5 Przydatne Linie Dymne Inferno w Counter-Strike 2

5 przydatnych Inferno smoke line-upów dla Counter-Strike 2

Inferno to mapa w grze Counter-Strike 2, na której sukces zależy od umiejętnego wykorzystania zasobów taktycznych. Gra na niej polega na koordynacji drużyny oraz wykorzystaniu elementów taktycznych, takich jak dymy i Mołotowy, aby oczyszczać kąty i przejmować kontrolę na mapie. Jednak aby osiągnąć sukces, niezwykle ważne jest również aktywne działanie i kreatywność, co sprawi, że przeciwnicy nie będą mieli łatwego zadania.

Top Mid do Moto

Moto to obszar między Biblioteką a A-Site. Przechodząc przez Moto, można dostrzec stronę i bić z daleka graczy na terenie A-Site. Jest to niebezpieczne rozwiązanie dla graczy na terenie A-Site, szczególnie jeśli przeciwnik posiada AWP.
Dlatego rzucenie dymu w tym obszarze jest kluczowe, aby bezpiecznie wejść na teren A-Site. Blokowanie widoku na długie odległości uniemożliwia graczom z Biblioteki bić graczy na terenie A-Site i izoluje on wszystkich znajdujących się wewnątrz. W ten sposób wejście na teren A-Site staje się łatwiejsze. Dym może także posłużyć jako okazja do podsłuchu i zaskoczenia przeciwników, co ograniczy możliwości odzyskania terenu przez strony CT.
Możliwe jest również korzystanie z innych rodzajów wsparcia taktycznego, jak granaty i Mołotowy za dymem. Nawet późne przesunięcie się w kierunku długiego korytarza, aby zaskoczyć nieświadomych graczy mogłoby być skuteczne. Ten dym oferuje zatem wiele opcji do wykorzystania i umożliwia różne taktyki gry.

Wejście spod Apartamentów do A-Long

Wejście na teren A jest trudne, ponieważ trzeba pokonać dwie strony i niebezpieczne miejsca, takie jak Boiler i Long Cubby. Aby ułatwić wejście, warto rzucić dym głęboko w kierunku długiego korytarza. Uniemożliwi to przeciwnikom niespodziewane ataki i umożliwi bezpieczne przemieszczanie się w kierunku A-Short oraz poszukiwanie innych opcji taktycznych. Taki ruch zdezorientuje przeciwników, co może być wykorzystane jako fałszywa informacja, co z kolei może spowodować rotację przeciwników na teren B-Site. Dzięki temu dym ogranicza widoczność przeciwników i może być używany do manipulowania nimi.

Wejście do Aps

Oprócz zakrywania widoczności i informacji, dymy mogą być również używane jako okno do ataku. Na przykład, rzucenie dymu pozwala wyjść z miejsca, gdzie jest wielu wrogów. Dzięki temu osoby wychodzące z określonego miejsca mogą zyskać przewagę. To samo można zrobić na terenie A-Site na mapie Inferno. Rzut dymu zasłoni mały balkon na zewnątrz Halls, co uniemożliwia widowanie się graczy z Moto i Graveyard. Dzięki temu można ze spokojem dostać się do Mini Pit i oczyszczać teren. Razem z poprzednim dymem tworzy to skuteczny, agresywny atak na teren A i uniemożliwia szybką odbudowę strony przez przeciwników.

Banana do CT i Boost

Najlepszy dym do zakrycia kąta CT podczas ataku na teren B. Wejście na teren B w Inferno można uznać za bardzo trudne, biorąc pod uwagę ilość kątów i pozycji, które trzeba przejrzeć. Jednym z najbardziej znaczących jest kąt CT, który można wykorzystać na wiele sposobów. Dlatego bardzo ważne jest zabezpieczenie tego obszaru przed wejściem na teren B. Dym pozwoli na bezpieczne wejście na teren B bez obaw o kąt CT. Rzucony dym blokuje również miejsce, z którego CTs mogą próbować strzelać przez dym.

Banana do Coffins

Coffins to kolejne popularne miejsce dla graczy CT na terenie B-Site. Jest ono bardzo trudne do zdobycia i oczyszczenia, dlatego wymaga zasłony dymnej. Rzut dymu z Banana zasłoni to miejsce i uniemożliwi wchodzenie na nie. Razem z dymem blokującym kąt CT, który wspomnieliśmy wcześniej, pozwala to na łatwe i skuteczne wejście na terytorium B i przygotowanie się do sytuacji po zniszczeniu terenu.

Koniecznie sprawdź nasze artykuły na temat taktyk w CS2 i jego sceny esportowej.

Źródło : estnn.com