BGMI do Counter-Strike, DOTA do uwolnienia Firy, indyjskich twórców treści gier online


Dawno minęły czasy, kiedy młodym ludziom kazano tracić godziny na granie przed konsolą, komputerem lub telefonem komórkowym. Dzisiaj, wraz z rozpowszechnieniem się i cyfryzacją smartfonów w Indiach, sytuacja się odwróciła, a e-sport stał się o wiele bardziej lukratywnym zawodem dla młodych ludzi zarówno na obszarach miejskich, jak i wiejskich. Czemu nie? To w końcu prowadzi ich do wspaniałej nazwy, sławy i pieniędzy.

Esports jest teraz medalem Igrzysk Azjatyckich i ma przed sobą wspaniałą przyszłość na Igrzyskach Olimpijskich. Indie zdobyły brąz na Igrzyskach Azjatyckich 2018 w Dżakarcie. Esports był wydarzeniem demonstracyjnym w Indonezji, ale podczas Igrzysk 2022 w Hangzhou w Chinach Esports rozda 24 medale w ośmiu różnych meczach.

Gry takie jak FIFA (wyprodukowane przez EA SPORTS), azjatyckie gry PUBG Mobile i Arena of Valor, Dota 2, League of Legends, Dream Three Kingdoms 2, HearthStone i Street Fighter V oferują po trzy medale. Zostaną one uwzględnione w ostatecznym rankingu gier. Indie, które mają kilku ekspertów w tym sporcie, będą poważnym kandydatem do medalu.

Esport to także poważna opcja kariery. Szacuje się, że Indie mają około 150 000 graczy i około 60 000 drużyn e-sportowych. Według raportu KE indyjski przemysł e-sportowy ma czterokrotnie zwiększyć się do 1100 milionów rupii do 2025 roku z obecnych 250 milionów rupii, co daje roczny wzrost na poziomie 46%.

Główni właściciele platform, tacy jak MPL, Paytm First Games i Nazara, zwracają coraz większą uwagę na e-sport, ponieważ przepisy i regulacje są stosunkowo korzystne niż gry ze stawkami i umiejętnością szczęścia.

Oto niektórzy z 10 największych indyjskich producentów treści do gier online, którzy stawiają wysoko poprzeczkę i chcą, aby wielu młodych ludzi podjęło zawód e-sportowy:

1. Naman Mathur

Naman jest znany w świecie gier jako „SouL Mortal” i jest najpopularniejszym graczem mobilnym Battleground Mobile India (BGMI) w Indiach, znanym z inteligencji taktycznej.

Naman Mathur

Naman jest teraz właścicielem kanału „Mortal” na YouTube, ale zaczął grać w gry takie jak PS1, PS2, Mini Militia, Contra, Mario, Dangerous Dave, GTA San Andreas / Counter-Strike w młodym wieku. Jest pierwszym graczem z Indii, który został nominowany w kategorii „Streamer roku” podczas gali Esports Awards 2020 i 2021 z rzędu.

Subskrybenci YouTube: 6,83 mln
Obserwujący na Instagramie: 4,1 miliona

2. Animesh Agarwal

Animesh lub „8Bit_Thug”, jak się powszechnie nazywa, jest dobrze znanym odtwarzaczem BGMI Mobile. Jest założycielem zespołu BGMI „SOUL”, a także właścicielem 8BIT – marki lifestylowej gier w Indiach. Animesh porzucił swoją karierę w rachunku kosztów, aby podążać za swoją pasją do gier elektronicznych.

Animesz Agarwal

Był pierwszą indyjską listą, która wzięła udział w PUBG Mobile Star Challenge w 2018 roku. Dziś jest szanowanym nazwiskiem wśród społeczności graczy. Przeniósł się na drugą stronę ogrodzenia, aby kierować influencerami i wprowadzać na scenę nowych graczy podczas łączenia. oni dla marek.

Subskrybenci YouTube: 981,000
Obserwujesz na Instagramie: 614000

3. Ankit Panth

Kaczki, lepiej znane jako „V3NOM”, są jednymi z najlepszych i najpopularniejszych graczy Counter-Strike w kraju. Ankit jest założycielem i twarzą zespołu BRUTALITY i kieruje operacjami. Został nazwany pierwszym sportowcem gier Red Bull w Indiach, a także ambasadorem marki dla firm takich jak Intel i Alienware.

Ankit Panth

Ducks po raz pierwszy zasmakował gry online w młodym wieku 15 lat, kiedy grał w Counter-Strike 1.6 w kawiarni niedaleko jego domu. W ciągu ostatniej dekady przeszedł długą drogę w przejściu do Counter Strike: Global Offensive.

Subskrybenci YouTube: 115 000
Obserwujesz na Instagramie: 65 000

4. Shagufta Iqbal

Esport to już nie tylko zawód oparty na testosteronie. Coraz więcej kobiet pozwala swoim synom uciec od pieniędzy. A jeśli masz wygląd, doda to twojego bogactwa i publicznego wizerunku! Gracz i streamer Shagufta „Xyaa” Iqbal to jedna z takich perełek.

