Tryb DMZ w Call of Duty: Modern Warfare 2 oferuje rzadkie wytchnienie w strefie wojny


Tryb wieloosobowy Call of Duty ostatnio coraz bardziej skłania się ku hardcorowemu, spoconemu stylowi gry. Zaimplementowano dobieranie graczy w oparciu o umiejętności, aby zapewnić, że gracze zmierzą się tylko z graczami w ich przedziale umiejętności. To skupienie tylko zachęca graczy do korzystania z najpotężniejszej broni i sprzętu na poziomie meta oraz do gry w sposób, który przyniesie im największy sukces. Daje nawet mnóstwo nowych narzędzi, aby wyrównać szanse między graczami średniego i wyższego poziomu. Warzone może być przerwą, jeśli nie potraktujesz tego poważnie, ale poświęć kilka godzin na dotarcie do finałowej dziesiątki, a wkrótce zobaczysz, jak bardzo ludzie będą próbowali wygrać.

Nowy tryb DMZ w Call of Duty: Warzone 2.0 zmierza w większości w przeciwnym kierunku, oferując znacznie bardziej wyluzowany sposób gry. W strefie zdemilitaryzowanej możesz stawić czoła zabawnym, a czasem interesującym wyzwaniom, jednocześnie ulepszając swoją broń i rangę sezonową, nie martwiąc się o wykorzystanie najlepszych z najlepszych i skakanie na każdy zakątek mapy.

Związane z: Call of Duty w końcu znalazło swoje miejsce w gatunku Battle Royale dzięki najnowocześniejszemu symulatorowi wojny w Warzone 2.0

Stosunkowo spokojny, przyjemny grind

Obraz za pośrednictwem Activision

Kilka pierwszych meczów, które rozegrasz w strefie zdemilitaryzowanej, szybko cię upokorzy, a NPC AI przytłoczą cię nawet przy krótkiej okazji. Na szczęście nauczenie się, jak podejść do tych botów, które obszary są niebezpieczne i gdzie można swobodnie eksplorować, nie zajmuje dużo czasu.

Dowiesz się również, że zabicie NPC daje tyle samo broni i doświadczenia sezonowego, co zabijanie innych graczy, co sprawia, że ​​​​farmienie wspomnianych botów jest świetnym sposobem na awans bez obawy przed odwetem. Walka z nimi to także świetny sposób na cieszenie się fantastyczną strzelaniną Modern Warfare II w bezpieczniejszym środowisku, w którym wykrywanie trafień, ruch graczy na wysokim poziomie i ogólna niemoc w trybie wieloosobowym mają znacznie mniejsze znaczenie.

Grabieże w strefie zdemilitaryzowanej to kolejna warstwa relaksu, która wiąże się z lekkim napięciem, zwłaszcza jeśli zostajesz do późna w rundzie i musisz się wydostać, mając tylko kilka minut do końca. Przemierzanie Al Mazrah, otwieranie skrytek z przedmiotami, sprzętem i ulepszeniami, które można sprzedać, i ulepszeniami — wszystko to jest zaskakująco wyluzowane. Interfejs użytkownika jest o wiele mniej niewygodny niż inne części MW2, projekt dźwiękowy otwierania skrzyń, szafek i innych źródeł łupów oferuje namacalną nagrodę za zaangażowanie poza normalną rozgrywką typu „strzelaj z hukiem”. Od czasu do czasu niespodziewani NPC również dodają trochę pikanterii, zwykle wtedy, gdy jest to najbardziej potrzebne.

Spiker w DMZ jest trochę nadgorliwy, gdy próbuje nakłonić cię do podjęcia i wypełnienia kontraktów, ale te działania w grze są warte lekkiej irytacji, jaką tworzy lektor. Wszyscy proszą cię o coś prostego, zwykle „Idź w to miejsce i naciśnij ten przycisk lub pokonaj tych wrogów”, ale zadania są wystarczająco różnorodne, że minie trochę czasu, zanim się nimi wszystkimi zmęczysz.

Nagrodą za plądrowanie i wykonywanie kontraktów jest zwykle gotówka oraz podstawowa broń i sprzęt, a rzeczywista wartość pochodzi ze stacji zakupu rozsianych po mapie. Sprzedawanie łupów i kupowanie sprzętu wyższej jakości to doskonały sposób nagradzania dokładnej gry, a ponieważ stacje kupowania są scentralizowanymi lokalizacjami, inni gracze muszą się pojawiać lub ich pilnować, jeśli będą polować na prawdziwych ludzi.

Jest też miejsce na bardziej wymagające treści

Obraz za pośrednictwem Actison

Strefa DMZ może oferować trochę rozrywki w grze Call of Duty, ale to nie znaczy, że nie ma miejsca na trudniejsze zajęcia wyższego poziomu. Podobnie jak w trybie Battle Royale w Warzone, w Al Mazrah w strefie zdemilitaryzowanej znajdują się silnie strzeżone lokacje zwane Twierdzami. Te ufortyfikowane budynki i obszary pełne są silnych NPC, pułapek i, co najważniejsze, jednych z najlepszych łupów w tym trybie.

