Gracze Warzone przekonali, że deweloperzy zaplanowali jeszcze więcej kosmetyków

Gracze Warzone oczekują nowych kosmetyków

Gracze Warzone są przekonani, że twórcy Call of Duty zaplanowali jeszcze więcej elementów kosmetycznych po wykryciu potencjalnego talentu spadochronowego. A niektórzy z nich nie są szczęśliwi.

Z biegiem lat Call of Duty wkroczyło w grę kosmetyczną. W starszych tytułach można było kupić unikalne skórki do broni i postaci, aby wspierać ulubione drużyny Call of Duty, ale teraz jest to o wiele więcej.

Wraz z popularnością Warzone, CoD zrobił kolejny krok do przodu w zakresie dostępnych kosmetyków. Oczywiście skórki postaci i broni nadal pozostają, ale teraz dostępne są pakiety muzyczne, plany broni i wiele więcej. Nie mają one jednak na celu zapewniania przewagi konkurencyjnej.

Przytłaczająca liczba elementów kosmetycznych również spowodowała pewne podziały w społeczności, zwłaszcza że niektórzy gracze uważają, że przywiązuje się do nich zbyt duży nacisk w porównaniu z rozgrywką.

Personalizowane spadochrony na horyzoncie?

Cóż, część graczy jest przekonana, że ​​w przygotowaniu jest kolejny zestaw kosmetycznych pomysłów, który obejmowałby niestandardowe spadochrony.

Kilku fanów na subreddicie CoDWarzone zauważyło, że w jednym ze zwiastunów Warzone znajdują się różne skórki spadochronu, wraz z flagą kanadyjską, a także Union Jack oraz gwiazdami i paskami.

„To kolejna rzecz, którą mogą sprzedawać w pakietach” – powiedział jeden z graczy. „Jeśli dzięki temu zarobią pieniądze, odpowiedź brzmi w 99% przypadków tak” – dodał inny.

Niektórzy gracze zwrócili uwagę, że BlackCell zawierał podobne rzeczy w przeszłości, co doprowadziło do skarg dotyczących niepotrzebnych przedmiotów. „To już jedna rzecz. Jeden z pakietów Blackcell w MW22 miał opcję spadochronu i przeciągania, ale to była jedyna rzecz, która ją posiadała” – powiedział jeden z graczy.

Czas pokaże, czy w nadchodzących tygodniach i miesiącach staną się one bardziej powszechne, ale gracze są na nie wyraźnie gotowi.

Źródło: www.dexerto.com