraz z e-sportami. Dlatego tak ważne jest dla nas wspieranie społeczności CS:GO, pozwalając im bezpiecznie i wygodnie wymieniać się skórkami, a także wspierając wydarzenia takie jak BLAST Premier. Chcemy, aby fani Counter-Strike’a mieli więcej emocji nie tylko dzięki nowej skórce w swojej ulubionej grze, ale także oglądaniu widowiskowych meczów. I jestem pewien, że nasza współpraca z BLAST odegra w tym ważną rolę”.

Od czasu premiery w 2013 roku, wymienialne skórki stały się centralną częścią Counter-Strike i stanowią popularny element gry, dając graczom możliwość posiadania i grania z unikalnym projektem ich broni w grze podczas rywalizacji.

BLAST Premier to wiodąca na świecie seria turniejów Counter-Strike, goszcząca najlepszych graczy i zespoły, oferująca możliwości regionom na całym świecie i ukoronowana mistrzami świata CS:GO. Do 32 najlepszych drużyn na świecie bierze udział w siedmiu wydarzeniach BLAST Premier w ciągu roku z łączną pulą nagród w wysokości 2 475 000 $.



Źródło : https://gaminglyfe.com/blast-premier-extends-deal-with-cs-money-for-a-4th-year/