Activision wprowadza zabawną funkcję „Splat”, która ma przeciwdziałać oszustom w Call of Duty: Warzone

Activision ogłasza zabawne i innowacyjne podejście do walki z oszustwami w Call of Duty: Warzone

Activision przygotowuje się do wprowadzenia innowacyjnego i zabawnego podejścia do walki z oszustami w Call of Duty: Warzone. W aktualizacji systemu przeciwdziałającego oszustwom Ricochet w grze, nowy przedmiot o nazwie Splat zaskoczy wykrytych oszustów, powodując ich swobodny upadek na ziemię na początku gry.

Wprowadzenie funkcji „Splat”.

Przed premierą Modern Warfare 3 i nadchodzącym rozszerzeniem Warzone zespół RICOCHET firmy Activision pilnie pracuje nad aktualizacjami silnika zapobiegającego oszustwom. W niedawnym poście na blogu informującym entuzjastów Call of Duty o nadchodzących funkcjach RICOCHET, uwagę przykuła szczególnie zabawna mechanika zapobiegająca oszustwom.

Ta funkcja, znana jako „Splat”, zakłóca grę oszusta, uniemożliwiając jej grę. Wyjątkowość polega na jego wykonaniu. Dzięki „Splat” osoby zidentyfikowane w lobby przed grą jako oszuści doświadczą swobodnego upadku z samolotu wejściowego bez spadochronu. Ponadto „Splat” nadal interweniuje, nawet jeśli po pomyślnym wdrożeniu zostanie wykryty oszust.

W takich przypadkach ich prędkość jest automatycznie dostosowywana, zamieniając mały skok w upadek z wysokości 3000 metrów, co skutkuje natychmiastową eliminacją. To spontaniczne zejście ma na celu wprowadzenie zabawnego akcentu do środków przeciwdziałających oszustwom. Activision zastosowało ostatnio różne taktyki zwalczania oszustów. Aktywowali tryb boga i automatyczną niewidzialność dla graczy będących celem zidentyfikowanych oszustów, a później publicznie ujawnili oszustów, transmitując ich zabójstwa w kanale zabójstw.

Activision wyjaśniło, że „Splat” został specjalnie zaprojektowany tak, aby aktywować się tylko dla zweryfikowanych oszustów i nie będzie przypadkowo angażował innych graczy. Pozostaje nieprzenikniony dla raportów graczy, co gwarantuje, że nie zostanie uruchomiony w sposób niezamierzony. Zaangażowanie w ochronę wrażeń z gry obejmuje umożliwienie graczom oglądania aktywnej obrony przed oszustami w czasie rzeczywistym.

Identyfikuj i przeciwdziałaj nieprawidłowym działaniom

Zespół RICOCHET wykorzystuje uczenie maszynowe nie tylko do wykrywania znanych zachowań oszukujących, ale także do identyfikowania i przeciwdziałania nietypowym działaniom w danych klienta i serwera. Ta zaawansowana technologia pomaga operatorom rozpoznać nietypowe lub złośliwe zachowanie wśród dużej ilości normalnych danych i legalnej aktywności graczy.

Zespół RICOCHET pilnie przegląda około 700 klipów z rozgrywki dziennie, aby stawić czoła utrzymującemu się problemowi oszustów w społeczności Call of Duty. Wraz z wprowadzeniem narzędzia Replay Investigation model uczenia maszynowego może autonomicznie oceniać do 1000 klipów dziennie, a liczba ta stale rośnie.

Chociaż obserwowanie ciągłych wysiłków Activision na rzecz zwalczania oszustów jest pozytywnym krokiem, warto zauważyć, że walka z nimi wciąż się rozwija. Zapobieganie pozostaje w centrum ciągłego rozwoju RICOCHET: Anti-Cheat.

Źródło: www.techtimes.com