Aktualizacja zapobiegająca oszustwom i zakaz dronów Mosquito w aktualizacjach MW3 i Warzone z 21 lutego

Główne zmiany w Modern Warfare 3 i Warzone

Twórcy Modern Warfare 3 i Warzone wydali niedawno nową aktualizację w odpowiedzi na pogłoski, że RICOCHET Anti-cheat jest offline, zaktualizowali ograniczenia gry rankingowej Resurgence i zbalansowali kilka broni.

14 lutego Treyarch ujawnił plan wyeliminowania problemu „stukania” w grze rankingowej Resurgence, który polega na tym, że gracze w Call of Duty pozwalają swoim członkom drużyny wykańczać powalonych wrogów w celu zdobycia punktów umiejętności umiejętności asystowania. Ta kontrowersyjna strategia spotkała się z krytyką, ponieważ niesprawiedliwie przyznawała graczom punkty umiejętności.

Dwa dni później Raven Software również zareagowało, osłabiając TAQ Evolvere, gdy LMG na krótko przejął metę krótkiego i dalekiego zasięgu Battle Royale. Te zmiany w balansie broni ledwo zarysowały powierzchnię, a dzisiejsza aktualizacja z 21 lutego wprowadza dalsze poprawki i oficjalnie wprowadza stałą poprawkę dla kranów.

Twórcy MW3 i Warzone odpowiadają na obawy dotyczące oprogramowania zabezpieczającego RICOCHET

W odpowiedzi na twierdzenia społeczności, że w ubiegły weekend moduł antycheatowy RICOCHET był niedostępny, twórcy CoD ujawnili, że wyłączony został tylko pojedynczy system telemetryczny, a to nieprawda. Nie zapobiegło to blokowaniu kont. Chociaż niektórzy gracze również sugerowali wzrost liczby oszustw, twórcy CoD potwierdzili dzisiaj: „Zespół RICOCHET był w stanie zidentyfikować i zablokować ponad 6000 kont za oszukiwanie i hakowanie w okresie od 16 do 20 lutego.

Zmiany i poprawki w balansie broni dla MW3 i Warzone

Dostosowania balansu broni wprowadzone 21 lutego zajęły się brakiem równowagi między innymi AR a MTZ-556, zmniejszając odrzut i celność broni, zwiększając zasięg obrażeń z bliskiej i średniej odległości.

Następnie w zestawie Haymaker JAK Maglift Kit zmniejszono rozrzut celowania o 20%, a obrażenia od deszczu zmniejszono z ośmiu do pięciu. Dzięki temu zestawowi do konwersji gracze nie będą już mogli używać amunicji.

Wreszcie prędkość pocisku zestawu karabinowego JAK Beholder została zmniejszona o połowę, o 50%. Ta ostatnia zmiana w balansie nastąpiła po tym, jak gracze w trybie wieloosobowym zaczęli częściej używać Lonbow w meczach MW3 dzięki zestawowi JAK Tyrant 762, ale tej części zamiennej nie można już wyposażyć w amunicję, kule ani rękawy.

W lutym MTZ 556 otrzymał ulepszenia, które zmniejszyły odrzut i strzał oraz zwiększyły maksymalne i minimalne uszkodzenia. Twórcy zadbali także o większy zasięg obrażeń broni. Zmiany w długim łuku, zestawie karabinu JHAK Beholder i Haymaker są takie same jak w trybie wieloosobowym.

Wreszcie, aktualizacja z 21 lutego w końcu naprawiła mały błąd, który umożliwiał graczom zdobycie trzeciego wzgórza Hardpoint w bazie pomocniczej z niezamierzonej lokalizacji. Chociaż problem został już rozwiązany, twórcy nie przekazali aktualnej informacji na temat dodawania mapy do rotacji gier rankingowych. Aktualizacja naprawiła również błąd w grze rankingowej, w wyniku którego rakiety manewrujące eksplodowały w trakcie lotu, jeśli gracz kontrolujący rakietę zginął.

Wreszcie gracze MW3 nie będą już musieli martwić się dziwnym błędem, który uniemożliwiał im odblokowanie zestawu karabinka JAK Ferocity.

Zmiany w grze rankingowej Warzone Resurgence

W Twierdzy Fortuny znajduje się teraz pięć Dronów Przerzutowych zamiast ośmiu, co znacznie utrudni poruszanie się po mapie. Ponadto w łupach lądowych będzie teraz mniej samolotów przeciwdziałających UAV, a drony Mosquito zostały zakazane.

W odpowiedzi na problem z dotknięciem gracze Resurgence otrzymają uznanie za zabójstwo lub asystę tylko wtedy, gdy zadają obrażenia wyeliminowanemu graczowi, zanim zostaną powaleni. Gracze, którzy nie zadali obrażeń wyeliminowanemu przeciwnikowi na krótko przed tym, jak zostali powaleni, zamiast tego otrzymają „Zabicie członka drużyny SR”, gdy ich koledzy z drużyny wyeliminują wroga.

Źródło: www.bing.com