Ralph Lauren, Fortnite ogłasza współpracę w zakresie cyfrowej odzieży


Współpraca Ralph Lauren x Fortnite w zakresie odzieży i akcesoriów. (Ralph Lauren)

Ralph Lauren ogłosił, że we współpracy z popularną grą online Fortnite uruchomi cyfrową kolekcję odzieży i akcesoriów.

Według The Verge Ralph Lauren dołączy do długiej listy ekskluzywnych marek modowych, które współpracowały z grą, takich jak Balenciaga, Gucci, Louis Vuitton, Burberry i Moncler.

Kolekcja będzie dostępna w sklepie z przedmiotami Fortnite, gdzie gracze będą mogli kupować różne skórki i akcesoria dla swoich postaci od 5 listopada.

Ponadto, po raz pierwszy w kilkudziesięcioletniej historii firmy, kultowy Polo Pony przechodzi cyfrową metamorfozę, aby upamiętnić współpracę.

Fortnite-Ralph-Lauren5.jpg

Przeprojektowany Polo Pony na potrzeby współpracy w zakresie odzieży i akcesoriów Ralph Lauren x Fortnite. (Ralph Lauren)

A dla fanów, którzy chcieliby ubierać się tak, aby pasowały do ​​swoich postaci z Fortnite, Ralph Lauren uruchomi również fizyczną kolekcję, która będzie bardzo przypominać cyfrowe stroje od 2 listopada. Fizyczna odzież będzie dostępna wyłącznie na RalphLauren.com.

Będzie zawierać charakterystyczne koszulki polo, czapki, bluzy z kapturem, guziki i joggery.

Współpraca Ralph Lauren x Fortnite w zakresie odzieży i akcesoriów. (Ralph Lauren)

„Ralph Lauren zawsze projektował marzenia i tworzył nowe światy, a dziś nasza współpraca z Fortnite zapewni przełomowe wrażenia nowej społeczności graczy i konsumentów nowej generacji. Nasze partnerstwo reprezentuje całkowicie świeże spojrzenie na markę Ralph Lauren – projektowanie dla metaverse first – która jest całkowicie skoncentrowana na przyszłości. Cieszymy się, że możemy nadal prowadzić eksplorację cyfrową, opierając się na naszych wieloletnich osiągnięciach w zakresie pionierskich innowacji” – powiedział David Lauren, dyrektor ds. brandingu i innowacji w Ralph Lauren. komunikat prasowy.

„Autentyczne wyrażanie siebie jest podstawą doświadczenia gracza w Fortnite” – dodał Adam Sussman, prezes Epic Games. „Ikoniczna historia projektowania Polo” Ralpha Laurena wraz z potężną wszechstronnością silnika Unreal Engine i niepowtarzalnym stylem Fortnite zaowocowały inspirującą kampanią i ponadczasowym wyglądem, który gracze Fortnite na całym świecie z pewnością pokochają.

Ralph Lauren ogłosił również, że pracuje nad stworzeniem prawdziwej repliki butów z cyfrowej kolekcji odzieży, która będzie dostępna w sprzedaży w nadchodzących miesiącach.

Fortnite szybko stał się światowym fenomenem po debiucie w 2017 roku. Chociaż najbardziej znany jest z bezpłatnego trybu „Battle Royale”, w którym 100 graczy walczy, dopóki nie pozostanie tylko jeden kombatant lub drużyna, jest także domem dla koncertów, filmów i wyznaczonych obszary tylko do spotkań towarzyskich. Epic powiedział, że Fortnite miał ponad 350 milionów zarejestrowanych użytkowników w 2020 roku.

FOX Business przyczynił się do powstania tego raportu. Ta historia została zgłoszona z Los Angeles.



Źródło : http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=636358e6b2af4b4bb0432ca5ef90cc40&url=https%3A%2F%2Fwww.fox29.com%2Fnews%2Fralph-lauren-fortnite-announce-digital-apparel-collaboration&c=4957407817692346565&mkt=fr-fr