Twórcy Warzone biorą pod uwagę opinie graczy, ale poziom zadowolenia pozostaje niski.

Haunting powraca w tym roku na Warzone i MW2. Ale to nie przebiega gładko. Deweloperzy Infinity Ward zmniejszyli liczbę graczy na playliście Massive Resurgence w Warzone ze 150 do 100. Posunięcie to wywołało ostre reakcje członków społeczności, którzy wezwali do wycofania. Jednakże Infinity Ward wskazało, że ta tymczasowa redukcja jest konieczna, aby gracze mogli w pełni cieszyć się wydarzeniami związanymi z wydarzeniem The Haunting. Po zakończeniu wydarzenia liczba graczy wróci do normy. Pomimo tego wyjaśnienia reakcja graczy była mieszana. Niektórzy chwalili słuchanie społeczności, inni krytykowali fakt, że dzieje się to dopiero teraz i zwracali uwagę na ciągłe problemy w grze. Dokonano także porównań z sposobem, w jaki firma Sledgehammer Games reaguje na opinie, które chwalono za przejrzystość podczas otwartej bety Modern Warfare 3 Gracze mają teraz nadzieję, że programiści będą nadal brać pod uwagę ich uwagi i poprawiać wrażenia z gry, jednak dla niektórych jest jasne, że te dostosowania nie wystarczą i że aby spełnić oczekiwania społeczności, konieczne będą bardziej znaczące zmiany.

Masowe odrodzenie Warzone

18 października twórcy Warzone postanowili tymczasowo zmniejszyć liczbę graczy na playliście Massive Resurgence ze 150 do 100. Decyzja ta spotkała się z ostrą krytyką społeczności, która domagała się wycofania. Twórcy wyjaśnili, że redukcja ta wynika z obecności wielu aktywności związanych z wydarzeniem The Haunting, co spowodowało, że gra była zbyt chaotyczna. Dlatego zmniejszyli liczbę graczy, aby zapewnić bardziej zrównoważone wrażenia. Jednak to wyjaśnienie nie zadowoliło wszystkich graczy, którzy uważają, że należało to przewidzieć i rozwiązać przed rozpoczęciem wydarzenia, a nie po negatywnych reakcjach społeczności.

Reakcja społeczności

Decyzję o tymczasowym zmniejszeniu liczby graczy na playliście Massive Resurgence uznano za znak, że Infinity Ward słucha opinii graczy. Jednak wielu członków społeczności uważa, że ​​należało to zrobić znacznie wcześniej. Niektórzy gracze zwrócili uwagę, że Sledgehammer Games szybko zareagowało na uwagi społeczności podczas otwartej bety Modern Warfare 3, która została pochwalona przez graczy. Z drugiej strony Infinity Ward krytykowano za odmowę cofnięcia kontrowersyjnych zmian, takich jak usunięcie minimapy z gry MW2, pomimo sprzeciwu graczy. Brak wysłuchania społeczności ze strony Infinity Ward sfrustrował zatem wielu graczy, a tymczasowe zmniejszenie liczby graczy w Massive Resurgence nie wystarczyło, aby skorygować ten negatywny wizerunek. Niektórzy gracze uważają również, że zmniejszenie liczby graczy nie jest idealnym rozwiązaniem i że potrzebne są większe zmiany, aby poprawić wrażenia z gry.

Wniosek

Tymczasowe zmniejszenie liczby graczy na playliście Massive Resurgence w Warzone spotkało się z mieszanymi reakcjami graczy. Niektórzy powitali to posunięcie jako dowód, że programiści w końcu słuchają społeczności, inni natomiast skrytykowali fakt, że dzieje się to dopiero teraz i zwrócili uwagę na ciągłe problemy w grze. Dokonano także porównań z traktowaniem opinii przez innych programistów, takich jak Sledgehammer Gry. Gracze czekają teraz, czy twórcy będą nadal brać pod uwagę ich uwagi i wprowadzać znaczące ulepszenia wrażeń z gry, jednak dla niektórych obecne poprawki nie wystarczą i konieczne będą większe zmiany, aby spełnić oczekiwania społeczności. Czas pokaże, czy programiści rzeczywiście wezmą te uwagi pod uwagę i jakie będą kolejne kroki w celu ulepszenia Warzone i MW2.

Źródło: www.dexerto.com