Riot Games wykorzystuje łatkę 12.17 jako kolejną okazję do przygotowania League of Legends na Mistrzostwa Świata, począwszy od 29 września. Skupiając się na osłabieniu potężnych typów pro-play, łatka 12.17 mocno atakuje bohaterów takich jak Sivir i Trundle.
Aktualizacja 12.17 wprowadza również poprawki do przedmiotów Stopera, którym często brakuje kontrowania, a także Hecarima i Maokaia, którzy od miesięcy mają zbyt uproszczony i efekciarski styl gry.
Poza tym możemy zobaczyć, jak Graves, Ezreal, Kassadin, Twisted Fate i Sett wznoszą się do swojej poprzedniej chwały z kilkoma wzmocnieniami.
Oto notatki dotyczące Liga Aktualizacja 12.17.
Mistrzowie
Ahri
E – Urok
- Czas trwania uroku: 1,4/1,55/1,7/1,85/2 sekundy > 1,2/1,4/1,6/1,8/2 sekundy
Azir
W – Powstań!
- Obrażenia piaskowego żołnierza: 50-150 (zależnie od poziomu) (+60 procent AP)> 50-150 (w zależności od poziomu) (+55 procent AP)
- Czas odnowienia: 8/7,5/7/6,5/6 sekund > 9/8,25/7,5/6,75/6 sekund
E — Ruchome Piaski
- Czas odnowienia: 19/18/17/16/15 sekund > 22/20,5/19/17,5/16 sekundy
Camille
Pasywna – Obrona adaptacyjna
- Procent HP osłoniętych: 17 procent > 20 procent
E — Strzał z haka/Skok przy ścianie
- Obrażenia: 60/95/130/165/200 (+75 procent bonusowego AD) > 80/110/140/170/200 (+90 procent bonusowego AD)
Ezreal
E — Tajemna Przemiana
- Czas odnowienia: 28/25/22/19/16 sekund > 26/23/20/17/14 sek.
Groby
Q — Koniec linii
- Czas odnowienia: 12/11/10/9/8 sekund > 13/11,5/10/8,5/7 sekund
R — Uszkodzenia uboczne
- Obrażenia: 250/400/550 (+150 procent bonusowego AD) > 275/425/575 (+150 procent bonusowego AD)
Hecarim
Podstawowe statystyki
- Pancerz podstawowy: 35 > 32
- Przyrost PŻ: 104 > 99
Q — Szał
- Obrażenia: 60/90/120/150/180 (+90 procent bonusowego AD) > 60/85/110/135/160 (+95 procent bonusowego AD)
- Obrażenia na stack: 2% (+3% za 100 dodatkowych AD) > 4 procent (+6 procent za 100 bonusowego AD)
- Q Czas odnowienia na ładunek: 1 sek. > 0,75 sekundy
- Maksymalna liczba stosów: 2 > 3
- Stack Falloff: Wszystko pod koniec czasu trwania > 1 stos na sekundę pod koniec czasu trwania
- Koszt many: 28/31/34/37/40 > 30
W — Duch Strachu
- Czas odnowienia: 14 sekund > 16/15,5/15/14,5/14 sek.
- [NEW] Kawaleria w zbroi: Hecarim zyskuje 15/20/25/30/35 pkt. pancerza i odporności na magię, gdy aktywny jest Duch Strachu
E — Niszczycielska Szarża
- Minimalne obrażenia: 30/45/60/75/90 (+55 procent bonusowego AD) > 30/45/60/75/90 (+50 procent bonusowego AD)
- Maksymalne obrażenia: 60/90/120/150/180 (+110 procent bonusowego AD) > 60/90/120/150/180 (+100 procent bonusowego AD)
- Minimalny odrzut: 250 > 150
- Maksymalny odrzut: 450 > 350
- Czas odnowienia: 20/19/18/17/16 > 18 na wszystkich stopniach
R — Nawałnica Cieni
- Czas trwania strachu: 0,75-2 sekundy na podstawie przebytej odległości > 0,75-1,5 sekundy na podstawie przebytej odległości
Kassadin
Q — Sfera Nicości
- Czas odnowienia: 11/0,5/10/9,5/9 sekund > 10/9,5/9/8,5/8 sek.