Shagufta Iqbal

Shagufta zaczął grać w gry wideo w wieku 12 lat. W wieku 25 lat porzucił swoją łatwą pracę jako projektant oprogramowania do streamingu. Uwielbia grać w BGMI, Apex Legends, Call of Duty, Counter-Strike: GO, Overwatch i Fortnite, ale PUBG (obecnie BGMI) to jego ulubieniec wszechczasów.

Subskrybenci YouTube: 269 000
Obserwujesz na Instagramie: 117000

5. Aadii Sawant

Ten absolwent biznesu jest teraz znanym graczem i YouTuberem, czyli „DYNAMO”, nazwanym na cześć znanego magika, którego lubi. Aadii Sawant zmienił się z sportowca na świeżym powietrzu, który grał w piłkę nożną, tenisa stołowego i badmintona, do grania na pełny etat.

Aadii Sawant

Dynamo było pierwotnie znane z grania w BGMI Mobile na komputerze PC za pośrednictwem emulatora, ale teraz przesyła strumieniowo tylko na urządzenie mobilne i publikuje treści na żywo w grach takich jak Counter-Strike, Grand Theft Auto 5 i Defense of the Ancients lub DOTA 2 i BGMI na Youtube. Aadii Sawant, lat 22, to nazwisko w e-sporcie i ma ogromnego fana, który dopiero rośnie.

Subskrybenci YouTube: 10 milionów
Obserwatorzy na Instagramie: 2,1 miliona

6. Totalna gra / Ajay

Total Gaming ma ponad 30 milionów subskrybentów i publikuje serię klipów z gier od Garena Free Fire do Minecraft. Większość klipów kanału jest poświęcona Garenie Free Fir.

Ajay aka Total Gaming

Jeśli podoba Ci się ta gra, zdecydowanie powinieneś zajrzeć na ten kanał. Kanał prowadzony przez Ajay zapewnia komentarze w języku hindi do gier takich jak Call of Duty Mobile, BGMI i GTA V.

Subskrybenci YouTube: 30,3 mln
Obserwujący na Instagramie: 3,1 miliona

7. Techno Gamerz / Ujjwal

Kanał YouTube Techno Gamerz ma około 22 mln subskrybentów i będzie jednym z najlepszych kanałów YouTube w Indiach w 2021 roku. Kanał, kierowany przez Ujjwala, skupi się na grach mobilnych, z ekosystemem Androida w centrum.

Ujjwal aka Techno Gamerz

Niedawno Ujjwal wydał również teledysk, który został zainspirowany jego przygodą z grami.

Subskrybenci YouTube: 22,8 miliona
Obserwatorzy na Instagramie: 1,7 miliona

8. Desi Gamerz / Amit Sharma

Z ponad 12 milionami subskrybentów Desi Gamers jest piątym co do wielkości kanałem YouTube opartym na treściach Free Fire. Kanał jest prowadzony przez Amita Sharma, który pobiera klipy z gier z Garena Free Fire i ma kilka zabawnych komentarzy.

Amit Sharma to Desi Gamerz

Amit rozpoczął swoją przygodę z YouTube od animacji i dubbingu filmów, ale przeszedł na Free Fire po 15 000 subskrybentów.

YouTube: 12,4 miliona
Instagram: 2,3 miliona

9. Król AnBru / Aniket

Aniket, znany również jako King AnBru, rozpoczął swoją przygodę z YouTube w wieku 15 lat i ma ponad dwa miliony subskrybentów na YouTube. Shubham zaczął vlogować i zaczął grać w Counter Strike i Mini Militia, zanim wyrobił sobie markę w PUBG Mobile.

Aniket lub król AnBru

USP kanału Aniketa to jego codzienne filmy z gier BGMI i jego humorystyczne komentarze. Anik, pasjonująca się finansami, marzy o otwarciu szkoły, w której uczyłaby dzieci m.in. znaczenia finansów i inwestowania.

Subskrybenci YouTube: 2,43 mln
Śledzenie na Instagramie: 194000

10 Skaut / Tanmay Singh

Tanmay Singh, lepiej znany jako Scout, jest odtwarzaczem BGMI i producentem treści z ponad czterema milionami subskrybentów na YouTube. Swój kanał na YouTube założył w 2018 roku.

Tanmay Singh aka Scout

Scout pobiera filmy z gry i streamuje grę, a także jest graczem e-sportowym uczestniczącym w kilku prestiżowych turniejach e-sportowych, takich jak Battleground Mobile India Series 2021, PUBG Mobile Pro League South Asia, ESL India Premiership 2020 Summer Season. W 2019 roku Scout założył własny zespół PUBG Mobile TeamXpark.

Subskrybenci YouTube: 4,23 mln
Obserwujący na Instagramie: 3 miliony

Ci młodzi strzelcy naprawdę zakręcili piłką i sprawiły, że e-sport stał się najbardziej poszukiwanym zawodem w Indiach. Grają dużo i dużo zarabiają!

