Rozwiązania pozwalające naprawić błąd uszkodzonych lub nieprawidłowo pobranych danych w MW3 Warzone

Napraw błąd resetowania rangi

Jeśli zalogujesz się do MW3 Warzone po aktualizacji, prawdopodobnie zobaczysz komunikat o błędzie informujący, że „Twoje dane są uszkodzone lub nie zostały poprawnie pobrane” wraz z „Powód: NIAMEY-LOGAN”. Następnie poprosi Cię o zresetowanie rankingu i odblokowań, a następnie wyświetli komunikat „Tak” lub „Nie”. Oczywiście większość graczy będzie chciała powiedzieć tutaj „Nie”, zamiast resetować swój ranking we wszystkich trybach MW3, ale co się stanie, jeśli powiesz „Tak”? Poniżej omówimy, co powoduje ten błąd i jak go rozwiązać.

Jak naprawić błąd resetowania tabeli liderów MW3 Warzone

Gracze logujący się do Sezonu 1 mogą zobaczyć nieprawidłowy komunikat o błędzie informujący, że ich dane są uszkodzone. Możesz mieć pewność, że Twój ranking, odblokowania i zakupy nie zostaną utracone, chociaż konfiguracje, dostosowania i niektóre ustawienia mogą zostać zresetowane. Na szczęście błąd resetowania tabeli liderów MW3 Warzone nie jest tak straszny, jak się początkowo wydawało. Chociaż wyświetla się monit o zresetowanie rankingu, aby kontynuować, możesz wybrać „tak” bez utraty rankingu, odblokowań i zakupów. Jedynym skutkiem ubocznym, jakiego doświadczysz, będzie przywrócenie ustawień domyślnych konfiguracji i opcji dostosowywania.

Według oficjalnego konta Call of Duty Updates na Twitterze, komunikat o błędzie Powód: NIAMEY-LOGAN jest nieprawidłowy i nie musisz się martwić o kontynuowanie uruchamiania gry. Niestety gracze są trochę niezdecydowani z powodu błędów Wystąpiły również resety rang w trybie wieloosobowym MW3. Jednak szybko je naprawiono.

Oczywiście uruchomienia i błędy Call of Duty idą w parze jak masło orzechowe z galaretką, więc nie jesteśmy zaskoczeni, gdy widzimy je wraz z wydaniem pierwszego sezonu MW3 Warzone. Jednak w obronie niedawnych premier Call of Duty przez Activision nie zostały tak chaotyczne jak dawniej. Spędzałem dni na ukrywaniu błędów po wydaniu nowego COD. Teraz zwykle widzimy kilka godzin niestabilności serwera i kilka drobnych problemów. Zajęło to trochę czasu, ale wygląda na to, że studiom stojącym za marką w końcu udało się sprawić, że te ważne premiery staną się rutyną.

Źródło: www.gamerevolution.com