Gracze Warzone chcą zmniejszonego dymu z broni i wizualnego odrzutu

Problemy, z którymi borykają się fani Call of Duty

Fani Call of Duty są niezadowoleni z silnego odrzutu wizualnego i dymu z broni w Warzone, ponieważ negatywnie wpływa to na wrażenia z gry.

Jest to problem, który nęka serię Modern Warfare od jakiegoś czasu, a fani nienawidzą jej ciągłej obecności w MW3 i Warzone.

Oprócz nadmiernych wahań celowania i wielu innych frustrujących funkcji, dla wielu graczy poważnym problemem stał się odrzut wizualny w grze.

Gracze chcą zmniejszyć dym z broni i odrzut wizualny

Gracze MW3 i Warzone chcą, aby efekty dymu broni i odrzut wizualny zostały zmniejszone, aby poprawić ogólne wrażenia z gry.

Użytkownik Reddita, Dull-Caterpillar3153, opublikował niedawno film pokazujący, jak duży dym z broni i odrzut wizualny wpłynęły na jego celowanie w grze Warzone:

Na filmie widać gęstą chmurę dymu wydobywającą się z broni po oddaniu strzału, prawie całkowicie zasłaniającą graczowi widok na cel. Dla strzelca wyczynowego niemożność zobaczenia celu wydaje się poważnym problemem.

Wielu innych użytkowników Reddita zgadza się z tą opinią.

Kontrowersje wokół wspomagania celowania kontrolera

Jest to szczególnie powszechny problem w przypadku użytkowników myszy i klawiatur, ponieważ nie otrzymują oni agresywnego wspomagania celowania, jakie zapewniałby kontroler.

Wielu uważa, że ​​wspomaganie celowania kontrolera praktycznie eliminuje negatywne skutki odrzutu wizualnego. Jest to jeden z głównych powodów, dla których zalecamy używanie kontrolera zamiast myszy i klawiatury do grania w MW3 i Warzone.

Co to jest wizualna perspektywa?

Odrzut wizualny to sposób, w jaki odrzut broni i wzorce odrzutu są wizualnie przedstawiane w MW3, Warzone i innych strzelankach FPS.

Ma to na celu wprowadzenie do gry pewnego stopnia realizmu, ale często skutkuje frustrującymi przeszkodami wizualnymi, które mogą poważnie wpłynąć na cel gracza.

W przeciwieństwie do odrzutu broni, który uwzględnia przede wszystkim odrzut fizyczny broni, odrzut wizualny dodaje sztuczny efekt wizualny, który wpływa na cel.

Istnieje wiele elementów wizualnej perspektywy, w tym:

Oscylacja celu: gdzie siatka celownicza przesuwa się w losowe miejsce z dala od początkowego celu, gdy celujesz.

Dym z pistoletu

Drżenie broni: jest to stopień, w jakim siatka celownicza porusza się od lewej do prawej, aby naśladować wibracje i ruch broni podczas strzelania.

Jak wspomniano powyżej, broń MW2 wydaje się być znacznie gorsza, jeśli chodzi o odrzut wizualny. Shaka_Walls pokazał porównanie broni MW3 i MW2 na Reddicie:

Po lewej stronie znajduje się MCW 6.8 MW3, a po prawej Tempest Torrent MW2. Tempest Torrent ma znacznie większy efekt szarpnięcia po każdym wystrzeleniu kuli.

Odrzut wizualny jest powszechnym problemem w MW3 i Warzone. Mamy nadzieję, że zespołom SHG i Raven Software uda się zawęzić zakres działania, dzięki czemu mechanika strzelania będzie w przyszłości znacznie mniej frustrująca!

Źródło: gamingintel.com