(Kumar Gaurav jest specjalistą od komunikacji i kuratorem treści e-sportowych. Perspektywa jest osobista)

LOS ANGELES, CA / ACCESSWIRE / 24 czerwca 2020 r. / Compare-autoinsurance.Org opublikował nowy wpis na blogu, który przedstawia główne korzyści wynikające z porównania wielu ofert ubezpieczeń samochodowych. Aby uzyskać więcej informacji i bezpłatne wyceny online, odwiedź stronę https://compare-autoinsurance.Org/the-advantages-of-comparing-prices-with-car-insurance-quotes-online/ Nowoczesne społeczeństwo ma wiele zalet technologicznych. Ważną zaletą jest szybkość wysyłania i odbierania informacji. Dzięki internetowi nawyki zakupowe wielu osób drastycznie się zmieniły. Branża ubezpieczeń samochodowych nie pozostała nietknięta tymi zmianami. W internecie kierowcy mogą porównać ceny ubezpieczeń i dowiedzieć się, którzy sprzedawcy mają najlepsze oferty. Zobacz zdjęcia Zalety porównywania ofert ubezpieczeń samochodowych online są następujące: Oferty online można uzyskać z dowolnego miejsca iw dowolnym czasie. W przeciwieństwie do fizycznych agencji ubezpieczeniowych, strony internetowe nie mają określonego harmonogramu i są dostępne w dowolnym momencie. Kierowcy, którzy mają napięte harmonogramy pracy, mogą porównywać oferty z dowolnego miejsca i o każdej porze, nawet o północy. Wiele możliwości. Prawie wszyscy ubezpieczyciele, bez względu na to, czy są to znane marki, czy tylko lokalni ubezpieczyciele, są obecni w Internecie. Wyceny online pozwolą posiadaczom polis na odkrycie wielu firm ubezpieczeniowych i sprawdzenie ich cen. Kierowcy nie muszą już otrzymywać wycen tylko z kilku znanych firm ubezpieczeniowych. Ponadto ubezpieczyciele lokalni i regionalni mogą oferować niższe stawki ubezpieczenia za te same usługi. Dokładne szacunki ubezpieczeniowe. Wyceny online mogą być dokładne tylko wtedy, gdy klienci podadzą dokładne i prawdziwe informacje o swoich modelach samochodów i historii jazdy. Kłamstwo na temat przeszłych wypadków drogowych może sprawić, że szacunkowe ceny będą niższe, ale w kontaktach z firmą ubezpieczeniową okłamywanie ich jest bezużyteczne. Zazwyczaj firmy ubezpieczeniowe przeprowadzają badania dotyczące potencjalnego klienta przed przyznaniem mu ochrony. Wyceny online można łatwo sortować. Chociaż zaleca się kierowcom, aby nie wybierali polisy tylko na podstawie jej ceny, kierowcy mogą łatwo sortować oferty według ceny ubezpieczenia. Korzystanie z serwisów maklerskich pozwoli kierowcom uzyskać wyceny od wielu ubezpieczycieli, dzięki czemu porównanie będzie szybsze i łatwiejsze. Aby uzyskać dodatkowe informacje, wskazówki dotyczące oszczędzania pieniędzy i bezpłatne oferty ubezpieczeń samochodowych, odwiedź stronę https://compare-autoinsurance.Org/ Compare-autoinsurance.Org jest internetowym dostawcą ofert ubezpieczeń na życie, domu, zdrowia i samochodu. Ta strona internetowa jest wyjątkowa, ponieważ nie ogranicza się tylko do jednego rodzaju ubezpieczyciela, ale oferuje klientom najlepsze oferty z wielu różnych ubezpieczycieli online. W ten sposób klienci mają dostęp do ofert wielu przewoźników w jednym miejscu: na tej stronie. Na tej stronie klienci mają dostęp do wycen planów ubezpieczeniowych z różnych agencji, takich jak agencje lokalne lub ogólnokrajowe, firmy ubezpieczeniowe z markami itp. „Wyceny online mogą z łatwością pomóc kierowcom w uzyskaniu lepszych ofert ubezpieczenia samochodu. Wszystko, co muszą zrobić, to wypełnij formularz online z dokładnymi i prawdziwymi informacjami, a następnie porównaj ceny”, powiedział Russell Rabichev, dyrektor ds. marketingu w firmie marketingu internetowego. KONTAKT: Nazwa firmy: Internet Marketing Company Osoba do kontaktu Imię i nazwisko: Gurgu C Numer telefonu: (818) 359-3898 E-mail: [email protected]: https://compare-autoinsurance.Org/ ŹRÓDŁO: Compare-autoinsurance.Org Zobacz wersję źródłową na accesswire.Com: https://www.Accesswire.Com/595055/What-Are-The-Main-Benefits-Of- Porównywanie-wyceny-ubezpieczenia samochodu-online Zobacz zdjęcia





Źródło : https://tittlepress.com/sports/1432418/