Recenzja Call of Duty: Warzone 2.0


Minęło kilka długich dni i wiele godzin grania, by przeprowadzić recenzję ulepszonego Battle Royale firmy Activision. Call of Duty: Warzone 2.0 zostało wydane za darmo i w poniższych akapitach postaramy się trochę rozbić, aby zobaczyć, czy to „ulepszenie” jest naprawdę dobre.

Pamiętam, jak właśnie teraz uruchomiono Call of Duty: Warzone w 2020 r. praktycznie a Battle Royale w które wielu (w tym ja) nie wierzyło z powodu tego, jak franczyza Call of Duty dostosowała niektóre rzeczy. Próby takie jak Blackout, które w tamtym czasie były dość interesujące, ale ostatecznie umarły, nieco mnie rozczarowały, dopóki Warzone nie pojawił się ze swoją metodologią w stylu Call of Duty, ale z tą esencją, która nas wszystkich uzależniła.

Przechwycone na PC z grafiką Ultra z jakością DLSS i rozdzielczością 1440p

Na tę nowość zwrócone były oczy całego świata Strefa wojny 2.0Wielu graczy, którzy zaczęli zakochiwać się w grze, zakochiwało się w miarę dodawania stylów gry i tej chemii w rozgrywce, która przeszkadzała wielu z nas. Osobiście jestem nieco hardkorowym graczem trybu Battle Royale, a koncepcja polega na tym, aby mieć tylko jedno życie, jeśli umrzesz, stracisz wszystko i zaczniesz od nowa, ale Aktywacja Miałem inne plany.

Po wszystkich lekcjach wyciągniętych z pierwszej części, postanawiają nazwać tę wersję 2.0 dość poważną i opartą na silniku graficznym obecnego Call of Duty: Modern Warfare II (moją recenzję możecie przeczytać pod tym linkiem) wszystko wskazuje na to, że to idealna chemia I oczywiście oczywiście wykorzystują rozwój kontynuacji Modern Warfare 2019, w której wszyscy się zakochaliśmy.

Zanim przejdziemy dalej, zostawiam specyfikację mojego komputera:

Procesor: AMD Ryzen 7 5700x 8-rdzeniowy, 16-wątkowy, 4,6 GHz – 36 MB całkowitej pamięci podręcznej
MoBo: ASRock B550-AM Gaming
Ram: 32 GB Corsair Vengeance RGB i 3200 MHz
Karta graficzna: NVIDIA GeForce RTX 4080
System operacyjny: Windows 11
Sterownik GeForce Game Ready: 526,98 (przegląd w momencie pisania)
Pasek o zmiennym rozmiarze: Encendido
Monitor: AOC AGON 4 Pro 240 Hz 1440p, 1 ms, HDR 600, NVIDIA G-SYNC Ultimate

Strefa wojny 2.0 Ma wiele znanych mechanik i innych mechanizmów, które zostały nieco zmienione, aby uczynić doświadczenie bardziej realistycznym. Nie możesz ignorować nowych rzeczy, które są również dodawane do gry, których nauczenie się, zrozumienie i interpretacja kosztowało wielu z nas w czasie gry. Nie będę rozwodził się nad już znanymi funkcjami, ponieważ wyobrażam sobie, że każdy, kto czyta tę recenzję, widział gdzieś coś o Warzone.

Recenzja Call of Duty Warzone 2.01

Przechwycone na PC z grafiką Ultra z jakością DLSS i rozdzielczością 1440p

Takie rzeczy jak pragnienie zdobycia pieniędzy na zakup nowej domyślnej broni (wyposażenia) lub kupienie takiej liczby zabójstw nie jest już takie samo. Rzeczywistość nadeszła do gry i brakuje wielu rzeczy, nawet samych pudełek z nabojami, aby zaopatrzyć całą drużynę. Z drugiej strony te rzeczy, których brakuje, można osiągnąć w prostszy, ale jednocześnie bardziej złożony sposób. Jego twórcy zdecydowali się na włączenie sztucznej inteligencji (sztucznej inteligencji) lub botów do gry, aby przeciwdziałać niektórym rzeczom i wywracać grę do góry nogami w określonych momentach.

Recenzja Call of Duty Warzone 2.012

Przechwycone na PC z grafiką Ultra z jakością DLSS i rozdzielczością 1440p

Te boty wcale nie są łatwe, ale jednocześnie są przewidywalne. Jego misją jest ochrona „Twierdzy”, które są aktywowane praktycznie na początku zamykania pierwszego kręgu. To specjalne miejsce jest aktywowane losowo na całej mapie (tylko 3 na grę) i drużyny muszą udać się, aby rozbroić bombę, wyeliminować wszelkie zagrożenie ze strony wroga, a w nagrodę otrzymamy dużą ilość pieniędzy, kamizelek, plecaków, skrzynek z amunicją i żądane wyposażenie, aby zacząć zabijać wrogów.

