Call of Duty: Warzone Informacje o aktualizacji z 14 grudnia: osłabienia MTZ, DG i Low-B
Gracze Call of Duty: Warzone eksplorują teraz niedawno wydaną mapę Urzikstan, ciesząc się integracją Modern Warfare 3 i jej arsenału. Jednak ta integracja wprowadziła problemy i obezwładniła broń, co skłoniło programistów do szybkiego rozwiązania problemów w najnowszej łatce.
Rebalansowanie broni
W odpowiedzi na uwagi graczy wprowadzono istotne zmiany w trzech flagowych broniach. Maksymalne obrażenia DG-56, przerażającego AR, zostały zmniejszone z 40 do 32. Podobnie potężny karabin bojowy Low-B zadaje teraz maksymalnie 35 obrażeń, w porównaniu z 39. Dodatkowo zmieniono minimalne obrażenia Low-B z 27 na 25. MTZ Interceptor zmniejszono mnożnik obrażeń od strzału w głowę z 2 do 1,5, aby złagodzić jego potencjał zabijania jednym strzałem.
Korekcja dźwięku
Biorąc pod uwagę obawy dotyczące jakości dźwięku w porównaniu z MW3 i Zombies, programiści są zobowiązani do ciągłego udoskonalania. Gracze zauważyli trudności w rozróżnieniu kroków wroga od własnych. Twórcy dążą do poprawy wrażeń z gry przy jednoczesnym zachowaniu konkurencyjności.
Zmiany w rozgrywce
W trybach gry Battle Royale: Twierdze i Odrodzenie wprowadzono zmiany mające na celu poprawę równowagi i doświadczenia gracza. Klucze Blacksite są teraz nagradzane tylko po pierwszym zdobyciu Twierdzy, a uzupełnianie zapasów w trybie Odrodzenia jest wyłączone po trzeciej fali.
Inne korekty
Twórcy wprowadzili także wiele innych zmian w różnych kategoriach broni, w tym pistoletach maszynowych, strzelbach, karabinach snajperskich, pistoletach, karabinach bojowych i karabinach szturmowych. Zrównoważyli także dźwięki kroków i naprawili kilka błędów i problemów z kolizjami.
Źródło: www.bing.com