Aktualizacja z 21 lutego dla MW3 i Warzone: RICOCHET, SR i nie tylko

Odkryj najnowszą łatkę do Modern Warfare 3 i Warzone! Od początku Sezonu 2 wielu graczy MW3 i Warzone było sfrustrowanych spotkaniami z oszustami, a twórcy w końcu odpowiedzieli aktualizacją 21 lutego. Informacje o łatce zawierają aktualizację przeciwdziałającą oszustwom RICOCHET w MW3 i Warzone.

Globalny system przeciwdziałający oszustwom RICOCHET
Zespół RICOCHET Anti-Cheat zauważył wzrost liczby zgłoszeń o oszustwach w społeczności. W wyniku monitorowania aktywności i celowej reaktywacji tego ulepszonego systemu, zespołowi RICOCHET udało się zidentyfikować i zablokować ponad 6000 kont za oszukiwanie i hakowanie w dniach 16-20 lutego.
Gry

Poprawki błędów
Twórcy zajęli się wzrostem liczby oszustów w aktualizacji z 21 lutego. Naprawili także różne błędy w trybach gry, scenariuszach, broni i akcesoriach. Na przykład wprowadzili zmiany w rozgrywce, postępach, mapach, trybach gry, broni i akcesoriach. W szczególności naprawiono błąd, w wyniku którego gracze czasami nieoczekiwanie wracali do menu głównego, a także rozwiązano problem uniemożliwiający ponowne pojawienie się punktu przejęcia flagi w dogrywce w trybie gry Cutthroat.

Maksymalne bezpieczeństwo
Twórcy przez całą dobę pracują nad aktualizacjami zabezpieczeń, aby rozwiązać problemy w różnych trybach Call of Duty: Warzone i Modern Warfare III. Podjęli kroki, aby uniemożliwić graczom powrót do zdrowia poza obszarem gry w niektórych trybach gry i naprawili błąd powodujący utratę kontroli po jednoczesnym użyciu wieży i kropli dymu.

Zmiany w rozgrywce
Wprowadzili także zmiany w rozgrywce, takie jak zwiększenie rozmiaru zaawansowanego UAV i zmniejszenie całkowitej liczby dronów ponownego rozmieszczenia z ośmiu do pięciu w trybie gry Resurgence.

Aktualizacje broni
Twórcy dostosowali także statystyki różnych broni, takich jak karabiny szturmowe, strzelby, karabiny snajperskie i pistolety, aby zrównoważyć rozgrywkę.

Ta aktualizacja stanowi znaczący krok naprzód w walce z oszustami i ma na celu zapewnienie wszystkim graczom bardziej sprawiedliwych i przyjemniejszych wrażeń z gry.

Źródło: www.charlieintel.com