Raven Software przeprasza za problemy z uruchomieniem Warzone Season 1 Reloaded
Raven Software, twórca Call of Duty Warzone, przeprosił za „zakłócenia” spowodowane premierą pierwszego sezonu Warzone Reloaded.
Po tym, jak gracze zaczęli zalewać kanały mediów społecznościowych gry raportami o błędach i usterkach, w tym o błędzie pojawiającym się przy każdej próbie uzyskania dostępu do menu, Raven stwierdziła, że przyczyną problemów jest „konflikt między bieżącymi danymi gracza a naszymi serwerami” i że zespół „zmobilizował się”, aby „rozwiązać te problemy tak szybko, jak to możliwe”.
„Przygotowaliśmy podwaliny pod powrót niektórych ulubionych funkcji fanów w przyszłych sezonach, co wymagało pewnych wcześniejszych przygotowań w naszym środowisku na żywo” – wyjaśniła Raven na X/Twitterze.
Aktualizacja z 18 stycznia zawierała część tych prac i niestety napotkaliśmy konflikt pomiędzy danymi graczy na żywo a naszymi serwerami. Nasze zespoły natychmiast dowiedziały się o problemach i rozpoczęły badanie wkrótce po upublicznieniu aktualizacji. Zmobilizowaliśmy zespoły studyjne z całego świata, aby jak najszybciej rozwiązać te problemy.
Obiecuje rozwiązać problemy
„My – jako programiści – kochamy tę grę i przepraszamy za zakłócenia spowodowane tymi wydarzeniami” – kontynuowano w oświadczeniu. „Proszę wiedzieć, że stawiamy sobie wysokie standardy, a te kwestie im nie odpowiadają. »
Zespół sugeruje, że każdy, kto nadal doświadcza problemów, powinien „zamienić swoje obecne talie talentów” lub, jeśli to nie zadziała, usunąć je i stworzyć od nowa.
Decyzja o zmniejszeniu rozmiaru lobby w Warzone
W innych wiadomościach z Warzone firma Raven Software wyjaśniła niedawno swoją decyzję o zmniejszeniu wielkości lobby ze 150 do 100 graczy, twierdząc, że zapewni to dobrą równowagę w grze.
„Naszym najwyższym priorytetem jest stworzenie optymalnego, przyjemnego doświadczenia dla wszystkich naszych graczy w oparciu o krytyczne wskaźniki” – powiedział wówczas Raven.
Źródło: www.bing.com