Warzone 2.0 jest bardziej realistyczne, a nieco bardziej hardkorowa koncepcja mechaniki sprawiła, że ​​poczułem ten pociąg do gry, który miałem na początku. Wszyscy są zrównoważeni, ale jednocześnie nie można tak pochopnie podchodzić do niektórych spraw. Taktyka naprawdę działa i to jest miejsce, w którym zespół może odnieść zwycięstwo, po prostu myśląc, a nie będąc tym, który schrzani. Rzeczy takie jak nowy krąg, który teraz zamyka się w dwóch lokalizacjach i na przykład do trzech, sprawiają, że każda gra jest inna.

Recenzja Call of Duty Warzone 2.04

Przechwycone na PC z grafiką Ultra z jakością DLSS i rozdzielczością 1440p

Jedną z najbardziej dynamicznych rzeczy dodanych i na którą wielu narzeka, chwaląc, jest czat zbliżeniowy. Ta mechanika naprawdę sprawia, że ​​możesz słyszeć wszystkich wrogów wokół ciebie, gdy rozmawiają ze swoją drużyną, interakcja z nimi na żywo sprawia, że ​​szczerze mówiąc, jest to jeszcze trudniejsze, a ponadto możesz się trochę zabawić, obrażając ich, zanim ich zaangażujesz.

Gra posiada kilka trybów rozgrywki, w tym tryb trzecioosobowy, w którym możemy zagrać w Battle Royale z innej perspektywy. Doświadczenie naprawdę wydaje się zupełnie inne i chociaż wielu się to nie podoba, jest to sposób na nieco wyrwanie się z rutyny, aby grać w grę w inny sposób. Gra ma inne tryby, chociaż ich lista jest mniejsza w porównaniu do pierwszej Strefy wojny, ale nadal są interesujące do wypróbowania w zależności od wielkości naszego zespołu.

Jeśli porozmawiamy trochę o mapie, znajdziemy coś zupełnie innego. Osobiście dla mnie, odkąd usunięto Verdanks i wprowadzono Calderę, poczułem, że coś poszło z mapą i jest to najbardziej oryginalna rzecz, jaką mieliśmy w Warzone. W tym przypadku mamy nową mapę o nazwie Al Mazrah z dość pustynnym motywem z jednej strony, zatopionym miastem z drugiej i przynajmniej jest to mapa, która nie jest tak pionowa jak w przypadku Caldery.

Recenzja Call of Duty Warzone 2.02

Przechwycone na PC z grafiką Ultra z jakością DLSS i rozdzielczością 1440p

Recenzja Call of Duty Warzone 2.0

Przechwycone na PC z grafiką Ultra z jakością DLSS i rozdzielczością 1440p

Oprawa mapy jest niezwykle piękna, jej grafika i optymalizacja są godne doskonałej pracy jej twórców. Do tej pory jest to największa mapa, jaką kiedykolwiek stworzono dla Warzone, nawet większa niż sam Verdanks i dla mnie z większą liczbą rzeczy do zrobienia bez uczucia zmęczenia tym samym. Al Mazrah to mieszanka dużych map, które widzieliśmy już w Modern Warfare II, więc wielu z nas czuje się znajomo, jeśli chodzi o przebywanie w jednym z tych miejsc.

Recenzja Call of Duty Warzone 2.056

Przechwycone na PC z grafiką Ultra z jakością DLSS i rozdzielczością 1440p

Przechwycone na PC z grafiką Ultra z jakością DLSS i rozdzielczością 1440p

Ograniczony dostęp do rzeczy w sklepach sprawia, że ​​czujemy się spokojni, ale jednocześnie sprawia, że ​​doskonale wykorzystujemy zasoby przeciwko naszym wrogom. Rozpoczynanie konfrontacji bez wiedzy, gdzie się znajdują, ponieważ UAV nie są dostępne, zawsze sprawia, że ​​gry są bardziej rozbudowane, a przede wszystkim masz lepszą komunikację z członkami drużyny.

Recenzja Call of Duty Warzone 2.023

Przechwycone na PC z grafiką Ultra z jakością DLSS i rozdzielczością 1440p

Gułag jest naprawdę interesujący, ale jednocześnie trochę niesprawiedliwy. Tym razem mamy konfrontację 2 na 2, w której musisz połączyć siły z wrogami, którzy czekali na konfrontację w więzieniu. W pewnym momencie tej konfrontacji wychodzi wspólny wróg wszystkich z nich, który również włącza się do walki, więc mówimy o 2v2v1, czyli bocie gry (molochu zwanym Jailer).

