Na Warzone Pacific czekaliśmy bardzo długo i wygląda na to, że będziemy musieli poczekać trochę dłużej. Nie daj się przekręcić: nowa mapa Call of Duty: Warzone Pacific jest obecnie dostępna dla wszystkich po jednodniowym okresie wczesnego dostępu dla właścicieli Vanguard – ale tylko dlatego, że jest dostępna, nie oznacza, że powinieneś w nią grać.
Obecnie gram na Xbox Series S, tej samej konsoli, której używam w Halo Infinite i Apex Legends, i tej samej, na której grałem w Warzone od listopada zeszłego roku. Za każdym razem, gdy próbowałem zagrać, mapa Caldera Warzone jest pełna usterek dźwiękowych i wizualnych oraz całkowitych awarii, co jest po prostu frustrującym doświadczeniem. Skontaktowałem się z przyjaciółmi i osobami w mediach społecznościowych, aby sprawdzić, czy to tylko problem z Serią S, ale odkryłem, że inni gracze na wszystkich platformach mają podobne problemy z wiernością wizualną, zanikaniem dźwięku i awariami oprogramowania zbyt .
To wszystko jest niesamowicie frustrujące, nie tylko dlatego, że czekaliśmy blisko dwa lata na nową mapę Call of Duty: Warzone, ale dlatego, że Caldera ma ogromny potencjał. W kilku chwilach, w których widzę krajobraz przede mną lub dzierżę broń, która nie zasłania całego mojego pola widzenia, widzę przebłyski odnowionej Warzone. Ale w tej chwili boli mnie głowa, mrużąc oczy, żeby to znaleźć.
Potencjał
Warzone Pacific ma wiele do zaoferowania. Caldera to świetna mapa, a playlisty dostępne tylko dla Straży Przedniej to świetny sposób na zintegrowanie trzech bardzo różnych zestawów broni z trzech różnych punktów w historii. W całej tej nowej zawartości jest wiele do polubienia – i nie mówię tego tylko dlatego, że wszystko wyglądałoby dobrze po półtora roku Verdansk.
Caldera ma fantastyczną mieszankę środowisk, które wydają się o wiele bardziej wyjątkowe niż którykolwiek z interesujących miejsc w Verdansk. Mapa oferuje więcej pionowości, które urozmaicają twoje spotkania i mniej otwartych przestrzeni, które błagają o ogień snajperski. To lepsza mapa, która doskonale pasuje do sposobu, w jaki gracze Warzone ewoluowali od marca 2020 roku.
Używanie Warzone jako kanału, przez który filtrowane są wszystkie nowe tytuły Call of Duty, stwarza wyjątkowo trudną sytuację i nigdzie nie jest to bardziej oczywiste niż w przypadku integracji broni. Kiedy Black Ops Cold War został zintegrowany z Warzone w zeszłym roku, przyniósł ze sobą straszne panowanie MAC-10 i DMR, frustrując graczy prawie do punktu bez powrotu. Broń Call of Duty: Vanguard stanowi jeszcze większy potencjalny problem dla meta broni Warzone, ponieważ wszystkie pochodzą z lat 40. XX wieku. W jaki sposób zapewniacie, że broń, która wygląda jak Owen Gun (z magazynkiem umieszczonym prosto na nim), będzie uczciwie stawiać czoła supernowoczesnym AR z niestandardowymi celownikami z czerwonymi kropkami?
Wspaniale, listy odtwarzania tylko dla Vanguard firmy Raven Software ograniczają broń w puli łupów i wyposażenia, a także samoloty myśliwskie, których nie znajdziesz w zwykłym Battle Royale, ponieważ zbytnio zepsułyby meta. Daje to doświadczonym graczom Vanguard szansę na użycie ich wyposażenia i pozwala graczom Warzone, którzy jeszcze nie mieli kontaktu z Vanguard, wypróbować wszystkie nowe bronie. Chociaż mój czas z Warzone Pacific był naznaczony usterkami (więcej o tym za chwilę), bardzo podobało mi się tempo Vanguard Royale, co wydawało mi się, że dało mi czas na przetestowanie broni, których normalnie nie kupiłbym w zwykłym Warzone mecz.
Warzone Pacific jest bardzo obiecujące, ukryte w nowej, gęstej mapie i niesamowicie głębokiej puli łupów. Po prostu naprawdę trudno to teraz zobaczyć. I to dosłownie.
