ITV poszło o krok dalej w Metaverse, odtwarzając program Jestem gwiazdą… Get Met Out Of Here! w przebojowej grze wideo Fortnite Creative.
Oznacza to, że gracze Fortnite w Metaverse będą mogli zmierzyć się z własną wersją wyzwań Castle Coin w grze i próbami obozowymi, które można zobaczyć w całej serii.
I’m A Celebrity, którego gospodarzem jest duet komediowy Ant and Dec, obejmuje mnóstwo sławnych zawodników podejmujących wyczerpujące wyzwania w wielkim konkursie na króla lub królową dżungli.
Współpracując z 3D Lab, cyfrowy odpowiednik I’m A Celeb nie będzie pierwszym z takich światów gier stworzonych przez nadawcę, ponieważ stara się on sprzedawać swoje programy nowej widowni gier.
ITV po raz pierwszy weszło do Fortnite Creative, trybu w grze, który pozwala graczom projektować, tworzyć i dzielić się doświadczeniami z innymi graczami, kiedy uruchomiła w grze wersję swojego programu rozrywkowego The Void w lipcu 2021 roku.
Z okazji premiery cyfrowej wersji Jestem gwiazdą, ITV zaprosiło na pokład John Lewis & Partners i planuje co tydzień umieszczać inspirowane Johnem Lewisem świąteczne gry na mapie zamku w ramach cotygodniowych aktualizacji gry.
Powstanie również markowy sklep, w którym gracze będą mogli zdobyć zapasy i zasilić świąteczne lampki do wirtualnego obozu.
Omawiając rozwój, Bhavit Chandrani, dyrektor ds. Partnerstw kreatywnych i cyfrowych w ITV, powiedział: „Wprowadzenie naszego IP do Metaverse stwarza nam ogromne możliwości w całym naszym programie, a także pozwala nam przenieść te programy i naszych klientów w inny świat, w którym młodsza publiczność na żywo.
„To naprawdę ekscytujący krok, aby zarówno wprowadzić na rynek „Jestem gwiazdą w Fortnite”, jak i współpracować z Johnem Lewisem, aby rozszerzyć tak kultową kampanię medialną na ten nowy świat”.
Tymczasem Claire Pointon, dyrektor ds. klientów w John Lewis & Partners, dodała: „Cieszymy się, że możemy współpracować z ITV i Metavision przy tej innowacyjnej i wyjątkowej kampanii.
„Uruchomienie naszej świątecznej historii „Nieoczekiwany gość” w Fortnite Metaverse ożywi naszą reklamę w nowym i oryginalnym formacie dla naszych klientów”.
Dodała: „I’m A Celebrity” jest synonimem okresu Bożego Narodzenia i jest to idealne partnerstwo, ponieważ świętujemy chwile poprzedzające Boże Narodzenie, przynosząc narodowi więcej magii i eskapizmu.
„Gamifikacja i Metaverse rozwijają się w tempie i jako marka nieustannie poszukujemy działań, które unowocześnią naszą markę i zapewnią nam aktualność w codziennych chwilach dla naszych klientów.
„Nie możemy się doczekać kontynuacji tego partnerstwa w miarę jego dalszego rozwoju w tym nowym i ekscytującym świecie”.
Source : https://www.radiotimes.com/technology/gaming/im-a-celebrity-itv-fortnite/