Nowe Modern Warfare III i Warzone: premiera wkrótce

Rewolucja w śledzeniu promieni

Pełny ray tracing czy path tracing jest dostępny jedynie w kilku tytułach, ale rezultaty są równie imponujące, jak wymagające w stosunku do karty graficznej. Cyberpunk 2077, Alan Wake II i Portal z RTX to trzy przykłady oferujące pełne tryby ray tracingu, w których do uzyskania grywalnej liczby klatek na sekundę potrzebny jest procesor graficzny GeForce RTX z serii 40 z technologią DLSS 3.5 Ray Reconstruction i generacją klatek. Śledzenie ścieżki i rekonstrukcja promieni DLSS 3.5 pojawią się w Call of Duty: Modern Warfare III i Warzone, źródło obrazu: Activision.

Co nowego w Call of Duty: Modern Warfare III i Warzone

Jako część najnowszego sterownika NVIDIA GeForce Game Ready Driver WHQL 546.29, który od pierwszego dnia dodaje obsługę gier Ubisoft: Avatar: Frontiers of Pandora, Cyberpunk 2077: Ultimate Edition oraz Call of Duty: Modern Season 1 Warfare III i Warzone, ogłoszono wiadomość: Call of Duty i Warzone skorzystają z pełnego ray tracingu i rekonstrukcji promieni DLSS 3.5 „w celu poprawy wyglądu twojego sprzętu, postaci i pojazdów”, a Warzone wreszcie skorzysta z obsługi generowania klatek DLSS 3.

Być może ciekawi Cię, jak pełne śledzenie promieni wpłynie na wydajność w grze – nie musisz się martwić, ponieważ pełne śledzenie promieni dotyczy lobby dla wielu graczy w Call of Duty: Modern Warfare III i Warzone. I nie w grze.

Dzięki ray tracingowi lobby będzie działać trochę jak salon samochodowy, aby zaprezentować Twój sprzęt z grafiką o najwyższej wierności. „Pełne śledzenie promieni, znane również jako śledzenie ścieżki, to wymagający, ale niezwykle precyzyjny sposób renderowania światła i jego wpływu na scenę” – pisze NVIDIA. „Odbicia, cienie, cienie otoczenia i inne są wzmacniane, dzięki czemu zawartość Call of Duty świeci z niesamowitą dokładnością i realizmem. »

Nowy tryb śledzenia ścieżki przed grą można znaleźć w menu opcji, automatycznie włączając technologię DLSS 3.5 z rekonstrukcją promieni, generowaniem klatek, NVIDIA Reflex i Super rozdzielczością.

Nowa era w sezonie 1

Sezon 1, który rozpoczyna się 6 grudnia, to duży krok pod względem nowej zawartości dzięki nowym mapom dla wielu graczy, w tym zupełnie nowej (i ogromnej) mapie Warzone w postaci Urzikstanu. Ta miejska lokacja została zaprojektowana z myślą o szybkiej grze i nowych funkcjach rozgrywki i obejmuje toczący się pociąg, tyrolki i nową mapę Gułag. Obejrzyj zwiastun poniżej.

Źródło: www.bing.com