Aktualizacje Warzone – balans i ranking broni w sezonie 6 | Gra wideo | Rozrywka

Call of Duty Warzone, popularna strzelanka pierwszoosobowa, właśnie otrzymała nową aktualizację na konsole PS4, PS5, Xbox Series X/S, Xbox One i PC. Aktualizacja z 11 października wprowadza liczne zmiany w balansie i poprawki rozgrywki, w szczególności poprawki dotyczące skuteczności niektórych broni. Dodatkowo wprowadzono kilka poprawek błędów, a także ulepszenia trybu gry rankingowej, który powinien być bardziej stabilny.

Zmiany broni

Activision, twórca gry, wprowadził zmiany w karabinach szturmowych i pistoletach maszynowych. Na przykład zmniejszono zasięg obrażeń z bliskiej odległości dla Kastova 762, podczas gdy zwiększono mnożniki obrażeń szyi i górnej części tułowia. Z drugiej strony dobra wiadomość dla fanów MX9, którego obrażenia na krótkim i średnim dystansie oraz w szyję zostały zwiększone.

Ulepszenia operatora

Dodatkowo Activision ulepszyło skórkę Gaia Operator Nova, dodając efekty wizualne, które odzwierciedlają ten sam poziom widoczności, co skórka BlackCell. Dodatkowo poprawiono kompensację widoczności.

Poniżej możesz zapoznać się z pełnymi informacjami o aktualizacji Call of Duty Warzone z 11 października.

Globalne dostosowania dla operatorów

– Gaia (skórka Operatora Nova): Do skórki podstawowej dodano efekty wizualne, które odzwierciedlają ten sam poziom widoczności, co skórka BlackCell.

– Poprawiona kompensacja widoczności.

Poprawki błędów

– Naprawiono błąd, który mógł odsyłać graczy z powrotem do menu głównego podczas oglądania niektórych animacji eliminacji.

– Naprawiono błąd, który mógł wyświetlać nieprawidłowe kryteria odblokowania dla niektórych animacji zabijania.

– Naprawiono błąd, przez który można było założyć losową skórkę punktu odrodzenia w zakładce Operatorzy, gdy gracz wybrał jedną ze skórek punktu odrodzenia w zakładce Przegląd.

– Naprawiono błąd, w wyniku którego można było zresetować wybrane animacje zabójstw dla Operatorów.

Balansowanie broni Warzone

Karabiny szturmowe:

– Kastov 545: zwiększone średnie obrażenia.

– Kastov 762: Zmniejszono zasięg obrażeń z bliskiej odległości, zmniejszono średnie obrażenia, zwiększono mnożnik obrażeń szyi i górnej części tułowia.

– Kastov-74u: Zwiększono zasięg obrażeń z bliskiej odległości i zasięg obrażeń z krótkiego i średniego zasięgu.

– Lachmann-556: zwiększone obrażenia z bliskiej odległości, zwiększone obrażenia z bliskiej i średniej odległości, zmniejszony mnożnik obrażeń głowy, zwiększony mnożnik obrażeń szyi i górnej części tułowia.

– M13B: zmniejszony zasięg obrażeń z bliskiej odległości.

– TR-76 Geist: Zmniejszono obrażenia z bliskiej odległości, zmniejszono mnożnik obrażeń szyi i górnej części tułowia.

Pistolety maszynowe:

– ISO 9mm: zmniejszone obrażenia na dużym dystansie.

– Łódź podwodna Lachmann: zmniejszone obrażenia z bliskiej odległości, zwiększony mnożnik obrażeń głowy, zwiększony mnożnik obrażeń szyi.

– Całun Lachmanna: Zmniejszono mnożnik obrażeń szyi w trybie wybuchowym.

– Minibak: zwiększony zasięg obrażeń na krótkim i średnim dystansie.

– MX9: zwiększone obrażenia na bliskim i średnim dystansie, zmniejszony zasięg obrażeń na bliskim i średnim dystansie, zwiększony mnożnik obrażeń szyi.

Załączniki:

– Lockwooda 300.

– Maelstrom Dual Trigger: zmniejszony zasięg obrażeń na bliskim dystansie, zmniejszony zasięg obrażeń na krótkim i średnim dystansie.

Ulepszenia gry rankingowej Warzone

– Naprawiono exploit rankingowy (Alt+F4).

– Będziemy nadal monitorować grę rankingową Warzone, aby zachować jej integralność i stabilność.

Poprawki błędów

– Naprawiono błąd, który uniemożliwiał graczom zmianę/dostosowywanie operatorów w DMZ podczas korzystania z kontrolera.

– Naprawiono błąd, przez który założenie nowej animacji zabicia nie zastąpiło wcześniej wyposażonej animacji zabicia w DMZ.

Źródło: www.bing.com