Gracze Warzone chcą dodania tej mechaniki Counter-Strike 2.

Imponujące granaty dymne z Counter-Strike 2: Czy sprawdzą się w Call of Duty: Warzone?

Wstęp

Gracze Call of Duty: Warzone toczą obecnie ożywioną dyskusję na temat imponujących nowych granatów dymnych w Counter-Strike 2 i tego, jak można je potencjalnie wdrożyć w grze Battle Royale. Chociaż Warzone i Counter-Strike 2 to wyraźnie różne gry, istnieją pewne funkcje, które można dobrze przełożyć między nimi. Jedną z takich funkcji jest wolumetryczny i responsywny dym w Counter-Strike 2. Istnieją jednak wątpliwości, czy Warzone będzie w stanie obsługiwać tę funkcję bez znaczących zmian.

Nowe granaty dymne w Counter-Strike 2

Kiedy zaprezentowano Counter-Strike 2, było jasne, że Valve nie chce wymyślać koła na nowo. Zamiast tego skupili się na kilku kluczowych nowych funkcjach, które obejmowały nowe i ulepszone mapy, serwery z mniejszą częstotliwością tykania, przegląd systemu dobierania graczy i główną atrakcję: nową technologię granatów dymnych. Granaty dymne w Counter-Strike 2 tworzą dynamiczne chmury wolumetryczne, które wyglądają identycznie dla każdego gracza i reagują na strzały w zdumiewający sposób.

Dyskusja graczy Warzone

Wyjątkowa technologia dymu w Counter-Strike 2 skłoniła graczy grających w inne strzelanki pierwszoosobowe, takie jak Call of Duty: Warzone, do zastanowienia się, czy ta funkcja również mogłaby działać w ich grach. Niedawno post na Reddicie zatytułowany „WZ potrzebuje takiego dymu” wywołał wiele dyskusji wśród społeczności Warzone. Zdania są jednak podzielone co do tego, czy Warzone realnie może wspierać tę technologię.

Wiele najważniejszych komentarzy pod postem na Reddicie krytykuje zdolność Warzone do obsługi wolumetrycznych granatów dymnych, takich jak Counter-Strike 2. Wskazują na niski współczynnik tykania na serwerach Warzone i sugerują, że dym powinien być obsługiwany po stronie serwera. W niektórych komentarzach pojawiają się także wątpliwości co do zaangażowania Activision w zapewnienie takiej funkcji, sceptycznie określając firmę jako „małą niezależną firmę”. »

Chociaż niektóre z tych komentarzy mogą być zbyt cyniczne, podkreślają uzasadnione obawy. Warzone zaprojektowano tak, aby pomieścić wielu graczy na jednej mapie, a jednocześnie był dostępny i szybki zarówno dla graczy na PC, jak i konsole. Jest przeznaczony dla szerokiej gamy graczy, od zwykłych po hardcorowych. Z drugiej strony Counter-Strike 2 jest przeznaczony wyłącznie na komputery PC, zoptymalizowany dla dwóch pięcioosobowych drużyn i koncentruje się przede wszystkim na hardcorowych graczach. Dlatego zrozumiałe jest, że Warzone może obecnie nie obsługiwać technologii dymu w Counter-Strike 2.

Możliwości na przyszłość

To, że Warzone może nie być teraz w stanie wdrożyć wolumetrycznego dymu w Counter-Strike 2, nie oznacza, że ​​nigdy nie będzie w stanie tego zrobić. Innowacja Valve otworzyła drzwi innym programistom do zbadania tej funkcji i podjęcia decyzji, czy pasuje ona do ich gier. Być może nie stanie się to natychmiast, ale być może Warzone może wprowadzić dym wolumetryczny w przyszłych iteracjach.

Call of Duty: Warzone jest obecnie dostępne na PC, PS4, PS5, Xbox One i Xbox Series X/S.

Źródło: gamerant.com