Call of Duty wprowadza duże zmiany w broni w aktualizacji Warzone


Call of Duty: Warzone otrzymało falę nowych łatek w aktualizacji 1.50, które naprawiają wiele błędów i wprowadzają pewne zmiany w balansie broni.

Pojawia się po tym, jak nowy sezon Warzone przyniósł poważne zmiany w grze, w tym zupełnie nową mapę i nową broń, które radykalnie zmieniły metę.

Ale jak zwykle w przypadku dużych aktualizacji gry, nowy sezon Warzone zawiera mnóstwo błędów, usterek i problemów z jakością życia.

Czytaj więcej:

Większość broni, których dotyczy nowa aktualizacja, pochodzi z Call of Duty: Vanguard, ponieważ są to najczęściej używane obecnie w Warzone.

Twórcy gry zdają się to dostrzegać i koncentrują się na zbalansowaniu tych broni, aby były odpowiednie i zrównoważone w obecnej meta.



Deweloperzy naprawili poważne błędy dotykające graczy

Większość zmian w broni wpływa na odrzut, efekty przywiązania i obrażenia.

Oto pełne zestawienie informacji o łatce:

Rozgrywka

  • Bronie pojawiające się w Calderze zostały dostosowane do następujących…
    • Łupy naziemne
    • Łup ze skrzynki z zapasami
    • Nagrody kontraktowe

Poprawki błędów

  • Naprawiono problemy z kolizjami różnych elementów w całej kalderze, umożliwiające graczom ich wykorzystywanie/podglądanie/strzelanie przez nie.
  • Naprawiono błąd, który powodował, że obrazy zastępcze pojawiały się w różnych podglądach i/lub zakupach pakietów w sklepie.
  • Naprawiono błąd powodujący pojawianie się tekstu zastępczego w menu społecznościowym.
  • Naprawiono problem z Karabinem Marksman Charlie (MW), który sprawiał, że Profit Focus Gun drastycznie zwiększał odporność na wzdrygnięcia.
  • Naprawiono błąd, w wyniku którego Type 99 (VG) mógł powalić graczy jednym trafieniem w górną część tułowia.
  • Naprawiono błąd, który powodował, że PPSh-41 (VG) i Owen Gun (VG) zadawały więcej obrażeń niż zamierzone.
  • Naprawiono błąd umożliwiający graczom duplikowanie broni.
  • Naprawiono błąd umożliwiający graczom przedwczesne infiltrowanie.
  • Naprawiono błąd, który powodował, że gracze doświadczali spadków liczby klatek na sekundę, jeśli odradzali się z wyposażonym tytułem gracza i ramką wizytówki.
  • Naprawiono błąd powodujący, że ustawienie urządzenia wyjściowego czatu głosowego powracało do domyślnego urządzenia komunikacyjnego.
  • Naprawiono błąd uniemożliwiający prawidłowe wyświetlanie i/lub śledzenie wyzwań sezonowych Straży Przedniej.
  • Naprawiono błąd, który powodował, że odrzut EM2 (BOCW) nie był prawidłowo zwiększany.
  • Naprawiono błąd powodujący, że optyka teleskopowa k98 Scout 10.0x nieprawidłowo zwiększała prędkość celowania.
  • Naprawiono błąd powodujący niezamierzone wejście i wyjście graczy z ADS.

Bronie

Ponieważ wiele z poniższych zmian dotyczy odrzutu, uznaliśmy, że konieczne jest wyjaśnienie używanego języka:

  • Regulacja odrzutu
    • Zmienił się wzór odrzutu
  • Odchylenie odrzutu
    • Ilość losowości we wzorze odrzutu
  • Zwiększenie odrzutu lub zmniejszać

Modyfikacje broni

Karabin

  • Karabin szturmowy Alpha (VG)
  • Karabin Szturmowy Charlie (VG)
  • Hotel z karabinem szturmowym (VG)
  • Karabinek Coopera (VG)
    • Maksymalny zasięg obrażeń zmniejszono do 1200, zmniejszono z 1350
    • Mnożnik obrażeń szyi zmniejszony do 1,2, z 1,3
    • Mnożnik obrażeń dolnego tułowia zmniejszono do 1, zmniejszono z 1,1
    • Odrzut nieznacznie zwiększony
  • Volkssturmgewehr (VG)
    • Mnożnik obrażeń szyi zmniejszony z 1,5 pkt. do 1,2 pkt
    • Mnożnik dolnej części tułowia zmniejszono do 1, zmniejszono z 1,1
    • Prędkość ADS zmniejszona o 19%

Pistolet

  • Klauser (VG)
    • Mnożnik obrażeń szyi zmniejszony z 1,5 pkt. do 1,2 pkt
  • Pistolet maszynowy (VG)
    • Maksymalny zasięg obrażeń zmniejszono do 215 jednostek, zmniejszono z 225
    • Drugi zasięg obrażeń zmniejszono do 450 jednostek, zmniejszono z 600
  • Szczur (VG)
    • Mnożnik obrażeń szyi zmniejszony z 1,5 pkt. do 1,2 pkt
  • Przerwa górna (VG)
    • Mnożnik obrażeń szyi zmniejszony z 1,5 pkt. do 1,2 pkt

