Billboard 5G na Times Square napędza interaktywną grę


Jeśli kiedykolwiek chciałeś zagrać w grę z przypadkowymi nieznajomymi, stojąc na środku Times Square, cóż, twoje modlitwy zostały krótko wysłuchane 8 i 9 września.

Korzystając z billboardu Mega Screen znajdującego się na 1500 Broadway i West 43 Street na Manhattanie, przechodnie mogli zeskanować kod QR za pomocą swoich smartfonów, aby wziąć udział jako „interaktywny widz” w grze kooperacyjnej Streamline Studios 2020 Piec 'n Switch. Ci, którzy to zrobili, mogli wskoczyć i zagrać w część gry bez konieczności jej pobierania lub instalowania.

Była to część publicznego testu „Project Monarch”, prototypu, który łączy cyfrowe billboardy z grami mobilnymi za pośrednictwem 5G, aby stworzyć to, co jego organizatorzy nazywają „mobilnymi grami z tłumem”. Dzięki technologii Project Monarch billboardy mogą zamienić się w interaktywne wydarzenia. Wyobraź sobie reklamę, którą możesz odebrać i odtworzyć na swoim telefonie z trzema czwartymi miliona ludzi, a zorientujesz się, do czego to zmierza. (Między tym i tamtym z hoverboardem, Times Square staje się ostatnio dość przypadkowym centrum technologicznym.)

Dzięki technologii Project Monarch billboardy mogą zamienić się w interaktywne wydarzenia.

Project Monarch to współpraca między wieloma grupami, w tym między innymi: Streamline Media Group, deweloperem skoncentrowanym na Metaverse, który wydał Piec 'n Switch w zeszłym roku poprzez odcisk gier; Genvid, który produkuje zestaw narzędzi do tworzenia interaktywnych transmisji na żywo; Outfront Media, która jest właścicielem billboardu Times Square; Intel, który wniósł do projektu swoją technologię Smart Edge; oraz Sky Packets, które zapewniały hot spot połączony z siecią 5G, który umożliwiał użytkownikom łączenie się z Project Monarch.

„Interaktywność dominuje praktycznie w każdym rodzaju mediów, a ten eksperyment udowadnia, że ​​nawet najnowocześniejsze cyfrowe billboardy można na nowo wymyślić” – powiedział Jacob Navok, współzałożyciel i dyrektor generalny Genvid Technologies, w komunikacie prasowym. „Dzięki naszej interaktywnej technologii transmisji na żywo i zaawansowanym platformom sieciowym 5G firmy Intel reklamodawcy i sponsorzy marki mogą łatwo i dynamicznie dostarczać bardziej angażujące i rozrywkowe treści, które konsumenci nie tylko zapamiętują, ale nawet cieszą się bezpośrednio”.

Podczas testu Projektu Monarch można było oznaczyć do sześciu losowo wybranych uczestników, aby pomóc jednej z dwóch osób grających Piec 'n Switch, z trzema interaktywnymi widzami po stronie każdego gracza. Każda runda rozgrywanej minigry trwała pięć minut i zakończyła się tym, że zarówno gracze, jak i widzowie mogli dotknąć swoich ekranów, aby zwiększyć mnożnik wyniku.

Teoretycznie, jak twierdzi Genvid, technologia Monarch może zostać wykorzystana do przekształcenia niemal każdego rodzaju transmisji cyfrowej w interaktywne wydarzenie, w którym widzowie będą mogli wskoczyć do akcji na ekranie i w niej uczestniczyć.

Genvid twierdzi, że wdrożenie Monarch na większą skalę może mieć 750 000 jednoczesnych użytkowników. Dla porównania, teoretycznie więcej osób gra w interaktywną reklamę niż gra Counter Strike globalna ofensywa na Steamie w momencie pisania.

Genvid twierdzi, że wdrożenie Monarch na większą skalę może mieć 750 000 jednoczesnych użytkowników.

„Streamline nieustannie pracuje nad projektami i partnerstwami, które przyczynią się do rozwoju branży gier”, powiedział Alexander Fernandez, dyrektor generalny Streamline Media Group, w komunikacie prasowym Genvida. „Wierzymy, że cyfrową transformację biznesu i przemysłu najlepiej przyspiesza wykorzystanie technologii i kompetencji w zakresie gier wideo. Streamline jest zawsze gotowy i może wprowadzać innowacje w globalnych doświadczeniach konsumenckich z partnerami myślącymi przyszłościowo”.

Rekomendacje redaktorów








Source : https://www.digitaltrends.com/mobile/times-square-5g-enabled-billboard-mobile-gaming-advertising/