- Koszt many: 70/75/80/85/90 > 60/65/70/75/80
Maokai
Umiejętność bierna – Magia Sap
- [NEW] Drzewa kontratakują: Trafianie przez duże potwory w dżungli skraca teraz czas odnowienia Magii Wysu o 1,5 sek. na otrzymany atak
- Leczenie: 5-45 (+4,5-11% maksymalnego zdrowia) (poziomy 1-15) > 4-34 (+4,8-14 procent maksymalnego zdrowia) (poziomy 1-17)
Q — Cierniowe Uderzenie
- Obrażenia: 70/110/150/190/230 (+40 procent AP) > 65/110/155/200/245 (+40 procent AP)
- [NEW] Drewno w to wierzysz: Q zadaje teraz obrażenia procentowe maksymalnego zdrowia (2/2,25/2,5/2,75/3 procent)
- [NEW] Rozgałęzienie: Q zadaje teraz 40/60/80/100/120 dodatkowych obrażeń potworom
E — Rzut Sadzonką
- [REMOVED] Nie tak zdrowy-y: Sadzonki nie zadają już maksymalnych procentowych obrażeń od zdrowia
- Podstawowe obrażenia: 20/45/70/95/120 (+7/7.25/7.5/7.75/8 procent (+70 procent za 100 AP) maksymalnego zdrowia celu) > 55/80/105/130/155 (+42,5 procent AP + 6 procent bonusowego HP)
- Wzmocnione obrażenia pędzla: 40/90/140/190/240 (+14/14,5/15/15,5/16 procent (+1,4 procent za 100 AP) maksymalnego zdrowia celu) > 110/160/210/260/310 (+85 procent AP +12 procent bonusowego HP)
- [NEW] Działacz sługusów: Stwory nie otrzymują już wzmocnionych obrażeń zarośli od Sadzonki
- Koszt many: 60/70/80/90/100 > 45/55/65/75/85
- Wolna ilość: 35 procent > 45 procent
- [NEW] Trochę soczysty: Sadzonki wzmocnione szczotkowaniem spowalniają teraz o 35 procent > 45 procent (+2 procent za 100 AP) (6 procent za 1000 dodatkowych HP)
R — Uścisk Natury
- Prędkość początkowa pocisku: 50 > 100
- Maksymalna prędkość pocisku: 650> 750
- Przyspieszenie pocisku: 250 > 300
- [NEW] Zrób jak drzewo i liść: Maokai zyskuje teraz 40/50/60% dodatkowej prędkości ruchu, która zanika w ciągu dwóch sekund po trafieniu wrogich bohaterów
Miss Fortune
Q — Podwójnie w górę
- Obrażenia fizyczne: 20/40/60/80/100 (+100 procent AD) (+35 procent AP) > 20/45/70/95/120 (+100 procent AD) (+35 procent AP)
- Czas rzucania: 0,25s > Mecze Czas ataku podstawowego
W – Strut
- Koszt many: 45 > 35
- Szybkość ataku: 40/55/70/85/100 procent > 50/65/80/95/110 procent
E – Niech pada deszcz
- Czas odnowienia: 18/16/14/12/10 sekund > 18/17/16/15/14 sekund
- Pełne obrażenia (8-ticków): 80/115/150/185/220 (+80 procent AP) > 70/100/130/160/190 (+100 procent AP)
- Powolny: 40/45/50/55/60 procent > 50 procent (+4 procent za 100 AP)
Nami
E — Błogosławieństwo Władcy Przypływów
- [REMOVED] Usunięto interakcję, w której każde użycie E Nami liczyło się do wywołania Elektryzacji. E (i jego zastosowania) będzie się teraz liczyło tylko jako pojedyncze zaklęcie rzucone dla efektów takich jak Porażenie.
Nokturn
Podstawowe statystyki
- Współczynnik szybkości ataku: 0,668 > 0,721
Umiejętność bierna – Ostrza Umbra
- Czas odnowienia: 14 sekund > 13 sekund
Rell
W — Ferromancja: Crash Down
- Szybkość poruszania się, gdy zsiadasz: 250 > 280
E — Przyciągaj i odpychaj
- Czas odnowienia : 18/16,25/14,5/12,75/11 sek. > 13 sekund
Renekton
Q — Rzeź Łagodnych
- Obrażenia: 65/100/135/170/205 (+80 procent bonusowego AD) > 60/90/120/150/180 (+100 procent bonusowego AD)
- Furious Damage: 100 / 150 / 200 / 250 / 300 (+120 procent bonusowego AD) > 90/135/180/225/270 (+140 procent bonusowego AD)
Kostka brukowa
W – Sianokosy
- Przelicznik AD: 20 procent na 100 bonusowych AD > 25 procent za 100 bonusowego AD
E — Rozbijacz Twarzy
- Wolno: 50 procent > 70 procent
Sivir
Podstawowe statystyki
W – Rykoszet
- Przelicznik obrażeń od odbicia AD: 30/35/40/45/50 procent całkowitego AD > 25/30/35/40/45% całkowitego AD
Sylas
Podstawowe statystyki
Q — Smagnięcie Łańcuchem
- Czas odnowienia: 10/9/8/7/6 sekund > 11/10/9/8/7 sekund
Taric
Podstawowe statystyki
- Podstawowa odporność na magię: 32 > 28
E — Olśnienie
- Czas odnowienia: 15/14/13/12/11 sekund > 16/15/14/13/12 sek.
Przetaczać się
W — Zamrożona domena
- Czas odnowienia: 15/14/13/12/11 sekund > 18/17/16/15/14 sekund
Pokręcony los
Q — Dzika Karta
- Współczynnik AP: 70 procent > 80 procent
W — Wybierz kartę
- Koszt many: 40/55/70/85/100 > 30/40/50/60/70
Wukong
Podstawowe statystyki
- Podstawowa prędkość ataku: 0,711 > 0,680
- Podstawowa prędkość ruchu: 345 > 340
Przedmiotów
Stoper
Anioł Stróż
- Koszt połączenia: 50 złota > 150 złotych
- Całkowity koszt: 2800 > 3000 złota
- Obrażenia od ataku: 40 > 45 złotych
Naramiennik Poszukiwacza
Klepsydra Zhonyi
- Całkowity koszt: 2600 > 3000
- Moc umiejętności: 65 > 80
- Przyspieszenie umiejętności: 10 > 15
Pełna lista aktualizacji dla Liga Aktualizacja 12.17, w tym zmiany w Howling Abyss, poprawki błędów i nie tylko, można znaleźć tutaj.
Źródło : http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=6318dde53a124d229fe5c85b747f713f&url=https%3A%2F%2Fdotesports.com%2Fleague-of-legends%2Fnews%2Fleague-of-legends-patch-12-17-full-notes-and-updates&c=9986695300523141729&mkt=fr-fr