Fundacja World Cup Esports Foundation (Fundacja EWCF) oficjalnie ogłosiła włączenie Call of Duty: Modern Warfare 3 i Call of Duty: Warzone do składu inauguracyjnego Pucharu Świata Esports (EWC) tego lata w Riyadzie w Arabii Saudyjskiej. Dodatek ten podkreśla znaczenie Call of Duty w społeczności graczy i oznacza sfinalizowanie składu gier na największy jak dotąd turniej e-sportowy obejmujący wiele gier.
Zróżnicowany skład i znaczne nagrody podnoszą poziom Pucharu Świata w e-sporcie
Odbywający się w lipcu i sierpniu Esports World Cup (EWC) to monumentalne wydarzenie nie tylko dla fanów Call of Duty, ale dla całej społeczności e-sportowej. Dzięki 22 konkursom w 21 różnych grach wydarzenie to ma na celu ustanowienie nowego standardu w grach opartych na rywalizacji. Zróżnicowany wybór obejmuje popularne tytuły, takie jak Apex Legends, Counter-Strike 2, Dota 2, EA Sports FC 24, Fortnite, Free Fire, Honor of Kings, League of Legends, Mobile Legends: Bang Bang, Overwatch 2, PUBG Battlegrounds, PUBG Mobile, ESL R1, Rocket League, StarCraft II, Street Fighter 6, Teamfight Tactics, TEKKEN 8 i Tom Clancy’s Rainbow 6 Siege.
Zawody Call of Duty: Warzone zaplanowano na 3–6 lipca, a 21 drużyn będzie rywalizować o pulę nagród wynoszącą 1 milion dolarów. Zawody Call of Duty: Modern Warfare 3 odbędą się w dniach 15–18 sierpnia, a 16 drużyn powalczy o pulę nagród o wartości 1,8 miliona dolarów. Zawody te nie tylko zapewnią znaczne nagrody pieniężne, ale także wpłyną na ogólne rankingi Mistrzostw Klubowych, unikalnego formatu ERZ obejmującego wiele gier.
Włączenie Call of Duty zwiększa prestiż Pucharu Świata w e-sporcie
Dodanie Call of Duty: Modern Warfare 3 i Call of Duty: Warzone jeszcze bardziej podnosi poziom EWC, przyciągając szerszą publiczność i zapewniając więcej możliwości rywalizacji. Oczekuje się, że te gry wniosą do rywalizacji swój własny, niepowtarzalny charakter, odzwierciedlając różnorodne style gry i strategie, które uczyniły z nich ostoję społeczności e-sportowej.
To ogłoszenie pojawia się w czasie, gdy e-sport przeżywa bezprecedensowy rozwój i uznanie. Włączenie uznanych na całym świecie tytułów, takich jak Call of Duty, jest postrzegane jako strategiczne posunięcie mające na celu podniesienie rangi ERZ i przyciągnięcie szerszej międzynarodowej publiczności. Lokalizacja wydarzenia w Riyadzie jest również istotna, co podkreśla rosnącą rolę miasta jako głównego miejsca wydarzeń e-sportowych oraz szersze wysiłki mające na celu pozycjonowanie Arabii Saudyjskiej jako lidera w globalnej branży gier wideo.
Źródło: www.bing.com