500,000 ludzi wspiera Video Gamer. Kiedy kupujesz przez linki na naszej stronie, możemy zarobić prowizję partnerską. Ceny mogą ulec zmianie. Dowiedz się więcej
Popularna gra Banana na platformie Steam
Na platformie Steam pojawiła się teraz gra Banana. Obecnie grają w nią ponad 300 000 osób, co czyni ją czwartą najpopularniejszą grą na platformie. Większość graczy to jednak boty, które rywalizują ze sobą, aby zdobyć cenne kosmetyki o wartości nawet do 1000 dolarów.
Genialna strategia marketingowa
Gra Banana zdobyła czołowe pozycje na liście popularności Steam dzięki wykorzystaniu systemu kosmetyków i kolekcji platformy. Twórcy gry udowodnili, że bezpardonowy system mikrotransakcji może przynieść sukces, podobnie jak w przypadku gry Counter Strike. Banana różni się jednak od innych tytułów, ponieważ wchodząc do gry, gracze mogą zdobywać skórki co trzy godziny, zupełnie za darmo.
Twórca gry Banana, Hery, przyznał w rozmowie z The Gamer, że borykają się z problemami dotyczącymi botów i są w kontakcie z firmą Valve w celu rozwiązania tej kwestii. Gra Banana, w przeciwieństwie do szału związanego z NFT, wydaje się być mniej chaotyczna i niskim ryzykiem eksperymentem z handlem na rynku, nie wymagającym większych nakładów finansowych.
Podsumowanie
To, że gra o bananach odniosła tak ogromny sukces, nie jest dla mnie zaskoczeniem. To starannie przemyślany plan, za który należą się brawa dla jego sprawców za zmianę klikania bananów w dochodową ‘grę’.
Źródło : www.bing.com