Call of Duty: Warzone 2.0, wszystko, co musisz wiedzieć o nowym battle royale Activision


To prawda, że ​​Call of Duty nie cieszy się dużym zainteresowaniem wśród zapalonych graczy. Wielu z tych, którzy zakochali się w takich doświadczeniach jak The Legend of Zelda: Breath of the Wild lub Elden Ring, najprawdopodobniej wolałoby pogłaskać Królewską Kobrę niż grać w strzelankę Activision i często ignorują nawet najbardziej oczywiste zasługi. . Właściwie to był precyzyjny moment, kiedy Call of Duty potrafiło przekroczyć swoją naturę i stać się powodem agregacji, portalem do miejsca, w którym można było uciec od alienującej i przerażającej codzienności. Tym miejscem był Verdansk.

Nie można mówić o Warzone 2.0 bez wzmianki o pierwszym Warzone, a nie można wspomnieć o pierwszym Warzone bez mówienia o pandemii i blokadzie. Battle Royale Activision eksplodowało kilka tygodni po pierwszych zamknięciach i stało się towarzyszem niekończących się popołudni spędzonych samotnie w domu.

Nic więc dziwnego, że nawet dzisiaj, jeśli zatrzymasz jakiegoś gościa na ulicy, by zapytać go, gdzie rzucał się w grę w Warzone, jest spora szansa, że ​​bez pytania o wyjaśnienie odpowie Ci „które pytanie jest , oczywiście. do sklepu Atlas Superstore”.

Ta nieco nostalgiczna preambuła była konieczna, aby nadać właściwy kontekst przybyciu pierwsze informacje z Call of Duty: Next w Warzone 2.0, nowa wersja słynnego battle royale Call of Duty, która będzie dostępna za darmo od 16 listopada 2022 roku, kilka tygodni po premierze Modern Warfare 2. Podczas wczorajszego wydarzenia firma Activision ujawniła długą serię informacji na temat tego nowego doświadczenie, którego nie możemy się doczekać, aby Ci opowiedzieć w tym artykule. Spakuj walizkę i leć do Al Mazrah.

Nowa mapa, Al Mazrah

Tak wygląda Al Mazrah, nowa mapa Warzone 2.0

Chociaż Verdansk jest niemal niezastąpiony dla 125 milionów graczy, którzy grali w Warzone w 2020 roku, rewolucja systemowa wywołana przez Warzone 2.0 wymagała wprowadzenia zupełnie nowej mapy, którą Infinity Ward wreszcie ujawnił wczoraj wieczorem podczas Call of Event. Obowiązek: Dalej. Battle Royale Activision przeniesie się do Al Mazrah, „największa mapa, jaką kiedykolwiek stworzono dla Call of Duty”, bliskowschodnia i wyraźnie pustynna sceneria usiana sporą liczbą interesujących miejsc. Niektóre z nich, trochę jak to, co wydarzyło się w Verdansk, pochodzą z najsłynniejszych aren dla wielu graczy z oryginalnej Modern Warfare, więc nie zdziw się, jeśli podczas spaceru po Al Mazrah poczujesz silne poczucie znajomości miejsce. Pamiętasz Obserwatorium? Możesz wrócić od listopada przyszłego roku.

Modern Warfare 2 i Warzone 2.0 od początku były rozwijane równolegle i nie dziwi zatem, że projekt poziomu regionu został tak ukształtowany, aby nadać wagę nowej mechanice, która zadebiutuje w strzelance Infinity Ward. Al Mazrah poprzecinana jest dużą ilością dróg wodnych, wzdłuż których można rozgrywać spektakularne pościgi na łodziach i amfibiach, co mogliśmy podziwiać podczas pokazu wczorajszego wieczoru zwiastuna. Bardzo trudno jest wyrobić sobie wyobrażenie o nowej mapie zaczynając od jednego obrazu, dlatego wstrzymamy wstępny osąd na jej temat. Trzeba jednak przyznać, że wobec twórców Verdansk mamy bardzo duże oczekiwania.

