Ninja ujawnia, dlaczego spadł z Warzone


Podczas podcastu Pat McAfee zapytał Ninja o jego odczucia związane z „Warzone” i czy czuł, że istnieje rywalizacja między fanami „Warzone” i „Fortnite”. Ninja uniknął kąta rywalizacji, zauważając, że podobały mu się obie gry. Wskazał jednak, że w tej chwili w większości stracił zainteresowanie „Warzone” i zaoferował konstruktywną krytykę jego zespołowi deweloperskiemu.

„W tej chwili Warzone po prostu nie wzbudza mojego zainteresowania” – stwierdził Ninja. Następnie wyjaśnił, że gra jest jednocześnie zbyt „stara” i zbyt często zmieniana. Wyjaśnił, że „Warzone” stale przekształca się w nową grę z nową mapą, nawet jeśli gracze postrzegają obecną mapę jako hit. Wydawało się, że szczególnie nie podoba mu się obecna mapa, Caldera, i zasugerował, że Raven Software powinien zachować poprzednią mapę dłużej.

Oprócz tych krytyk, Ninja miał również ogólne porady dla twórców konkurencyjnych strzelanek. Zauważył, że dobre systemy rankingowe mogą zdobyć lub złamać tytuł. Wyróżniając „Apex Legends” jako doskonały przykład do naśladowania, argumentował, że solidny system rankingowy może sprawić, że konkurencja będzie zacięta i ekscytująca. Według Ninja regularne aktualizacje poprawiające rozgrywkę bez całkowitej zmiany doświadczenia i dobrze zaprojektowany system rankingowy wydają się być kluczem do sukcesu w konkurencyjnym gatunku.



Źródło : http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=6355ab7175624ec29b66ad1afca31275&url=https%3A%2F%2Fwww.svg.com%2F1067196%2Fninja-reveals-why-he-fell-off-of-warzone%2F&c=600753547537761781&mkt=fr-fr