Destiny 2 PSA: Nie musisz się już martwić o to trudne zadanie dla bohatera



Bungie usuwa wymóg ukończenia trudnego, czasochłonnego zadania fabularnego w tym tygodniu sezonu plądrowania w Destiny 2. Cel zadania „pokonanie 50 czempionów” zostanie automatycznie wypełniony dla graczy, co pozwoli im znacznie posunąć zadanie do przodu łatwiejsze.

Bungie ogłosiło to na Twitterze, stwierdzając, że cel 50 bohaterów jest zbyt trudny dla niektórych graczy. Sądząc po opiniach graczy, zdecydowanie tak było, ponieważ bohaterowie pojawiają się głównie w zawartości na wysokim poziomie i w stosunkowo niewielkiej liczbie. Nawet legendarny poziom trudności Lost Sectors lub Nightfall Strikes zawiera tylko garstkę czempionów, zmuszając graczy do dużej liczby biegów, aby spełnić wymagania. Bohaterowie są również trudniejsi do zabicia niż normalni wrogowie i zazwyczaj wymagają specjalnych sezonowych modyfikacji broni, dodając do tego wymaganie bariery umiejętności.

Posunięcie to jest dość duże, nie tylko dlatego, że celem było frustrowanie wielu graczy, zwłaszcza wśród bardziej przypadkowych fanów Destiny 2. W tym tygodniu misja fabularna odblokowała wielkie objawienie dla fabuły Season of Plunder, dostarczając nowych informacji na temat głównych bohaterów sezonu, Mithraxa i Eido, oraz rozwijając ogólną fabułę gry w kierunku jej kolejnego rozszerzenia, Lightfall, w lutym.

Wyglądało na to, że Bungie stworzył wymóg 50 Champion z myślą o zawartości sezonowej na wysokim poziomie. Gracze szybko odkryli, że każdy z bohaterów zabitych podczas aktywności sezonowej w Ekspedycjach liczył się jako trzy zabójstwa do wymagań, a nie tylko po jednym. Kłopot polega na tym, że w Ekspedycjach nie ma wielu bohaterów — możesz zobaczyć trzech mistrzów w dobrej passie i tylko jednego lub żadnego w złym biegu.

Najlepszym sposobem na spełnienie tego wymagania była wersja aktywności sezonowej Ketchcrash na poziomie trudności Mistrz, która jest pełna wrogów w postaci bohaterów i liczy każdego pokonanego bohatera jako ośmiu w stosunku do wymagania. Udało się usunąć wymóg 50 bohaterów w jednej czynności Mistrza Ketchcrasha, ale bardziej okazjonalni gracze mieli problemy, ponieważ Mistrza Ketchcrasha można było bardzo trudny. Posiada zarówno bardzo wysoki poziom Mocy 1600, jak i nie oferuje dobierania drużyn, co oznacza, że ​​gracze muszą znaleźć własną grupę pięciu innych graczy, aby wziąć w niej udział.

Po usunięciu tego wymogu gracze mogą znacznie łatwiej przejść przez obecną historię Destiny 2. Piracki sezon grabieży był o wiele lżejszy niż upiorny i burzliwy Sezon Nawiedzonych, ale jak ujawniono w tym tygodniu, wciąż zawiera kilka ciężkich tematów i wysokie stawki.

GameSpot może otrzymać prowizję od ofert detalicznych.

Omawiane tu produkty zostały niezależnie wybrane przez naszych redaktorów. GameSpot może otrzymać udział w przychodach, jeśli kupisz coś, co znajduje się na naszej stronie.





Źródło : https://www.gamespot.com/articles/destiny-2-psa-you-no-longer-have-to-worry-about-that-tough-champion-quest-requirement/1100-6507737/?ftag=CAD-01-10abi2f