Ikona Warzone, JGOD, wyjaśniła wszystkie strategie, które Raven Software wdraża w celu zwalczania oszustw w Call of Duty, wraz z wprowadzeniem nowego anty-cheatu Ricochet dla Warzone i Vanguard.
Opublikowano 14 października 2021 r.
Firma Raven Software niedawno ujawniła swój nowy system przeciwdziałania oszustwom Ricochet, który jest opisywany jako „wieloaspektowe podejście do walki z oszustwami” i zostanie wydany w Warzone i Call of Duty: Vanguard jeszcze w tym roku. Dzieje się tak po wystąpieniu hakowania i oszustw w Warzone, które wzrosło do tego stopnia, że gra stała się niegrywalna.
Nowy mechanizm przeciwdziałania oszustwom ma zostać wprowadzony z dwiema warstwami ochrony: jedną, która przetwarza zapytania po stronie serwera przy użyciu technologii uczenia maszynowego; i kolejna warstwa, istniejąca na maszynie hosta, ze sterownikiem na poziomie jądra, który będzie działał jednocześnie, podczas gdy Warzone i Vanguard są aktywne.
JGOD szczegółowo opisuje strategie przeciwdziałania oszustwom stosowane w Warzone i COD Vanguard
Twórca treści Warzone, JGOD, niedawno przesłał na YouTube film wyjaśniający wszystkie mechanizmy, które Raven Software i Activision zastosują do walki z oszustwami, wraz z nowym systemem przeciwdziałania oszustwom Ricochet, który został uruchomiony w Warzone i COD Vanguard.
Stało się to w wyniku zaproszenia YouTubera do udziału w dyskusji na forum prowadzonej przez Raven Software i Activision przed uruchomieniem ich nowego systemu przeciwdziałania oszustwom na poziomie jądra. Prawdopodobnie najbardziej palącym pytaniem, które wielu graczy Warzone i Call of Duty chce wiedzieć, jest to, czy nowa funkcja przeciwdziałania oszustwom wyeliminuje oszustwa i hakowanie na dobre?
Czy system przeciwdziałania oszustwom Warzone Richochet wyeliminuje hakowanie na dobre?
Krótka odpowiedź brzmi: nie, nie będzie. JGOD zauważył, że celem nowego anty-oszustwa Ricochet nie jest całkowite wyeliminowanie oszustw, ale raczej uczynienie tego wyjątkowo irytującym i trudnym dla oszustów, którzy chcą oszukiwać. „To nie jest jakaś magiczna kula […] to tak naprawdę nie działa w ten sposób” – powiedział JGOD.
Nie wyjaśniając technicznej mechaniki Richocheta, JGOD wyjaśnił, że system byłby „znacznie lepszy w łapaniu ludzi próbujących oszukiwać” i że istniałyby inne systemy, które utrudniłyby hakerom zdobycie wielu kont.
Ostatecznie powiedział, że Activision i Raven Software podejmują działania, które powinny zmniejszyć liczbę hakerów w grze. Mając to na uwadze, istnieje szansa, że gracze nadal natkną się na oszustów, ale byłoby to „nieliczne”.
Ręczne raportowanie będzie nadal blokować podejrzanych oszustów
JGOD wyjaśnił, że Raven Software będzie nadal korzystać z ręcznego zgłaszania podejrzanym oszustom z zakazem cienia. Wyjaśnił, że użytkownicy, którzy są masowo zgłaszani, byliby oznaczani i umieszczani w „lobbach o wysokim pingu”, które byłyby poddawane ręcznemu przeglądowi w celu ustalenia, czy ci gracze rzeczywiście oszukiwali lub hakowali.
Deweloperzy chcą również wprowadzić tryb streamera, który będzie polegał na umieszczaniu streamerów w losowej kolejce, aby uniemożliwić streamowanie. Ponadto JGOD wspomniał również, że biała lista była omawiana podczas części dyskusji z pytaniami i odpowiedziami, w której uczestniczył.
Oprogramowanie Raven do korzystania z białej listy wraz z anty-cheatem Ricochet
Według JGOD, Raven Software podobno korzysta z białej listy z dwóch powodów: jednym z nich jest zapobieganie przedostawaniu się znanych osób (takich jak streamery) do „lobby o wysokim pingu” w wyniku masowego zgłaszania ich przez trolle, a drugim powodem jest to, że Biała lista jest używana w World Series in Warzone, aby zapewnić graczom dostęp do określonych poczekalni.
JGOD zapewnił graczy Call of Duty, że „nie ma systemu, który uczyniłby kogoś nietykalnym, gdyby znalazł się na białej liście”. Oznacza to, że każdy, kto używa cheatów, zostanie zbanowany, niezależnie od statusu na białej liście.
Call of Duty przeciwko oszustwom, aby ograniczyć oszukiwanie urządzeń peryferyjnych
Inną rzeczą, na którą zareagował JGOD, byli gracze Call of Duty korzystający z oszukujących urządzeń peryferyjnych (takich jak Acronis, Strike Pack czy Titan Two), oprócz zwykłego kontrolera lub klawiatury i myszy.
„[Activision] faktycznie planuje zamknąć je na dwa różne sposoby. Pierwszy to przejście bezpośrednio na platformy takie jak PlayStation, Xbox czy Microsoft […] i upewnienie się, że indywidualny pendrive lub cokolwiek innego nie będzie działać z poszczególnymi urządzeniami; więc to po prostu zostałoby zamknięte” – powiedział JGOD.
JGOD wyjaśnił dalej, że Raven Software i Activision zintegrują to z anty-cheatem, aby wykorzenić hakerów, ze względu na przewidywalność skryptów używanych przez te urządzenia peryferyjne.
„Więc jeśli jesteś jednym z tych przegranych, bądź czujny, gdy nastąpi aktualizacja, a będziesz trochę spieprzony” – powiedział JGOD.
Chociaż sterownik na poziomie jądra będzie specyficzny dla użytkowników komputerów PC, gracze konsolowi nadal będą czerpać korzyści z rozszerzenia w wyniku rozgrywki międzyplatformowej.
Data premiery Ricochet anti-cheat dla Warzone i Vanguard
Nowy system przeciwdziałania oszustwom po stronie serwera Richochet zostanie wydany 5 listopada wraz z COD Vanguard i zostanie dodany do Warzone wraz z wydaniem nowej mapy Pacyfik jeszcze w tym roku.
Firma Activision wskazała, że sterownik na poziomie jądra dla komputerów PC zostanie wydany wraz z aktualizacją mapy Warzone Pacific, ale zostanie dodany do COD Vanguard w późniejszym terminie, co nie zostało jeszcze potwierdzone przez wydawcę.
Aby poznać wszystko, czego mogą zapragnąć gracze Call of Duty, zapoznaj się z naszą dedykowaną sekcją wypełnioną po brzegi przewodnikami po broniach, wiadomościami, przeciekami i nie tylko.
Wyróżniony obraz dzięki uprzejmości YouTube / JGOD i Activision.
Source : https://www.ginx.tv/en/call-of-duty/jgod-details-new-warzone-ricochet-anti-cheat-how-it-works-shadow-bans-whitelists-and-more