10 najtrudniejszych gatunków gier wideo do stworzenia (od twórcy gier) – strona 2


Chociaż zbalansowanie większości gier online (zwłaszcza tych ze zróżnicowanymi i kontrastującymi pulami umiejętności i sprzętu) jest już trudnym wyzwaniem, wyróżnienie „najtrudniejsze” w tej kategorii należy do strzelanki na żywo.

W przeciwieństwie do strzelanki sesyjnej, takiej jak Kontratakgra na żywo musi być promowana, spieniężona i zrównoważona tak, jakby była istotą organiczną — zawsze aktywną, zawsze przebudzoną, zawsze dostępną.

Wymaga to zwodniczo wysokiego poziomu zasobów i ogólnego wysiłku… ponieważ chociaż może być kuszące utrzymanie poziomu sukcesu i zaangażowania, jakie ma obecnie twoja gra, zainteresowanie szybko osłabnie bez regularnych i znaczących aktualizacji treści. I bądź pewien, że jeśli twoi projektanci szacują, że treść, którą tworzy twój zespół, wystarczy przeciętnemu graczowi na dwadzieścia godzin, oznacza to po prostu, że jeden maniak przebije się przez nią na pięć, potem narzekaj, że nie ma nic do zrobienia.

Warto więc mieć dwie drużyny strajkowe pracujące w tandemie – jedną, aby zrównoważyć i utrzymać grę w takiej formie, w jakiej istnieje, na żywo, a drugą, aby stworzyć zawartość, którą gracze będą żarłocznie pożerać w przyszłości.

Po tym, jak drugi zespół wdroży tę zawartość, zadaniem poprzedniego zespołu będzie zrównoważenie nowej zawartości, a więc cykl będzie kontynuowany.

„Oto nowa przepustka bojowa, nad którą pracowaliśmy od miesięcy! To cztery tysiące poziomów trudnej i ekscytującej nowej zawartości, gotowe na… aaaa i ktoś już ją ukończył.

Świetny.”



Źródło : http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=6338f0a56a3448baa47de2b8f9ef0909&url=https%3A%2F%2Fwhatculture.com%2Fgaming%2F10-hardest-video-game-genres-to-make-from-a-game-developer%3Fpage%3D2&c=5544569517829168278&mkt=fr-fr