Mnóstwo nowej rozgrywki


W Warzone 2.0 będziemy mieli okazję wspiąć się na dach pojazdu, aby uzyskać uprzywilejowaną pozycję do prowadzenia ognia

Czym tak naprawdę Warzone 2.0 różni się od swojego poprzednika? Przede wszystkim z prezentacji wydawało nam się, że rozumiem, że ja pojazdy odegra wiodącą rolę w ekonomii rozgrywki nowego battle royale. W rzeczywistości istnieje wiele nowych mechanik, które ściśle dotyczą środków transportu: moduł jazdy został przeprojektowany od podstaw, aby dać każdemu pojazdowi bardziej precyzyjne wrażenie, gracze będą teraz mogli wychylać się przez okna, aby strzelać, a w niektórych , wejdź na dach pojazdu, aby uzyskać uprzywilejowaną pozycję ogniową. Możesz przebić opony, aby zmniejszyć sterowność pojazdu, a także będziesz musiał pamiętać, aby co jakiś czas zatrzymywać się na benzynę, ponieważ tak, w Warzone 2.0 w samochodach zabraknie paliwa podczas jazdy. Aby temu zapobiec, można dojechać do jednej z wielu stacji paliw w Al Mazrah i zatankować, być może korzystając z okazji wymiany uszkodzonych opon. A może nawet zdobądź przekąski na podróż.

O łup, jedna z najciekawszych wiadomości dotyczy sposobu, w jaki będziesz szukać broni, przedmiotów i zasobów w otoczeniu. Jeśli w Verdansk spawn wyposażenia był całkowicie przyczynowy, Totem Nieskończoności przemyślał rozmieszczenie każdego przedmiotu, aby był zgodny ze światem gry. Potrzebujesz leków? Znajdziesz je w szafce łazienkowej. Bronie? W skrzyniach, które armia pozostawiła przed ucieczką. A jeśli szukasz banknotów, dlaczego nie spróbować przeszukać jakiejś kasy? Intencją tej małej rewolucji jest uczynienie z grabieży uporządkowanego, a nie przypadkowego procesu. W każdej grze w Warzone 2.0 łup zawsze będzie na swoim miejscu, a z czasem gracze dowiedzą się o nim i natychmiast do niego dotrą, zgodnie ze swoimi potrzebami.

Podczas pokazu na żywo twórcy zaprezentowali także kilka istotnych zmian wprowadzonych w dynamice gry okrąg, który w każdej bitwie królewskiej z czasem kurczy się, aby zawęzić obszar gry. Infinity Ward chciał wprowadzić „wariant” również w ten aspekt Warzone 2.0, ale pole manewru jest zawsze bardzo małe, jeśli chodzi o jedyną mechanikę, która jest w stanie samodzielnie zdefiniować wszystkie doświadczenia należące do gatunku. W badaniu postanowiono uczynić rozgrywkę mniej monotonną, dzieląc krąg na trzy podstrefy, które w całkowicie niezależny sposób zawężają uczestników, a następnie ponownie włączają się w zaawansowane etapy meczu. Gracze, podobnie jak strzelaniny, zostaną następnie podzieleni na trzy duże grupy, a ostatecznie zwycięzcą zostanie ten, kto przeżyje każdą z trzech małych prawdziwych bitew, które toczą się w kręgach.

Całkowicie nowy Gułag, twierdze i sztuczna inteligencja

Obserwatorium będzie tylko jedną z oryginalnych map Modern Warfare powracających w Warzone 2.0
Obserwatorium będzie tylko jedną z oryginalnych map Modern Warfare powracających w Warzone 2.0

