Call of Duty: Warzone Mobile: ogromna aktualizacja dostępna 2 kwietnia

Premiera Call of Duty: Warzone Mobile była trudna, ale programiści pracowali nad problemami z grafiką, optymalizacją i temperaturą urządzenia, wydając dużą łatkę 2 kwietnia. Łatka ta pojawia się tuż przed rozpoczęciem nowego sezonu na urządzenia ubieralne. Szczegóły tej długo oczekiwanej aktualizacji wyjaśnili twórcy CoD w dzisiejszym poście na X (dawniej Twitterze). „Zespół programistów wprowadził aktualizację rozwiązującą najważniejsze problemy dotykające graczy” – czytamy w poście zespołu projektowego, a dodatkowe poprawki pojawią się wraz z premierą gry. Nowy sezon jutro. Inne poprawki i ulepszenia wydajności „będą pojawiać się przez cały miesiąc. »

Naprawiono problemy z grafiką i optymalizacją

Problemy graficzne zostały (miejmy nadzieję) już rozwiązane. W tej aktualizacji zespół Activision specjalnie skupił się na optymalizacji dla urządzeń z Androidem, co było głównym problemem dla graczy po głośnej premierze gry w zeszłym miesiącu. Zespół zajmuje się także obawami dotyczącymi temperatury urządzenia, automatycznie obniżając domyślne wartości FPS i umożliwiając graczom ręczne zwiększanie ustawień.

Poprawki i ulepszenia wydajności

Naprawiono także błąd Verdansk wypełniony pojazdami, a programiści zaimplementowali funkcję ponownego łączenia, która cieszyła się dużym zainteresowaniem, ponieważ gracze walczyli o utrzymanie zaangażowania po wyrzuceniu z gry z powodu niekontrolowanych problemów. Oto informacje o łatce do aktualizacji CoD: Warzone Mobile z 2 kwietnia.

Dostosowano ustawienia domyślne dla urządzeń z systemem Android. Więcej zasobów jest ładowanych przed rozpoczęciem meczów, co natychmiast poprawia grafikę, gdy tylko gracz dołączy do gry. Odkryto błąd, który powodował, że w Verdansk pojawiało się zbyt wiele pojazdów i stacji zakupowych, co wpływało na wydajność gry. Zostało to rozwiązane. Dodano funkcję ponownego połączenia, umożliwiającą powrót do gry w przypadku rozłączenia.

Jeśli chodzi o temperaturę urządzenia, domyślna liczba klatek na sekundę została dostosowana, aby lepiej chłodzić urządzenia. W toku: Kontynuuj regulację innych dźwigni wpływających na temperaturę urządzenia. W przypadku grafiki, przed rozpoczęciem meczów zostanie załadowanych więcej grafik, co natychmiast poprawi grafikę, gdy tylko gracz dołączy do gry. Dostosowano domyślne ustawienia FPS dla urządzeń o niskim i średnim zasięgu.

Dostosowano dobieranie graczy i inne ustawienia, aby poprawić poziom trudności dla nowych graczy. W toku: „Będziemy nadal oceniać równowagę grup dobierania graczy korzystających ze sterowania dotykowego lub kontrolerów. »

Źródło: dotesports.com