Aktualizacje łatek MW2 i Warzone: Nerfs Lockwood 300, TR-76 Geist i Kastov 762.

Twórcy Modern Warfare 2 i Warzone wydali aktualizację równoważenia broni, która osłabia niektóre z najpopularniejszych broni w grze.

Reakcja społeczności

Członkowie społeczności Warzone bardzo chwalili wydarzenie The Haunting, które przywróciło grę do życia w obliczu szaleństwa związanego z Modern Warfare 3. Jednakże gracze Call of Duty zdali sobie sprawę, jak bardzo kochają MW3, po tym, jak wrócili do MW2 po wersji beta.

Gracze byli niezadowoleni ze spadku liczby graczy w trybie Massive Resurgence WZ ze 150 do 100. Frustracja narastała, gdy twórcy twierdzili, że zmiana wynika z opinii społeczności.

Gracze kwestionowali także decyzję o nieuwzględnieniu balansu broni w pierwszej aktualizacji The Haunting. Strzelby jednostrzałowe, Kastov 762 i TR-76 Geist były wyraźnie zbyt potężne i zdominowały gry przez tygodnie. Infinity Ward w końcu usłyszał krytykę i odpowiedział.

Zmiany w balansie broni

Oto pełne informacje o łatce dla aktualizacji z 23 października:

MW2

Pistolety maszynowe:

  • Minibak: Zmniejszony zasięg obrażeń w walce w zwarciu, zmniejszona ilość obrażeń w walce w zwarciu.
  • Wasniew-9k: Zmniejszony zasięg obrażeń w walce w zwarciu.
  • Całun Lachmanna: Zmniejszony zasięg obrażeń w walce na średnim i dystansie.
  • PDSW 528: Zwiększony zasięg obrażeń w walce na średnim poziomie.
  • Fenek: Zwiększony zasięg obrażeń w walce na średnim poziomie.
  • NISKI P: Zwiększony zasięg obrażeń w walce na średnim poziomie.

Karabiny szturmowe:

  • Zasada TR-76: Zmniejszony zasięg obrażeń w walce w zwarciu, zmniejszona ilość obrażeń w walce w zwarciu, zmniejszone obrażenia ramion, nóg i tułowia, zwiększona ilość obrażeń na dużym dystansie.
  • Kastów 762: Zwiększony zasięg obrażeń w walce w zwarciu, zmniejszone obrażenia nóg, zwiększona ilość obrażeń na dużym dystansie.
  • Kastov-74u: Zmniejszony zasięg obrażeń w walce w zwarciu, zwiększona ilość obrażeń na dużym dystansie, zmniejszone obrażenia nóg.
  • TAK 56: Zmniejszony zasięg obrażeń w walce w zwarciu.
  • PL Idź do przodu: Zwiększony zasięg obrażeń w walce w zwarciu, zwiększona ilość obrażeń w walce na średnim i długim dystansie.
  • M16: Zwiększony zasięg obrażeń w walce na średnim poziomie.
  • Tempus Razorback: Zwiększony zasięg obrażeń w walce w zwarciu, zwiększona ilość obrażeń w walce na średnim i długim dystansie.
  • M4: Zwiększony zasięg obrażeń w walce w zwarciu.
  • Lachmanna 556: Zwiększony zasięg obrażeń w walce w zwarciu i na średnim dystansie.

Karabiny bojowe:

  • Szkwał Cronena: Zwiększony zasięg obrażeń w walce na średnim poziomie.
  • Rozpoznanie FTac: Zwiększony zasięg obrażeń w walce w zwarciu.

Strzelby:

  • Lockwooda 300: Podwójny spust Maelstrom z amunicją kalibru 12 i amunicją Smoczego Oddechu.
  • Brysona 900: Amunicja kalibru 12 i amunicja Oddech Smoka.
  • Przyspieszenie 12: Zwiększony zasięg obrażeń w walce w zwarciu i na średnim dystansie.
  • Broadside KV: Amunicja kalibru 12, zwiększony zasięg obrażeń w walce w zwarciu.

Karabiny snajperskie:

  • SPR-208: Zwiększony zasięg obrażeń w walce na średnim poziomie.

Lekkie karabiny maszynowe:

  • RAAL MG: Zwiększony zasięg obrażeń w walce na średnim i dystansowym dystansie.

Naprawa błędów

Naprawiono kilka błędów, w tym problem uniemożliwiający prawidłowe działanie trybu podzielonego ekranu, możliwą awarię podczas uruchamiania zawartości The Haunting z lobby misji w trybie współpracy oraz problemy graficzne.

Twórcy Warzone wydali także aktualizację, która zawiera zmiany w balansie broni dla poszczególnych trybów gry.W karabinach szturmowych Kastov 762, Lachmann-556, TR-76 Geist, M13B i M4 nastąpiły zmiany, zmiany w działaniu i uszkodzeniach.

Podsumowując, te aktualizacje i poprawki wprowadzają ważne zmiany w broni w grze, dzięki czemu gracze mogą cieszyć się bardziej zrównoważoną i wciągającą rozgrywką. Fani Modern Warfare 2 i Warzone będą zachwyceni tymi zmianami, które gwarantują optymalne zanurzenie w grze.

Źródło: www.dexerto.com