Problemy
Kiedy po raz pierwszy ładuję Warzone podczas podglądu wczesnego dostępu Vanguard, od razu zauważam problem w menu. Mój Operator nie renderuje, a kiedy wchodzę do ich konkretnego menu, aby wymienić skórkę, moja załoga myśliwców pojawia się tylko jako unoszące się głowy. Zirytowany, ale zdeterminowany do gry, ładuję mecz Vanguard Royale.
Gdy wyskakuję z płonącego samolotu nad Calderą i skanuję wyspę, od razu dziwię się zabłoconym kolorom. Czy nie ma to być bujny tropikalny raj? Dlaczego paleta ma takie same szare odcienie ziemi jak Verdansk? Szybko zdaję sobie sprawę, że grafika jest słaba z zupełnie innego powodu: moja gra wydaje się być w ciągłym stanie niekompletnego renderowania. Przesuwając mapę w samochodzie, drzewa, które mogą uchodzić za zasoby Minecrafta, migoczą i znikają, jakby silnik desperacko próbował zamienić je z kwadratów na prostokąty w prawdziwe dłonie.
Staram się ignorować problemy wizualne i zamiast tego skupiam się na gronie nowych broni do mojej dyspozycji, z których wiele wygląda i działa wyraźnie inaczej niż większość broni Warzone. Możesz sobie wyobrazić rozczarowanie, jakie odczuwam po bieganiu po nierównym terenie bez dostrzegalnej różnicy w stosunku do wyłaniającego się nad nim skalistego wychodni, podnosząc STG44 i napotykając niesławną usterkę wybuchu wielokąta Warzone. W rękach mojego Operatora jest broń, która wygląda jak coś z przerywnika filmowego Kontroli: masa kolczastych trójkątnych pryzmatów zastygających w miejscu, gdzie powinna znajdować się broń. Zmiana na pistolet rozwiązuje problem, ale gdy tylko przestawiam się z powrotem na STG44, wielokąty utrzymują się, zasłaniając prawie całe pole widzenia. Umieram wkrótce potem, zdezorientowana i niesamowicie sfrustrowana. A potem moja gra się zawiesza.
Pracując nad tą historią, wysłałem SMS-a do kilku znajomych, którzy grają na PS5, aby zapytać, jak pracuje dla nich Warzone Pacific. „Gówno jest zepsute” – odpowiedział jeden z nich, zanim wysłał mi zdjęcie swojego ekranu telewizora. W nim Operator stoi na czymś, co wygląda jak bryła gliny, z innymi bryłami w oddali. Drzewa o małej szczegółowości w oddali są w pełni renderowane, ale wszystkie skały na pierwszym planie są albo rozmazanymi bryłami, albo dziwnie nieistniejące. GamesRadar+ freelancer Joseph Yaden opublikował na Twitterze zdjęcie eksplozji broni wielokątnej na jego PS5. Oczywiście nie jest to wina mojego Xboksa, ale na tyle rozpowszechniona, że Raven obecnie bada.
Poprawki
Pomimo tego, że nie ma to wpływu na każdego gracza Call of Duty: Warzone, to dobra wiadomość, że Raven bada problemy wielu graczy i wydaje się być gotowym na rozwiązanie tych problemów jeden po drugim, jeśli Tablica Trello należy wierzyć. Plansza zawiera ukłony w stronę niespójności wizualnych, zgłoszonych błędów dźwiękowych, graczy wykorzystujących częściowo wyrenderowaną przestrzeń do exploitów na mapie i nie tylko.
Lepszą wiadomością jest to, że Warzone Pacific ma mnóstwo dobrych treści, a gdy wszystkie te problemy zostaną rozwiązane, będzie można uzyskać nowe, solidne wrażenia z Call of duty. Musimy tylko uzbroić się w cierpliwość – co to za kilka dni po prawie dwóch latach, prawda?
Pięć rzeczy, które Warzone musi zmienić dzięki nowej mapie Pacific Caldera – udało się?
Warzone Ricochet anty-cheat | Wskazówki dotyczące Call of Duty Warzone | Czerwone drzwi Warzone | Kody błędów Warzone | Czy Warzone nie działa? | Informacje o aktualizacji Warzone | Najlepsze pistolety Warzone | Najlepsze pistolety maszynowe Warzone | Najlepszy snajper w Warzone | Warzone najlepszy LKM | Warzone Sekrety lokacji na Pacyfiku
Source : http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=1F5027A6EDFF4543B4120EC4608E8CF7&url=https%3A%2F%2Fwww.gamesradar.com%2Fcall-of-duty-warzone-pacific-map-first-impression%2F&c=9891332205138664449&mkt=fr-fr