Aktualizacja MW2 i Warzone z 6 września: Informacje o łatce

Aby zapewnić płynne działanie gry, aktualizacje Call of Duty Modern Warfare II i Warzone są częste. Niezależnie od tego, czy chodzi o poprawki błędów, usterki czy zmiany w balansie, aktualizacje są wymagane. Najnowsza aktualizacja gry zawiera dostosowania broni i poprawki błędów w trybach DMZ i Battle Royale. Oficjalna strona MWII opublikowała aktualizację, aby każdy mógł zobaczyć wprowadzone zmiany. Sprawdź także datę premiery Modern Warfare 3, jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś! Jeśli szukasz informacji o łatce, nie martw się. Mamy tu dla Ciebie wszystkie notatki.

Informacje o łatce z 6 września dla MW2 i Warzone

Globalne poprawki błędów

– Naprawiono błąd uniemożliwiający odblokowanie akcesorium 9mm Daemon Akimbo. Ta poprawka rozwiąże problem w przypadku graczy, którzy nie spełnili jeszcze wymagań odblokowania. Nadal rozwiązujemy problem graczy, którzy powinni byli zdobyć Akimbo, ale go nie odblokowali.

– Naprawiono problem ze spójnością liczby operatorów wyświetlanych dla różnych użytkowników i platform.

– Naprawiono błąd, który wymagał od gracza kliknięcia prawym przyciskiem myszy przycisku „Odtwórz ponownie”, aby działał poprawnie na PC.

– Naprawiono błąd, przez który skórka operatora Gravesa „Cień 0-1” i „Cień 0-1 BlackCell” wyglądały identycznie.

– Naprawiono błąd umożliwiający odblokowanie demona 9 mm strzałami w głowę, a nie tylko strzałami w głowę z pistoletu.

Dostosowania broni dla Warzone

– Następujące zmiany broni są odzwierciedlone we wszystkich trybach Warzone, w tym w DMZ.

karabiny bojowe

– Szkwał Cronena:

– Zmniejszone obrażenia z bliskiej odległości

– Zmniejszono mnożnik obrażeń szyi

– Zmniejszono mnożnik obrażeń górnej części tułowia

Lekkie karabiny maszynowe

– RPK:

– Zmniejszone obrażenia z bliskiej odległości

– Zwiększono zasięg obrażeń z bliskiej odległości

– Zwiększono mnożnik obrażeń od strzału w głowę

– Zmniejszono mnożnik obrażeń szyi

– Zmniejszono mnożniki obrażeń klatki piersiowej

– Zmniejszono mnożniki obrażeń kończyn

Korekty rozgrywki

– Zmniejszono obrażenia precyzyjnego nalotu na MRAP-ach, zapobiegając ich zniszczeniu jednym strzałem w Armored Royale.

Poprawki błędów

Ogólny

– Naprawiono różne problemy powodujące nieprawidłowe lub brakujące informacje podczas korzystania z COD Caster.

– Naprawiono błąd, który mógł powodować wybuchy pakietów i zmniejszać wydajność gry na Vondel.

– Naprawiono błąd, w wyniku którego kilka obiektów mogło unosić się w powietrzu w Obserwatorium Zaya.

– Naprawiono błąd, który mógł powodować brakującą kolizję na budynku w Obserwatorium Zaya, co skutkowało exploitem.

Bitwa królewska

– Naprawiono błąd, przez który pojawiało się ostrzeżenie „Pojazd w ataku”, gdy MRAP drużyny odniósł obrażenia podczas upadku w Armored Royale.

– Naprawiono błąd, który mógł uniemożliwiać prawidłowe wyświetlanie interfejsu odradzania w Armored Royale.

– Naprawiono błąd, przez który członek drużyny opuszczający quady Armored Royale nie skracał czasu odrodzenia Odrodzenia dla reszty drużyny.

– Naprawiono błąd, przez który płyty pancerza nie resetowały się w lobby przed rozpoczęciem meczu w Armored Royale.

– Naprawiono błąd, w wyniku którego gracz mógł powrócić do głównego menu po próbie wejścia do sekcji Karta telefoniczna lub Emblemat w zakładce Dostosowanie.

– Naprawiono błąd, który mógł powodować pojawianie się sejfów z kontraktami Safecrackera wewnątrz obiektów w Obserwatorium Zaya w Battle Royale.

– Naprawiono błąd umożliwiający graczom wejście do czarnej witryny Sarrif Bay bez klucza w trybie Battle Royale.

– Naprawiono błąd, przez który polecenie MRAP „Użyj wieżyczki” miało zwiększony zasięg, zakłócając lub uniemożliwiając interakcję ze stacjami zakupów i naprawą tylnych opon w Armored Royale.

– Naprawiono błąd, przez który tryb gry Quady „Rotation Battle Royale” wyświetlał alternatywny tryb gry.

– Naprawiono błąd umożliwiający operatorom nakładanie się na siebie po wejściu i wyjściu z wieży MRAP w Armored Royale.

strefa zdemilitaryzowana

– Naprawiono błąd, przez który miejsce SAM w Obserwatorium Zaya mogło pojawiać się w pobliskim autobusie w strefie zdemilitaryzowanej.

– Naprawiono błąd, przez który kanister z gazem w bunkrze pod Obserwatorium Zaya nie mógł zostać zrabowany w strefie DMZ.

– Naprawiono błąd, przez który przeglądanie postępu broni przez zabezpieczone miejsce na broń, a następnie wybranie „Pokaż broń” mogło spowodować powrót gracza do głównego menu DMZ.

– Naprawiono błąd, przez który misja frakcji „Zlecenie” nie była poprawnie śledzona, gdy gracz uruchomił gracza z nagrodą w strefie DMZ.

– Naprawiono błąd, w wyniku którego gracze mogli usuwać miejsca w plecakach za pomocą funkcji przechowywania podczas plądrowania skrytki w strefie DMZ.

– Naprawiono błąd w strefie DMZ, w wyniku którego gracz mógł mieć jednocześnie aktywne ulepszenia poziomu 3 i 4, podczas gdy ulepszenia poziomu 4 nie mogły być wykonane.

WePC jest witryną obsługiwaną przez czytelników. Dokonując zakupów za pośrednictwem linków na naszej stronie, możemy otrzymać prowizję partnerską. Ucz się więcej

Źródło: www.bing.com