Aktualizacja Warzone i MW2 z informacjami o aktualizacjach

Najnowsza aktualizacja COD jest już dostępna dla Warzone i MW2.

Aktualizacja skupiająca się na błędach

Na około tydzień do premiery Modern Warfare 3 firma Activision udostępniła dzisiaj nową aktualizację Call of Duty: Warzone i Modern Warfare 2. Obecnie Warzone i MW2 są w trakcie realizacji Sezonu 6, który ma potrwać do początek grudnia. I chociaż oczekuje się, że wielu graczy Call of Duty zwróci w tym tygodniu uwagę na MW3, nie powstrzymało to Activision od dalszego wspierania swoich obecnych gier.

Zamiast wprowadzać poważne zmiany w balansie Warzone lub Modern Warfare 2, ta nowa aktualizacja Call of Duty po prostu naprawia błędy. Niektóre z tych błędów zostały naprawione zarówno w Warzone, jak i MW2, podczas gdy inne dotyczą tylko Warzone. Oprócz tego dzisiejsza aktualizacja wprowadza również drobne zmiany w Warzone, jeśli chodzi o tryb DMZ i naprawia inne problemy, które mogą powodować awarie gry.

Opis zmian

Oto pełne informacje o łatce dla nowej aktualizacji Call of Duty: Warzone i Modern Warfare 2:

Poprawki błędów

  • Ta aktualizacja zawiera kilka poprawek znanych awarii
  • Naprawiono problem, który mógł powodować zawieszanie się komunikatu „Pobieranie profilu online”.
  • Naprawiono błąd, który mógł odsyłać gracza z powrotem do menu głównego podczas próby wejścia do kampanii za pomocą opcji Nowa gra
  • Naprawiono błąd powodujący, że laska Operatora Szkieletora była źle dopasowana do jego dłoni podczas wykonywania ataku kończącego
  • Naprawiono exploit w Ambasadzie, w którym brakowało kolizji w obszarze, co pozwalało graczom ukryć się w niezamierzonym miejscu podczas Infekcji Zombie
  • Naprawiono błąd, przez który podczas normalnego dostosowywania do schematu broni „Promień Śmierci Obcego” występowała niemożliwa kombinacja dodatków
  • Naprawiono błąd powodujący zasłonięcie widoku ADS w widoku trzeciej osoby podczas korzystania z Operatora Lilith
  • Naprawiono błąd, przez który pociski o dużej prędkości nie mogły trafiać wrogów znajdujących się pod powierzchnią wody
  • Naprawiono błąd, w wyniku którego podgląd zrzutów ekranu niektórych broni mógł powodować wyświetlenie nieprawidłowego menu
  • Naprawiono błąd, który mógł powodować wyrzucenie gracza do menu głównego podczas poruszania się po menu grup
  • Naprawiono błąd, który mógł powodować nieprawidłowe wyświetlanie całkowitej liczby dusz gracza po zakupie nagród w zakładce Wydarzenia
  • Naprawiono błąd, przez który potwierdzenie ustawienia języka w menu głównym mogło powodować błąd
  • Naprawiono kilka problemów, które mogły powodować błąd podczas nawigacji po przepustce bojowej
  • Naprawiono błąd, przez który schemat broni Tempus Razorback „Piekielny pomiot” wyświetlał w menu nieprawidłową optykę
  • Naprawiono błąd, przez który w schemacie broni Sakin MG38 „Przysmak” brakowało widocznego efektu dymu
  • Naprawiono błąd, który mógł powodować awarię podczas szybkiego wchodzenia i wychodzenia ze strony serii zabójstw w zakładce Broń
  • Naprawiono błąd, przez który szybkie wejście i wyjście ze strony z emblematami mogło spowodować wyrzucenie gracza z menu
  • Naprawiono błąd powodujący nieprawidłowe wyświetlanie nazwy operatora Soap
  • Naprawiono błąd, który mógł powodować błąd podczas próby wczytania prywatnego meczu Team Deathmatch w Shipment
  • Naprawiono błąd, w wyniku którego gracz mógł stracić kontrolę nad serią zabójstw, jeśli został wyeliminowany podczas jej używania
  • Naprawiono błąd, w wyniku którego na niektórych nowych kontach gracze mogli doświadczyć zamrożonego ekranu podczas filmu wprowadzającego przepustkę bojową
  • Naprawiono błąd, przez który Juggernauts czasami nie pojawiał się podczas ostatniej bitwy w 4. odcinku misji Atomgrad Raid
  • Naprawiono błąd, przez który schemat broni M4 „Gwardia Unii” wyświetlał zastępczy obraz w widżecie szczegółów walki
  • Naprawiono błąd, przez który kilka planów broni wyświetlało zastępczy obraz w widżecie szczegółów walki
  • Naprawiono błąd powodujący pojawianie się zastępczego obrazu w HUD-ie, gdy gracz został wyeliminowany przez wieżę MRAP
  • Dostosowano jasność kamuflażu „Przepływ”.

Zmiany w Warzone

Jeśli chodzi o Warzone, oto zmiany wprowadzone przez tę aktualizację:

  • Naprawiono błąd, który mógł uniemożliwiać graczom prawidłowe otrzymanie oznaczenia „Runy Nieumarłych”.
  • Naprawiono exploit umożliwiający graczom przechowywanie wielu broni podczas noszenia zakładnika
  • Naprawiono problemy z kolizjami i geometrią w Vondead
  • Naprawiono błąd, przez który ilość pieniędzy pozostawionych przez Rzeźnika była nieprawidłowa
  • Naprawiono błąd, który mógł pozwolić stworzeniu z bagien atakować graczy podczas sekwencji eksfiltracji po wygranej grze
  • Naprawiono błąd, w wyniku którego wymiana przebrania w punkcie zakupów kolekcjonerskich dawała jedynie 0% przebrania (które znikało po otrzymaniu jakichkolwiek obrażeń od zdrowia)
  • Naprawiono problem polegający na tym, że tabele nie wyświetlały prawidłowego zapisu podczas korzystania z detektora R4D w Budynku 21
  • Naprawiono błąd pozwalający graczom uniknąć ataku UFO, jeśli posiadają talent Zimna krew
  • Naprawiono błąd, przez który stworzenie z bagien mogło odrodzić się w gazie po ukończeniu wydarzenia w strefie zdemilitaryzowanej
  • Naprawiono błąd, przez który wskrzeszenie gracza, który poprosił o pomoc w DMZ po wyeliminowaniu drużyny, mogło powodować problemy podczas wskrzeszania
  • Naprawiono błąd, w wyniku którego wybranie wielu aktywnych operatorów w strefie DMZ mogło powodować migotanie ekranu na ekranie wyboru operatora
  • Naprawiono błąd, przez który po wejściu do LTV mogło na chwilę pojawić się czerwone światło
  • Naprawiono błąd, w wyniku którego otwarcie Kolekcjonerskiej Stacji Zakupów w DMZ po zniszczeniu umożliwiało graczowi dostęp do niezamierzonego menu Stacji Zakupów
  • Naprawiono błąd uniemożliwiający otwarcie „Teczki Kapitana Silvera” w strefie DMZ

Źródło: www.bing.com