Zajmowanie Twierdzy i odblokowywanie przez nią jeszcze trudniejszych Czarnych Miejsc jest jedną z czynności końcowych w strefie zdemilitaryzowanej i jako taka wymaga koordynacji, pewnej ręki i ostrożności. Jeden zły ruch może odesłać gracza solo z powrotem do ekranu lobby, a nawet w pełni uzbrojone drużyny będą musiały zachować ostrożność, ponieważ wrogowie AI w Twierdzy przybywają falami, są ciężko uzbrojeni i opancerzeni i nie zawahają się pokonać nieostrożnych .

Czarne Miejsca, które są jeszcze trudniejszymi obszarami kontrolowanymi przez sztuczną inteligencję, zapewniają absolutnie najlepsze nagrody, ale są strzeżone przez NPC Juggernaut i mnóstwo dobrze wyposażonych botów. Ukończenie Czarnej lokacji lub twierdzy nagradza skrzynkę z bronią, która nie tylko zawiera wspaniałe łupy, ale po zdobyciu zaznacza się na mapie, pokazując każdemu graczowi, który pozostał na serwerze, dokładnie gdzie jesteś przez cały czas.

Obraz za pośrednictwem Call of Duty

Najlepsze drużyny bez wątpienia zbierają skrzynie z bronią specjalnie po to, by przyciągnąć do nich innych graczy, nie dla nagród, ale dla walki i okazji do bzdurnych rozmów na czacie zbliżeniowym. W takich momentach może dojść do spoconej gry, w której gracze szukający walki robią wszystko, co w ich mocy, aby pokonać przeciwników.

To samo można powiedzieć o ekstrakcjach na koniec rundy. Po wygaśnięciu 25-minutowego timera DMZ krąg Warzone zaczyna się zamykać, a wszyscy gracze, którzy wciąż żyją, będą musieli wszystko wydobyć lub stracić. Istnieje prawdopodobieństwo, że robi to więcej niż jedna drużyna lub pojedynczy gracz, ponieważ chcą akcji, tracą poczucie czasu lub jedno i drugie.

Istnieją również misje frakcyjne, które wymagają grania w określony sposób lub kompletne zestawy wymagających zadań związanych z awansami, bronią, emblematami i żetonami. Im wyższy poziom twoich wyzwań, tym lepsza wypłata, a są ich dziesiątki, dzięki czemu będziesz grać w DMZ przez wiele godzin na wiele różnych sposobów, aby odblokować wszystko. Niektóre wyzwania popychają cię również w kierunku scenariuszy PvP, czy to poprzez proszeni o udanie się do obszarów o większym natężeniu ruchu, czy zbieranie przedmiotów, które można znaleźć tylko u innych graczy.

Obraz za pośrednictwem Totemu Nieskończoności

Jednak żaden rzadki moment napięcia nie wpływa znacząco na to, jak dyskretny może być DMZ. Często będziesz musiał szukać stresujących spotkań, a jeśli tego nie zrobisz, niebezpieczni, ale wciąż znacznie mniej groźni NPC będą twoim jedynym niebezpieczeństwem. Ten brak zagrożenia sprawia, że ​​zdobywanie doświadczenia jest mniej męczące i frustrujące, a eksploracja złożonej mapy Al Mazrah jest o wiele przyjemniejsza.

Plądrowanie wielu budynków w celu zdobycia zasobów, które można sprzedać za lepszy sprzęt i broń, to także dobry sposób na oderwanie się od gry wieloosobowej lub trybu Battle Royale na wiele godzin. Chociaż istnieją namacalne nagrody, takie jak karabin szturmowy M13B, prawdziwą przyjemnością z DMZ jest po prostu granie w nią. Jasne, możliwość szybkiego awansowania lub zdobywania rzeczy, które możesz zabrać do bardziej konkurencyjnych trybów, jest fajna, ale wędrówka, aby zobaczyć, w jakie kłopoty możesz się wpakować, jest prawdziwym remisem.

Czy DMZ ma moc przetrwania bardziej złożonej, taktycznej gry? To nie jest jasne, ale zgodnie z menu w grze tryb jest nadal w fazie beta. Jeśli Warzone 2.0 DMZ otrzyma dodatkowe wsparcie w postaci poprawek zawartości i balansu, może stać się trybem, w który wszyscy będziemy chętnie grać aż do wydania kolejnego Call of Duty.



Źródło : http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=638762043f25458485d4f6915fb741d2&url=https%3A%2F%2Fwww.gamepur.com%2Ffeatures%2Fcall-of-duty-modern-warfare-2s-dmz-mode-offers-rare-respite-amidst-a-warzone&c=5939913192826605856&mkt=fr-fr