Wezwanie do działania: Nadeshot błaga Activision Blizzard o jak najszybsze załatanie Modern Warfare 3 i Warzone

Dowiedz się o walce branży gier Call of Duty z oszustami, aby zapewnić wszystkim graczom uczciwe wrażenia z gry!

Telefon Nadeshota do twórców Call of Duty

Dyrektor generalny 100 Thieves, Matthew „Nadeshot” Haag, wydał emocjonalne oświadczenie, w którym błaga Activision o podjęcie niezbędnych kroków w celu zapewnienia uczciwej konkurencji i środowiska wolnego od oszustw w Call of Duty. Dzięki nowym playlistom Call of Duty: Warzone Activision będzie chciało mieć na oku ten problem.

W oświadczeniu zwrócono uwagę na szerzące się oszustwa nękające serwery Modern Warfare 3 i Warzone. Choć powtarza, że ​​ogólnie w grze nie ma nic złego, jego stwierdzenie przypomina opinię większości graczy COD: mają oni dość szalejącego oszukiwania.

Czy Call of Duty rozwiąże problem oszustw?

W przeszłości Activision kilkakrotnie blokowało graczy za oszukiwanie na oficjalnych serwerach Call of Duty. Jednak w przypadku Modern Warfare 3 i Warzone zarzuty o oszustwo wydają się nie mieć końca. Dlatego po telefonie Nadeshota do twórców fani mają nadzieję, że coś się zmieni.

Reakcje fanów były zjadliwe po licznych przypadkach oszukiwania w grze, ale dzięki komentarzom Nadeshota fani mają nadzieję, że coś się zmieni. Oprócz sławy Nadeshota jako profesjonalnego gracza w COD, jest on także dyrektorem generalnym 100 Thieves, giganta rozrywki w dziedzinie gier i e-sportu. Fani mają więc wbrew nadziei nadzieję, że Activision posłucha sugestii Matthew Haaga.

Co Twoim zdaniem Activision powinno zrobić, aby przestać oszukiwać? Czy spotkałeś jakichś oszustów w lobby rankingowym Warzone lub Modern Warfare 3? Dajcie znać, co sądzicie o poście Nadeshota na temat oszukiwania w Call of Duty i czego należy się spodziewać po deweloperach.

Źródło: www.bing.com