Akcja Call of Duty: Next rozgrywa się w Waszyngtonie w dniu premiery Black Ops 6

Kultowa seria „Call of Duty” przygotowuje się na przełomowe wydarzenie w najbliższą środę, a „Call of Duty: Next” odbędzie się po raz pierwszy w Waszyngtonie. Sercem tej edycji jest rosnące oczekiwanie wokół kolejnego tytułu serii „Black Ops 6”, którego premiera zaplanowana jest na 25 października. Wydarzenie to, organizowane przez Activision, zapowiada się wyjątkowo i przyciągnie uwagę miłośników gier wideo na całym świecie.

Wyjątkowe wydarzenie w Waszyngtonie

„Call of Duty: Next” debiutuje w Waszyngtonie, pozostawiając za sobą zwyczajową kalifornijską scenerię. Tyler Bahl, starszy wiceprezes i szef marketingu w Activision, wyjaśnił, że o wyborze DC zdecydowała fabuła gry, której akcja rozgrywa się w stolicy USA i zawiera elementy fabuły wokół wydarzenia politycznego. Celem wydarzenia jest zapewnienie wciągających wrażeń 250 twórcom treści, umożliwiając im poznanie gry i interakcję z zajęciami tematycznymi.

Wciągające zajęcia dla influencerów

W tym roku nacisk położony jest na wciągające zajęcia dla gościnnych twórców. Wśród najważniejszych atrakcji znajdzie się przejazd konwojem przez DC, który uwydatni charakterystyczne elementy „Black Ops 6”, takie jak postać Mega Abomination, ogromnej marionetki ziejącej ogniem. Dodatkowo w Muzeum Szpiegów odbędzie się wesele „Call of Duty”, podczas którego twórcy poznają się w grze.

Transmisja na żywo dla szerokiej publiczności

Dla tych, którzy nie będą mogli wziąć udziału w tym ekskluzywnym wydarzeniu, „Call of Duty: Next” będzie transmitowane na żywo w Twitchu i YouTube od 9:00 czasu pacyficznego. Inicjatywa ta ma na celu zaangażowanie szerszej publiczności i wywołanie szumu wokół rychłej premiery „Black Ops 6”.

Zbliża się premiera „Black Ops 6”

Oprócz środowych wydarzeń, 30 sierpnia, wkrótce po wydarzeniu „Next”, zostanie uruchomiona wersja beta „Black Ops 6”. Dzięki temu gracze będą mogli zanurzyć się w uniwersum gry przed jej oficjalną premierą, co powinno pomóc w zintensyfikowaniu interakcji i entuzjazmu wokół nowego rozdziału serii.

Tym odważnym i innowacyjnym wydarzeniem Activision, wspierana przez Microsoft, demonstruje swoje zaangażowanie w nowe podejście do zaangażowania fanów i przygotowanie gruntu pod premierę jednego z najbardziej oczekiwanych tytułów roku.

Odczyty: 0