Najnowsza aktualizacja Warzone dostosowuje broń „OP”.

Społeczność Call Of Duty: Warzone otrzymuje dużą aktualizację

Raven Software ogłosiło znaczącą aktualizację Call of Duty: Warzone, której celem jest zajęcie się przytłaczającymi aspektami niektórych broni. Ta aktualizacja jest bezpośrednią odpowiedzią na opinie graczy, szczególnie ukierunkowaną na MTZ Interceptor i WSP Swarm w związku z problemami, które pojawiły się po aktualizacji Reloaded Sezonu 1.

Wyzwania Wspólnoty

Od czasu ostatniej aktualizacji społeczność Warzone musiała stawić czoła kilku wyzwaniom, w tym błędom w menu głównym, błędom wizualnym po użyciu zrzutu zaopatrzenia i obawom związanym z nadmierną ciemnością na nowo wprowadzonej mapie Gułag w Urzykstanie. Kwestie te zintensyfikowały dyskusje na temat wyważenia broni – powracającego tematu ważnego w społeczności graczy Warzone.

Wraz z wprowadzeniem nowej broni, w szczególności dwie: karabin wyborowy MTZ Interceptor i pistolet maszynowy WSP Swarm, stały się dominującym wyborem wśród graczy. Ich rozpowszechnienie w grze doprowadziło do rosnącego poczucia w społeczności, że ta broń jest zbyt potężna i wymaga interwencji Raven Software.

Odpowiedź Raven Software

W odpowiedzi na te obawy firma Raven Software ogłosiła niewielką aktualizację zaprojektowaną specjalnie w celu dostosowania równowagi karabinu wyborowego MTZ Interceptor Marksman Rifle i pistoletu maszynowego WSP Swarm. Broń ta była źródłem frustracji wielu graczy Warzone ze względu na jej postrzegane przytłaczające możliwości.

Skuteczność MTZ Interceptor uległa znacznemu zmniejszeniu. Aktualizacja zmniejszyła maksymalne obrażenia z 85 do 74, jednocześnie znacząco zmniejszając średni i minimalny poziom obrażeń. Co więcej, premia za mnożnik szyi została obniżona z 1,5 do 1. Oczekuje się, że zmiany te zmniejszą dominację karabinu w grze i zachęcą graczy do odkrywania i korzystania z szerszego zakresu broni.

Podobnie rój WSP przeszedł serię osłabień, aby zaradzić jego przytłaczającej obecności w rozgrywce. Zadawane obrażenia broni zostały dostosowane w różnych zakresach: obrażenia bliskie średnie zmniejszono z 20 do 24, średnie obrażenia z 18 do 22, dalekie średnie obrażenia z 17 do 20 i minimalne obrażenia z 16 do 18.

Wynagrodzenie dla graczy

W świetle problemów, które towarzyszyły aktualizacji Reloaded Sezonu 1, Raven Software rozdało 1-godzinne tokeny 2XP i przedłużyło wydarzenie podwójnych XP do 24 stycznia, aby zrekompensować bazę graczy Warzone. Ten gest jest postrzegany jako ruch mający na celu utrzymanie pozytywnych relacji ze społecznością graczy, odzwierciedlając zaangażowanie Raven w zapewnianie uczciwych i przyjemnych wrażeń z gry.

Zwiększanie wrażeń z gry

Najnowsza aktualizacja balansu w Call of Duty: Warzone jest świadectwem ciągłych wysiłków Raven Software mających na celu zapewnienie równych szans wszystkim graczom. Zajmując się przytłaczającą naturą określonych broni, Raven ma na celu zwiększenie strategicznej różnorodności gry, zapewniając bardziej wciągające i zróżnicowane doświadczenia bojowe.

Zmiany w MTZ Interceptor i WSP Swarm są bezpośrednim wynikiem wkładu graczy i pokazują zaangażowanie twórcy w słuchanie obaw graczy i reagowanie na nie. Takie dynamiczne i responsywne podejście jest niezbędne dla ciągłego sukcesu i ewolucji Call of Duty: Warzone.

Źródło: www.bing.com