5 typowych problemów z Pokemon GO i Niantic
1) Błędne doświadczenia
Każda gra ma swoje błędy, ale w przypadku Pokemon GO to częsty problem. Usterki w grze mogą prowadzić do problemów z rozgrywką, tak jak ostatnio, gdy gracze nie mogli ukończyć biletu bojowego GO z powodu problemów z połączeniem lub błędami technicznymi.
2) Sprzedaż danych o lokalizacji
Niantic używa gier mobilnych geocache z GPS jako sposób na gromadzenie danych o lokalizacji w celu sprzedaży reklamodawcom. Gracze mogą nie zdawać sobie sprawy z zakresu, w jakim Niantic zbiera te dane. Niektóre kontrowersyjne zmiany w grze wymuszają na graczach opuszczenie swoich domów, aby wziąć w nich udział.
3) Brak działań zapobiegających oszukiwaniu i hakowaniu
W Pokemon GO łatwo jest oszukiwać, ponieważ rozgrywka jest powiązana z lokalizacją. Gracze mogą używać VPN i interfejsu joysticka, aby zmienić swoją lokalizację. To powoduje problemy dla tych, którzy grają w grę legalnie, ponieważ wiele wydarzeń i aspektów rozgrywki zależy od czynników społecznych i geograficznych.
4) Grindy/nudne doświadczenia
Wymagania dotyczące ewolucji lub współczynniki wypadania przedmiotów wydają się być wdrażane w żadnym innym celu poza niewygodnymi graczami. Częstość wypadania przedmiotów ewolucyjnych jest również niska.
5) Chciwa firma
Niantic wprowadza zmiany w grze, aby zwiększyć swoje zyski. Gracze skarżą się na elitarny rajd, który wymaga od graczy osobistego uczestnictwa w celu zebrania danych o lokalizacji, a także na nowy, pozornie opłacalny bilet badawczy Willow’s Cabinet.
Co więc społeczność Pokemon GO mówi o grze mobilnej i w jaki sposób Niantic powinno starać się, aby ich gra była przyjemniejsza?
Gracze domagają się, aby Niantic rozwiązał te problemy i ulepszył grę, aby była bardziej przyjemna.
Źródło: https://www.sportskeeda.com/pokemon/major-complaints-pokemon-go-fans-niantic.