Wewnątrz Al Mazrah, nowa mapa dla „Warzone 2.0”


Kiedy zespół programistów w Infinity Ward rozwijał ogromny obszar gry Verdansk dla „Call of Duty: Warzone”, uznali to za punkt wyjścia. Po tym, co dyrektor gry w Infinity Ward, Jack O’Hara, opisuje jako krótką przerwę, skupili się na tworzeniu następnej mapy — Al Mazrah, rozległego środowiska, które jest jak dotąd największą mapą battle royale w Call of Duty i służy jako pole bitwy dla „Strefy wojny 2.0”, która zostanie wydana 16 listopada.

„Zaczęliśmy na tej mapie zaraz po Verdansku” — powiedział O’Hara. „W pewnym sensie przeszliśmy od tego do odrobiny wytchnienia, a następnie zaczęliśmy kłaść podwaliny pod następną mapę, którą jest Al Mazrah. To szansa na udoskonalenie tego, co zrobiliśmy ostatnim razem i szansa na wykorzystanie wszystkich lekcji.

W miesiącach i latach, które nastąpiły po debiucie „Warzone” w marcu 2020 roku, O’Hara i zespoły Infinity Ward oraz inny deweloper Call of Duty, Raven Software, obserwowali, jak gracze angażują się w fikcyjne miasto Verdansk i wokół niego, przemierzając od jednego końca do drugiego drugi, pchany śmiercionośną chmurą gazu, który jednocześnie zawęził pole gry i zmusił pozostałych graczy do zbliżenia się do siebie.

Teraz te lata obserwacji zamanifestowały się w najnowszym dziele Infinity Ward. O’Hara powiedział, że Al Mazrah to mariaż dwóch elementów. Pierwszym z nich jest kreatywność twórców, którzy połączyli 18 interesujących miejsc w ogromny krajobraz gry, mając na celu zachwycić graczy wyjątkowymi i nieoczekiwanymi środowiskami. Drugim elementem są informacje, które zebrali, zarówno o tym, jak gracze podchodzą do mapy typu battle royale, jak i o tym, jak rozmieścić narzędzia do tworzenia map, którymi dysponują.

„Kiedy po raz pierwszy tworzyliśmy Verdansk, mieliśmy do czynienia ze świeżą technologią i świeżym zestawem narzędzi” — powiedział O’Hara. „A więc zdecydowanie są rzeczy, w których stworzyliśmy Verdansk, gdzie jesteśmy, okej, chcielibyśmy to zmienić, ale wszystko potoczyło się dobrze”.

Al Mazrah będzie domem dla trybu Battle Royale „Warzone 2.0”, a także nowego trybu DMZ w otwartym świecie, w którym gracze będą próbować wypełniać cele misji i pomyślnie ewakuować się, walcząc z przeciwnikami i żołnierzami AI. W ten sposób miasto i jego okolice będą opowiadać historię, będąc jednocześnie rodzajem piaskownicy dla graczy.

W rozmowie z The Washington Post dyrektor kreatywny O’Hara i Raven Software, JJ Williams, szczegółowo opisali, czego gracze mogą się spodziewać po niektórych interesujących miejscach na mapie, a także w całym Al Mazrah.



Źródło : https://www.washingtonpost.com/video-games/interactive/2022/al-mazrah-map-warzone-2/