Recenzja Call of Duty Warzone 2.0123Przechwycone na PC z grafiką Ultra z jakością DLSS i rozdzielczością 1440p

Recenzja Call of Duty Warzone 2.0123

Przechwycone na PC z grafiką Ultra z jakością DLSS i rozdzielczością 1440p

W Strefa wojny 2.0 Sprawy nie są tak gorączkowe, ale trzeba szybko myśleć, ponieważ nawet pojazdy są ich kluczową częścią, ponieważ dodano do nich pewną ilość benzyny, a opony można szybko przebić i bardzo łatwo można je wyłączyć. Do tego mamy pompy do benzyny do naprawy i odzysku paliwa. W końcu zobaczyłem, że wszystkie te mechaniki pochodzą z innych znanych gier i że w jakiś sposób zostały do ​​nich dostosowane Call of Duty. Naprawdę nie uważam tego za coś złego, ale jednocześnie czujesz, że zaczerpnęli ten pomysł z bardzo dobrze znanego miejsca (przynajmniej dla mnie). Kontrakty w Warzone 2.0 są zupełnie inne niż te pierwsze. Najbardziej znanym jest Bounty Target, ale inne kontrakty zostały ulepszone i dla mnie są bardziej zabawne. Zmiana naprawdę dobrze się tutaj czuje.

Recenzja Call of Duty Warzone 2.0

Call of Duty: Warzone 2.0 jest wydawany z wewnętrznym trybem gry o nazwie strefa zdemilitaryzowana który jest w trybie beta. DMZ jest opisywane jako gra bardzo podobna do Escape From Tarkov, ale tak naprawdę wcale taka nie jest. Przede wszystkim rozgrywka jest w trybie beta iw momencie pisania tej recenzji oczywiście funkcje zintegrowane z grą to te, które można było zobaczyć podczas premiery.

Recenzja Call of Duty Warzone 2.0 GamersRD

strefa zdemilitaryzowana Jego koncepcja polega na wejściu do gry, łupieżu, zawieraniu kontraktów, misjach, eliminowaniu innych drużyn i przystąpieniu do infiltracji (wyjścia z rajdu/gry). Jeśli zginiesz w grze, stracisz wszystko, jeśli się wydobędziesz, cała posiadana broń, kamizelki, plecaki itp. zostają z tobą. Różnica polega na tym, że niektóre rzeczy nie działają tak samo, jak gra, do której jest porównywana, i chociaż nie jest to tryb gry końcowej, do pewnego stopnia jest zabawny.

Ten tryb zapewnia różne nagrody, takie jak specjalne plany (niektóre do odblokowania broni sezonowej), a inne tylko za ich posiadanie. Naprawdę nie widzę żadnych niezręczności w grze, ale naprawdę nie ma ona takiego poziomu, aby uzależniać, ponieważ tak naprawdę nie mamy celu. Nie robimy nic, mając nasz magazyn z całą bronią wydobytą z gier, nic nie robimy, nie wchodzimy, nie robimy misji, ponieważ kończymy tylko na awansie i nic więcej.

Recenzja Call of Duty Warzone 2.042

Właściwie w przypadku strefa zdemilitaryzowana Nie ma za bardzo o czym mówić, mapa jest taka sama jak w Warzone 2.0, ale obecność AI czy Botów jest znacznie większa. Naprawdę uważam, że jest to doskonała propozycja, która wymaga więcej pracy, musi stać się znacznie bardziej hardkorowa dla gracza i że tak naprawdę łupienie w grze dotyczy nie tylko broni, ale czegoś innego, co możemy wykorzystać na zewnątrz, powiedzmy sprzedać coś sprzedawca, który kupi lepszą broń lub coś w tym stylu.

Coś, czego Call of Duty nie opuści, to broń Meta, ta broń, która naprawdę w każdej z aktualizacji jest naprawdę potężna, że ​​w jakiś sposób znajdziesz się z praktycznie niezwyciężonymi wrogami. Pomimo tego wszystkiego i broni tego kalibru, jeśli gry będą rozgrywane w kombinacji, będzie to naprawdę coś innego.

Recenzja Call of Duty Warzone 2.0 GamersRD44

Podsumowując

Call of Duty: Warzone 2.0 to aktualizacja, którą Battle Royale najbardziej ceniony z Aktywacja potrzebne. Nie tylko dlatego, że jego poprzednik był wówczas najczęściej grany, ale dlatego, że wielu graczy, takich jak ja, pozostawało w tyle z powodu tak wielu zmian, że nawet zaczęliśmy myśleć, że gra stała się kolejną grą wieloosobową, a nie Battle Royale, ale teraz mamy poprawna formuła, z odpowiednimi zmianami, aby doświadczenie było dość wciągające, a przede wszystkim potrzebujemy prawidłowej komunikacji z naszymi kolegami z drużyny (i z naszymi wrogami). Gra ma dobrą optymalizację, która stawia ją wśród moich ulubionych gier w nadchodzących miesiącach, chyba że jej twórcy zdecydują się dodać te funkcje, które sprawiają, że gra jest jeszcze bardziej niewygodna. Chciałbym zobaczyć nowe ulepszenia, które otrzyma gra i jest oczywiste, że ma pewną liczbę błędów i awarii, które świetnie wpływają na naszą rozgrywkę, ale poza tym widać, że ten nowy sposób grania w tę bitwę Royale ma wiele do zaoferowania. Ta recenzja została przeprowadzona na komputerze PC z procesorem graficznym NVIDIA RTX 4080 FE.



Źródło : https://www.ruetir.com/2022/11/27/call-of-duty-warzone-2-0-review/