Gracze Warzone 2 błagają o poważne zmiany w czasie zabijania


Gracze Warzone 2 trafili na niesamowicie szybki czas do zabicia (TTK) w Battle Royale, argumentując, że umiejętność została usunięta z walk na krótkim dystansie.


Gdy Warzone 2 jest wreszcie dostępne na wolności, miliony graczy zapoznają się z nową mapą Al Mazrah i nowymi funkcjami dodanymi do kontynuacji.

Systemy, takie jak plądrowanie plecaków i twierdze AI, sprawiają, że nowa gra wydaje się zupełnie innym doświadczeniem niż oryginalna Strefa wojny, ale nie wszystkie zmiany zostały pozytywnie odebrane.

Jednym z największych punktów spornych w Warzone 2 dla wielu graczy jest nowy, szybszy TTK, który zdaniem fanów eliminuje lukę w umiejętnościach, szczególnie w walkach na krótkim dystansie.

Użytkownik Reddit Dull-Caterpillar wezwał Infinity Ward do zajęcia się TTK w przyszłej aktualizacji. Argumentowali, że rozpoczynanie każdego meczu z zaledwie 200 punktami zdrowia jest o wiele za niskie jak na tryb battle royale.

„Starcia na krótkim dystansie przypominają przypadek, w którym ten, kto pierwszy zobaczy drugą osobę, wygrywa strzelaninę” – napisali w swoim poście. „Czasami naprawdę wydaje się, że to gra wieloosobowa na większej mapie.

Dodali, że spowolnienie ruchu przy jednoczesnym obniżeniu TTK sprawia, że ​​Warzone 2 jest bardziej karalne, dając przewagę temu, kto pierwszy zauważy wroga.

Inni gracze zdawali się zgadzać z OP, ponieważ axylhadow odpowiedział: „Ta gra polega w zasadzie na tym, kto widzi, kto pierwszy wygra. Ile razy zostałem zabity z trzema zbrojami płytowymi i nie byłem w stanie nawet powiedzieć, skąd zostałem postrzelony, to szaleństwo.

Podczas gdy TTK krótkiego zasięgu wyraźnie powoduje problemy dla graczy, inne odpowiedzi sugerowały, że walki na daleki zasięg mają odwrotny problem, z bronią, która nie zadaje żadnych obrażeń w pobliżu oczekiwanych obrażeń.

Prowadzi to do tego, że większość społeczności czuje, że Warzone 2 jest niespójne od walki do walki.

„Daleki zasięg jest jak strzelanie do pianek, a krótki jest jak uderzenie w twarz strzelbą, mimo że był to tylko pistolet maszynowy z łupów naziemnych” – powiedziała jedna z odpowiedzi. „TTK dalekiego zasięgu jest za długi, a bliski zasięg za krótki”.

Istnieje wiele sposobów, w jakie Totem Nieskończoności może rozwiązać ten problem w Warzone 2. Mogą zmienić zasięg obrażeń i mnożniki wielu broni lub dostosować maksymalne zdrowie graczy podczas lądowania.

Będziemy musieli poczekać i zobaczyć, czy twórcy zdecydują się zająć Warzone 2 TTK w przyszłej łatce lub aktualizacji Reloaded sezonu 1.


Aby dowiedzieć się więcej o Warzone 2, sprawdź najlepsze ustawienia dźwięku, aby usłyszeć kroki i jak szybko zdobywać punkty CoD z przepustki bojowej.

Źródło obrazu: Activision



Źródło : https://charlieintel.com/warzone-2-players-beg-for-major-changes-to-time-to-kill/212190/