Nowy artykuł na temat Modern Warfare III i Warzone

Gry wideo z technologią ray tracingu

Pełny ray tracing lub path tracing jest dostępny tylko w niektórych tytułach, ale wyniki są imponujące i obciążają karty graficzne. Niektóre gry, takie jak Cyberpunk 2077, Alan Wake II i Portal z RTX, oferują pełne tryby ray tracingu, w których do uzyskania grywalnej liczby klatek na sekundę potrzebna jest karta GeForce RTX 40 z technologią DLSS 3.5 Ray Reconstruction i generacją klatek. Dodatkowo w Call of Duty: Modern Warfare III i Warzone pojawią się śledzenie ścieżki i rekonstrukcja promieni DLSS 3.5.

Co nowego w kwestii ray tracingu w grach

Wraz z wydaniem najnowszego sterownika NVIDIA GeForce Game Ready Driver WHQL 546.29, który dodaje natychmiastową obsługę gier Avatar: Frontiers of Pandora firmy Ubisoft, Ultimate Edition gry Cyberpunk 2077 oraz pierwszego sezonu Call of Duty: Modern Warfare III i Warzone, byliśmy zaskoczeni dowiedz się, że Call of Duty i Warzone skorzystają z pełnego ray tracingu i rekonstrukcji promieni DLSS 3.5, aby „poprawić wygląd twojego sprzętu, postaci i pojazdów”. Dodatkowo Warzone wreszcie korzysta ze wsparcia dla generacji ramek DLSS 3.

Wpływ ray tracingu na wydajność gier

Może pojawić się pytanie o wpływ pełnego ray tracingu na wydajność w grze. Jednak pełny efekt ray tracingu dotyczy wyłącznie poczekalni dla wielu graczy w Call of Duty: Modern Warfare III i Warzone, a nie podczas rozgrywki.Dzięki ray tracingowi lobby będą pełnić funkcję salonu wystawowego, w którym możesz zaprezentować swój sprzęt z maksymalną jakością wizualną.

Funkcje aktualizacji i sezonu 1

Nowy sezon, który rozpoczyna się 6 grudnia, przynosi dużą ilość zawartości w postaci nowych map dla wielu graczy, w tym ogromną nową mapę dla Warzone w postaci Urzikstanu. Ta miejska lokacja została zaprojektowana z myślą o szybkiej rozgrywce i nowych funkcjach rozgrywki, w tym jadącym pociągu, tyrolkach i nowej mapie Gułag. Obejrzyj zwiastun poniżej, aby dowiedzieć się więcej.

Źródło: www.bing.com