Warzone 2.0 musi przywrócić niektóre pomysły swojego poprzednika


Kiedy Activision rzuciło kapelusz na ring Battle Royale z Warzone w 2020 roku, nie ma wątpliwości, że duża część jego sukcesu wynikała z czasu jego wydania. Był marzec 2020 r., COVID-19 rozprzestrzeniał się jak pożar, świat ogarnęła panika, a wkrótce po uruchomieniu Warzone większość świata zaczęła wchodzić w kwarantannę. To był bezprecedensowy czas dla świata, gdy powiedziano nam, aby nie wychodzić z domu, chyba że jest to absolutnie konieczne, czego wielu z nas nigdy w życiu nie widziało. W związku z tym wszyscy musieliśmy znaleźć sposób na zabicie czasu, więc wielu z nas potraktowało to powiedzenie dosłownie i postanowiło zabić czas, zabijając innych (oczywiście wirtualnie).

WIDEO DUALSHOCKERA DNIA

CZYTAJ WIĘCEJ: Halo 5 nie jest takie złe, jak wszyscy pamiętają

Warzone mogło być modne, kiedy zostało uruchomione, ale w trakcie swojego cyklu życia otrzymało kilka niezwykle ważnych zmian w jakości życia, które wprowadzono, aby doprowadzić go do zera. Teraz, wraz z premierą Warzone 2.0 zaledwie kilka tygodni temu, szybko stało się jasne, że znaczna część opinii społeczności i zmian wprowadzonych w ciągu ostatnich dwóch lat po prostu zmarnowała się dla tego nowego i nie do końca ulepszonego wypad. Kiedy Activision potwierdziło, że Infinity Ward będzie głównym twórcą Warzone 2.0, a Raven Software będzie odgrywać bardziej rolę wsparcia, zmian w projekcie można było się oczywiście spodziewać. Biorąc to pod uwagę, cofanie ulepszeń, których wdrożenie zajęło pierwotnym twórcom dużo czasu, wydaje się co najmniej sprzeczne z intuicją.

Jedną z tych zmian była animacja maski przeciwgazowej, problem, który obejmował wiele patchy i sezonów, zanim społeczność w końcu dostała to, o co prosiła. Maska przeciwgazowa, która pozwala graczom pozostać wewnątrz nadciągającej burzy przez około dodatkową minutę, zawiera animację przedstawiającą gracza zdejmującego maskę podczas opuszczania burzy. Najczęściej ta animacja przerywała strzelaninę i działała na niekorzyść gracza. Po wielu skargach graczy Raven Software ostatecznie zmieniło animację maski przeciwgazowej, aby nie przeszkadzała graczom w trakcie bitwy. Ale po tym, jak gracze nadal nie byli zadowoleni, podjęto decyzję, aby po prostu dać graczom możliwość samodzielnego zdjęcia lub założenia maski.

Naprawdę nie trzeba było chirurga mózgu, aby dojść do wniosku, że to najłatwiejsza naprawa, ale czy jest to najprostsza z funkcji dostępnych w Warzone 2.0? Nie, nie, nie jest. Animacja maski gazowej nie jest tak irytująca w Warzone 2.0, ale ponowne jej zautomatyzowanie wydaje się krokiem wstecz. Biorąc pod uwagę, że Call of Duty zawsze było bardziej dynamiczną strzelanką zręcznościową, jaka jest nawet potrzeba animacji, która nie służy żadnemu prawdziwemu celowi, ale utrudnia twoje wrażenia. Mam podstępne podejrzenie, że gdyby został całkowicie usunięty i był tylko wskazany przez interfejs użytkownika w lewym dolnym rogu, nikt nie narzekałby.

