Aktualizacje broni i balansowanie sezonu 6 – Informacje o aktualizacji Warzone | Gry wideo | Rozrywka

Wzywamy wszystkich fanów Call of Duty Warzone! Zupełnie nowa aktualizacja jest dostępna na PS4, PS5, Xbox Series X/S, Xbox One i PC. Aktualizacja z 11 października wprowadza liczne zmiany w balansie i poprawki rozgrywki, w szczególności poprawki dotyczące skuteczności niektórych broni. Oprócz tego wprowadzono kilka poprawek błędów, a także zmiany w trybie rankingowym, który powinien być teraz bardziej stabilny.

Zmiany broni

Activision wprowadziło zmiany w karabinach szturmowych i pistoletach maszynowych. Na przykład zmniejszono zasięg obrażeń z bliskiej odległości dla Kastova 762, podczas gdy zwiększono mnożniki obrażeń szyi i górnej części tułowia.

To dobra wiadomość dla fanów MX9, w przypadku którego zwiększone są obrażenia zadawane przez krótki i średni dystans oraz obrażenia szyi.

Operatorzy

Activision wprowadziło również zmiany w skórce Gaia Operator Nova, dodając efekty wizualne do skórki podstawowej, które odzwierciedlają ten sam poziom widoczności, co skórka BlackCell. Dodatkowo poprawiono kompensację widoczności.

Poniżej możesz zapoznać się z pełnymi informacjami o aktualizacji Call of Duty Warzone z 11 października:

Operatorzy

Korekty:

  • Gaia (skórka Operatora Nova): Do skórki podstawowej dodano efekty wizualne, aby odzwierciedlić ten sam poziom widoczności, co skórka BlackCell.

Poprawki błędów:

  • Naprawiono błąd, który mógł odsyłać graczy z powrotem do menu głównego podczas przeglądania niektórych opcji ruchów kończących.
  • Naprawiono błąd, który mógł powodować wyświetlanie nieprawidłowych kryteriów odblokowania w przypadku niektórych ruchów kończących.
  • Naprawiono błąd, przez który można było założyć losową skórkę punktu odrodzenia w zakładce Operatorzy, gdy gracz wybrał jedną ze skórek punktu odrodzenia w zakładce Prezentacja.
  • Naprawiono błąd, w wyniku którego można było zresetować ruchy kończące wybrane dla operatorów.

Balansowanie broni

Karabiny szturmowe:

  • Kastov 545: Zwiększone średnie obrażenia
  • Kastov 762: Zmniejszono zasięg obrażeń z bliskiej odległości, zmniejszono średnie obrażenia, zwiększono mnożniki obrażeń szyi i górnej części tułowia
  • Kastov-74u: Zwiększony zasięg obrażeń z bliskiej odległości oraz zasięg obrażeń z krótkiego i średniego zasięgu
  • Lachmann-556: Zwiększono obrażenia z bliskiego zasięgu oraz z krótkiego i średniego zasięgu, zmniejszono mnożnik obrażeń głowy, zwiększono mnożniki obrażeń szyi i górnej części tułowia
  • M13B: Zmniejszony zasięg obrażeń z bliskiej odległości
  • TR-76 Geist: Zmniejszono obrażenia z bliskiej odległości, zmniejszono mnożniki obrażeń szyi i górnej części tułowia

Pistolety maszynowe:

  • ISO 9 mm: redukcja obrażeń na dużym dystansie
  • Podwodny Lachmann: Zmniejszone obrażenia z bliskiej odległości, zwiększone mnożniki obrażeń głowy i szyi
  • Całun Lachmanna: Zmniejszono mnożniki obrażeń szyi przy strzelaniu seriami, zmniejszono mnożniki obrażeń górnej części tułowia przy strzelaniu seriami
  • Minibak: Zwiększony zasięg obrażeń na krótkim i średnim dystansie
  • MX9: Zwiększone obrażenia na krótkim i średnim dystansie, zmniejszony zasięg obrażeń na krótkim i średnim dystansie, zwiększone mnożniki obrażeń szyi

Załączniki:

  • Lockwooda 300
  • Podwójny wyzwalacz Maelstrom: Zmniejszony zasięg obrażeń na bliskim dystansie, zmniejszony zasięg obrażeń na krótkim i średnim dystansie

Gra rankingowa

Wprowadzono poprawki do exploita SR (Alt+F4), aby zachować integralność i stabilność gry rankingowej Warzone.

Poprawki błędów

  • Naprawiono błąd uniemożliwiający graczom zmianę/dostosowywanie operatorów w strefie DMZ podczas korzystania z kontrolera.
  • Naprawiono błąd, przez który wyposażenie nowego Ruchu Wykańczającego nie zastąpił wcześniej wyposażonego Ruchu Wykańczającego w DMZ.

Źródło: www.bing.com