Gracze konsolowi Call of Duty: Warzone domagają się suwaka FOV, który gracze PC mieli od pierwszego dnia


Kiedy po raz pierwszy uruchomiłem Call of Duty: Warzone na PC, pierwszym miejscem, do którego poszedłem, były ustawienia. Zanim jeszcze oddałem swój pierwszy strzał, zwiększyłem pole widzenia (FOV) do 100, aby móc w przenośni zmniejszyć powiększenie gałek ocznych i zobaczyć więcej wokół siebie. To ustawienie, które niezaprzeczalnie pomogło mi wygrywać walki w Warzone, i takie, z którego gracze konsolowi byli zablokowani od czasu premiery gry.

W najgłośniejszych zakątkach wielomilionowej społeczności Warzone gracze konsolowi prosili o suwak FOV (są zablokowane do 80 stopni FOV), aby mogli być na równi z komputerem PC (który może osiągnąć nawet 120 stopni). Deweloper Raven Software rutynowo unika tego tematu na rzecz bardziej palących problemów, takich jak problem z oszustwami w Warzone.





Source : http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=057B084A6AD34983B58F615B4164CE39&url=https%3A%2F%2Fwww.pcgamer.com%2Fcall-of-duty-warzone-console-players-are-clamoring-for-an-fov-slider-that-pc-players-have-had-since-day-one%2F&c=16268909206191791212&mkt=fr-fr