Drugi problem z animacją maski przeciwgazowej to słyszalność kroków wroga, które były niewiarygodnie niespójne w Warzone, przez co zbyt trudno było usłyszeć wrogów, nawet jeśli biegli tuż za tobą. Ponownie, było to coś, o czym społeczność była niesamowicie głośna i wymagało to wielu poprawek, zanim stało się to nawet bliskie akceptowalności. W konkurencyjnej strzelance usłyszenie – lub niesłyszenie – wroga może zadecydować o zwycięstwie lub porażce, więc byłem zdezorientowany, gdy zobaczyłem, że podczas premiery Warzone 2.0 wróciliśmy do punktu wyjścia. Nie tylko usunięto możliwość zakładania lub zdejmowania maski przeciwgazowej, ale poziomy dźwięku kroków wroga są znowu niespójne i zbyt ciche.

CZYTAJ WIĘCEJ: Warzone 2.0 i DMZ: najlepsze ustawienia rozgrywki

To nie koniec. Pod koniec cyklu życia Warzone firma Raven Software zaktualizowała interfejs członka drużyny – znajdujący się w lewym dolnym rogu ekranu – wprowadzając kilka całkiem fajnych zmian. W końcu mogliśmy zobaczyć wszystko, w co nasi koledzy z drużyny byli wyposażeni, w tym serie zabójstw, maski przeciwgazowe i pancerze. To może nie wydawać się wielkim problemem, ale dla taktycznych graczy wiedza o tym, w co byli wyposażeni twoi koledzy z drużyny, może być całkiem dużą sprawą. Tego już nie ma w wersji 2.0.

W pewnym sensie drobiazgowość tego problemu jest jeszcze bardziej frustrująca niż niektóre większe, ponieważ naprawdę chłopaki, co jest takiego trudnego w przeniesieniu kilku drobnych zmian w interfejsie użytkownika? Kiedy społeczność chwali zmiany wprowadzone w twojej grze, dlaczego pomijasz je w kontynuacji? Wydaje mi się, że coś poszło nie tak w komunikacji między Raven Software a Infinity Ward.

Uznanie tam, gdzie jest to należne, Infinity Ward również wprowadziło kilka świetnych zmian. Ponownie, jest to mały problem, ale jedną z najbardziej frustrujących części Warzone była dla mnie możliwość strzelania i zabijania graczy natychmiast po wyjściu z samolotu. Mam kilka słów do wyboru dla dewelopera, który pomyślał, że dobrym pomysłem byłoby umożliwienie graczom używania pistoletu pomiędzy skokami ze spadochronem, ale jestem też chętny do kupienia piwa deweloperowi, który usunął go w Warzone 2.0.

Zrzut ekranu z Modern Warfare 2

Chociaż jest to kontrowersyjny dodatek wśród społeczności, jestem też wielkim fanem włączenia sztucznej inteligencji i twierdz na całej mapie. Biorąc pod uwagę, że rozgrywka w Warzone 2.0 jest znacznie wolniejsza niż w przypadku poprzednika, sztuczna inteligencja wypełnia lukę i dodaje dość unikalny zwrot do typowej formuły Battle Royale. Służą również solidnemu celowi, teraz, gdy nie możemy po prostu podbiec do stacji „kup” i kupić zrzut wyposażenia; walka z twierdzą, aby zdobyć wyposażenie, czyni rzeczy bardziej interesującymi i daje ci więcej celów, do których możesz wskoczyć.

Warzone 2.0 to świetna gra, wolniejsza rozgrywka i nowy system łupów sprawiają, że bardziej przypomina standardowy tytuł Battle Royale, ale nowe dodatki, takie jak sztuczna inteligencja i twierdze, wyróżniają ją z tłumu. Gdyby tylko Infinity Ward rzeczywiście zwróciło uwagę na zmiany wprowadzone przez Raven Software w oryginalnej Warzone, jego następca mógłby być jeszcze lepszy niż jest.

DALEJ: Przegląd kampanii Call Of Duty: Modern Warfare 2 (2022).



Źródło : http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=638c53aa8eed484a9e587f3385e50abb&url=https%3A%2F%2Fwww.dualshockers.com%2Fwarzone-2-infinity-ward-raven-software%2F&c=1549207895820877683&mkt=fr-fr