Warzone w dużej mierze zawdzięcza swój sukces mechanice Gułag i było nie do pomyślenia, aby nie oczekiwać tego nawet w Warzone 2.0 w całkowicie odnowionym przebraniu. W nowym Battle Royale Activision pokonani gracze trafią jak zwykle do Gułagu, który jednak będzie się bardzo różnił od tego, jak go pamiętasz. Zostaniemy wezwani do chwilowego sprzymierzenia się z naszym wrogiem, gdyż tutaj toczy się starcie pomiędzy drużynami złożonymi z dwóch żołnierzy, a ludzcy przeciwnicy nie będą jedynym zagrożeniem, które zaludni arenę. Dynamika wroga-przyjaciela jest po prostu genialna i nie możemy się doczekać, aby dowiedzieć się, jakie inne niebezpieczeństwa mogą zaludnić Gułag. Badanie dotyczyło przeciwników sterowanych przez sztuczną inteligencję, ale w tej chwili nie jest jasne, w jaki sposób będą się one integrować w walce dwóch na dwóch.

LIA nie tylko będzie obecny w Gułagu, ale będzie nadzorował niektóre interesujące miejsca w Al Mazrah, oferując zespołom, które odważą się zmierzyć z nim wyjątkowe nagrody, takie jak zrzut niestandardowego sprzętu, dzięki któremu uzyskasz przewagę konkurencyjną nad innymi drużynami. Obecność żołnierzy zarządzanych przez komputer, trzeba przyznać, nie bardzo nas ekscytuje. Chociaż zdajemy sobie sprawę, że dobrze zbadane elementy PVE mogą nadać Warzone 2.0 dodatkowej głębi, wciąż pamiętamy katastrofalny eksperyment Battlefield 2042, w którym nigdy nie wiedziałeś, czy ktoś, kto do ciebie strzela, jest nieszkodliwą sztuczną inteligencją, czy też zaciekłą. zespół ludzkich przeciwników. Nie możemy się doczekać, czy pomysł zadziała i na szczęście niewiele brakuje.

Podobno strefa DMZ w końcu stała się rzeczywistością

Infiltracja, eksploracja, wydobycie.  Oto tryb DMZ
Infiltracja, eksploracja, wydobycie. Oto tryb DMZ

Wreszcie przestrzeń poświęcona Warzone 2.0 zakończyła się tajemniczą prezentacją DMZ, tryb piaskownicy, którym od kilku miesięcy machają wtajemniczeni użytkownicy Twittera. Deweloperzy nie zagłębili się w szczegóły, ale ujawnili, że odbędzie się na tej samej mapie, co Battle Royale i zagwarantuje graczom infiltrację Al Mazrah, aby osiągnąć swoje cele, zanim dotrą do punktu ewakuacji i uciekną, cokolwiek. to znaczy. W DMZ cały obszar będzie strzeżony przez siły zarządzane przez sztuczną inteligencję, znacznie bardziej zabójcze niż te obecne w Battle Royale czy Invasion, które będą nawet w stanie wezwać posiłki w oparciu o agresywność, którą pokażemy podczas meczu. Dlatego w niektórych przypadkach raidy mogą czasami przyjmować typowo ukryte podejście. Twórcy obiecali wkrótce ujawnić nowe szczegóły dotyczące DMZ, nie tylko dlatego, że ten tryb piaskownicy będzie dostępne od premiery Warzone 2.0wraz z całą inną zawartością.

Czy nowościom Warzone 2.0 uda się wydostać Battle Royale Activision z obranej ścieżki? Chociaż istnieją wszystkie warunki do wielkiego powrotu Warzone na szczyt najczęściej granych battle royale, rynek ten jest szczególnie złożony i wystarczy niewiele błędów, aby przegrać wyścig. Czekając, aby spróbować samemu, co myślisz o Warzone 2.0? Czy Twoim zdaniem będzie w stanie ożywić pasję milionów graczy, którzy przeszli blokadę w towarzystwie oryginalnego doświadczenia?

Chcielibyśmy podziękować autorowi tego artykułu za ten niesamowity materiał



Źródło : http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=63254666f037431bbed7e3e552c94199&url=https%3A%2F%2Fprress.com%2Fscience-and-technology%2Fcall-of-duty-warzone-2-0-everything-you-need-to-know-about-activisions-new-battle-royale%2F&c=10353172939162281984&mkt=fr-fr