Lekki karabin maszynowy

  • MG 82 (BOCW)
    • Zwiększone odchylenie odrzutu
  • MG42 (BOCW)
    • Prędkość ADS zmniejszona o 9%
    • Zwiększony odrzut
  • Lekki karabin maszynowy Charlie (VG)
    • Zmniejszono mnożnik obrażeń szyi do 1,4, zmniejszono z 1,5 pkt

Karabin snajperski

  • G-43 (VG)
  • Karabin snajperski Charlie (MW)
    • Odporność na wzdrygnięcia zwiększona o 19%

Strzelba

  • Strzelba bojowa (VG)
    • Maksymalny zasięg obrażeń zmniejszono do 140 jednostek, zmniejszono ze 150
    • Drugi zasięg obrażeń zmniejszono do 220 jednostek, zmniejszono z 240
  • Obrotowy Einhorn (VG)
    • Maksymalny zasięg obrażeń zwiększony do 160 jednostek, z 140
    • Drugi zasięg obrażeń zmniejszono do 220 jednostek, z 230
  • Gracey Auto (VG)
    • Ilość drugich obrażeń zmniejszona do 20, zmniejszono z 22
    • Wartość trzeciego Obrażenia zmniejszona do 14, zmniejszono z 18
    • Maksymalny zasięg obrażeń zmniejszono do 140 jednostek, zmniejszono z 160
    • Drugi zasięg obrażeń zmniejszono do 300 jednostek, zmniejszono z 325

Karabin snajperski

  • Karabin 3-liniowy (VG)
    • Maksymalne obrażenia zwiększone do 95, z 92
    • Minimalne obrażenia zwiększone do 78, z 75
    • Mnożnik obrażeń szyi zmniejszony do 1,5, zmniejszono z 2
    • Mnożnik obrażeń dolnego tułowia zmniejszono z 1,1 . do 1,06
    • Mnożniki obrażeń kończyn górnych zmniejszono z 1,1 . do 1
    • Prędkość ADS zwiększona o 16,6%
  • Karabin przeciwpancerny Gorenko (VG)
    • Obrażenia minimalne zmniejszono do 102, zmniejszono z 108
    • Zasięg minimalnych obrażeń zwiększono do 4096 jednostek, z 2048
    • Zmniejszono mnożnik obrażeń szyi do 1,8, zmniejszono z 2
    • Prędkość pocisku zwiększona o 22%
  • Kar98k (VG)
    • Odporność na wzdrygnięcia zwiększona o 19%
  • Szwajcarski K31 (BOCW)
    • Odporność na wzdrygnięcia zwiększona o 19%
  • Typ 99 (VG)
    • Maksymalne obrażenia zwiększone do 96, z 92
    • Obrażenia minimalne zwiększono do 82, z 75
    • Mnożnik obrażeń szyi zmniejszony do 1,7, zmniejszono z 2

Pistolet maszynowy

  • Pistolet Owena (VG)
  • PPSz-41 (WG)
  • Sten (VG)
    • Dostosowany odrzut
    • Prędkość ruchu ADS zmniejszona o 10%
  • Pistolet maszynowy Charlie (VG)
  • M1912 (VG)
    • Dostosowany odrzut
    • Prędkość ruchu zmniejszona o 1,25%
    • Prędkość ruchu ADS zmniejszona o 4%

Załączniki

Amunicja

  • Przerwa górna (VG)
    • M15 Pocisk Śrutowy
      • Obrażenia maksymalne zmniejszono do 18, zmniejszono z 25
      • Ilość drugich obrażeń zmniejszona do 14, zmniejszono z 15
      • Maksymalny zasięg obrażeń zmniejszono do 180, zmniejszono z 197
      • Drugi zasięg obrażeń zmniejszono do 278, z 315

Profit broni

  • Stały
    • Mnożnik szybkości ruchu strzału zmniejszono do 4%, zmniejszono z 5,5%
    • Mnożnik szybkości ruchu strzału ADS zmniejszono do 3,5%, zmniejszono z 4%

Czasopismo

  • Karabin 3-liniowy (VG)
    • 7,62x54mmR 5 okrągłych szybkich magazynków
      • Zwiększono pojemność magazynka do 5, z 3
  • Kar98k (VG)
    • 8mm Klauser 5 Okrągłe szybkie magazynki
      • Zwiększono pojemność magazynka do 5, z 3

Hotel z karabinem szturmowym (VG)

  • Okrągłe bębny 6,5 mm Sakura 75
    • Prędkość ruchu zmniejszona o 2%
    • Prędkość ruchu ADS zmniejszona o 3%

8mm karabin Klauser 50 okrągłych magazynków

  • Prędkość ruchu zwiększona o 2%
  • Prędkość ruchu ADS zwiększona o 2%





Źródło : http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=F260B4C120ED45F9ABCB66974DA6638D&url=https%3A%2F%2Fwww.manchestereveningnews.co.uk%2Fnews%2Fuk-news%2Fcall-duty-makes-major-weapon-22478764&c=1659899873144340531&mkt=fr-fr