Twórcy CoD uważają, że odkryli najbardziej niedocenianą zaletę Warzone

Kluczowe zalety War Zone

Społeczność War Zone uważa Tromping za kluczowy atut, ale jedno z dwóch pierwszych miejsc na atuty może być bardziej interesujące w górach.

Strefa wojny w Modern Warfare 3 korzysta z tego samego systemu bonusów, co w poprzedniej grze, ale dodaje dodatkowy zwrot akcji. Gracze zawsze wybierają cztery bonusy, które aktywują się po podniesieniu wyposażenia i mogą skorzystać z gotowego lub niestandardowego pakietu. Ponadto wrogowie zawsze upuszczają swoje pakiety umiejętności po zabiciu lub można ich znaleźć w łupach lądowych.

Strefa wojny ma bardzo zdefiniowaną metę atutów. Zdjęcie za pośrednictwem Activision Jednak nowość w MW3 polega na tym, że Operatorzy automatycznie mają przez cały czas pięć standardowych korzyści. Ponieważ Overkill jest jednym z tych standardowych atutów, gracze mogą wyposażyć się w dwie podstawowe bronie jednocześnie, nie marnując dodatkowego miejsca. Rękawice Quick-Grip to kolejny standardowy atut, który zwiększa szybkość zmiany broni. Wcześniej cel ten można było osiągnąć dzięki zręczności, ale teraz pozwala ona jedynie na szybsze przeładowanie. Niektórzy twórcy treści uważają, że istnieje lepsza opcja bez dodatkowych korzyści. Jaki jest najlepszy atut w strefie wojny?

Alpinista, nowa kluczowa zaleta MW3

Góral to nowa cecha w MW3, która zmniejsza obrażenia od upadku. Twórca zawartości War Zone, JGOD, niedawno przetestował wszystkie korzyści i odkrył, że mając na wyposażeniu Górala, gracze mogą spaść z wysokości 30 metrów, zanim zginą. „Aby mieć pojęcie, normalna wysokość upadku wynosi około 13,5 metra, a więc prawie się podwaja” – dodał JGOD. Przydaje się to do skakania z dachu, aby uniknąć walki zbrojnej lub do rzucenia się na niczego niepodejrzewającego wroga.

W międzyczasie YouTuber odkrył, że trompe l’oeil jest niespójne w zależności od użytej broni. Na przykład BAS-B ładuje się około 40% szybciej dzięki atutowi, ale rój WSP poprawia się tylko o około 10%. Chociaż wzrost o 40% jest świetny, gracze muszą uważać, jakiej broni używają, aby z niego skorzystać. Dobrą zasadą jest używanie pozorów, jeśli twój ładunek zawiera cięższą broń, taką jak karabin snajperski lub karabin maszynowy. Jeśli jednak posiadasz karabin szturmowy i pistolet maszynowy, być może warto przyjrzeć się Góralowi w poszukiwaniu jednego z dwóch pierwszych miejsc na atuty.

Gracze nadal mogą jednocześnie korzystać z Mountaineer i Sleight of Hand, ale prawdopodobnie bardziej wartościowe będzie posiadanie Double Time w drugim slocie.

Źródło: ustimespost.com